Čo je tón komunikácie a prečo je dôležitý?

Tón komunikácie predstavuje spôsob komunikácie na všetkých kanáloch. Nehovorí o tom, čo hovoríte, ale akým spôsobom to robíte. Ak je váš obsah všade konzistentný, vaše publikum bude mať pocit, že ste spoľahlivá spoločnosť. Ľuďom sa páči, ak má značka svoju osobnosť a dokážu sa s ňou stotožniť.  Tón komunikácie záleží od marketingovej persony Každý koho stretnete má vlastný spôsob vyjadrovania. Je jedinečný ako tvár aebo odtlačok prsta. Spôsob vyjadrovania ovplyvňuje celý prvý dojem. Budete milí, odborní, otvorení alebo odvážni? Vychádzajte z toho, čo chce vaše publikum. Marketingová persona predstavuje detailný popis fiktívnej osoby. Charakterizuje vhodného zákazníka vášho podnikania. Na základe daného popisu si môžete zvoliť ako budete komunikovať. Tykať alebo vykať? Jedni tvrdia to a druhí to. Napriek tomu začalo mnoho firiem preferovať tykanie. Za počítačom alebo mobilom sedí stále len jeden človek. Pri tykaní získava väčší pocit dôvery. Ak si zvolíte tykanie, môžete sa stretnúť s nasledovným problémom: mal by si? mala by si? mal/-a by si? Ak sa stretnete s podobným problémom, vychádzajte z marketingovej persony. Ide o muža alebo ženu? Určite neodporúčame použiť tretí prípad, kedy len hádate, kto je vaše publikum. Môže sa tón komunikácie na kanáloch líšiť? Tón komunikácie zahŕňa všetky slová používané na webových stránkach, sociálnych sieťach, v e-mailoch, brožúrach, prezentáciach, Na všetkých kanáloch sa držte základných pravidiel. Zvoľte si, či budete tykať alebo vykať, či budete milí, odborní, otvorení alebo odvážni. Na sociálnych sieťach (facebook, instagram) môžete byť trochu viac odvážnejší, ako napríklad na blogu. Komunikácia však nesmie byť diametrálne odlišná. Ak budete na facebooku tykať a na instagrame vykať, zákazníci vám nebudú dôverovať. Tón komunikácie vám dáva najlepšiu šancu na spojenie sa s ľuďmi. Rada na záver: Ak používate rovnaký spôsob komunikácie, na každom kanále môžete vypichnúť vždy niečo iné a využiť tak silnú stránku kanálu. Čítajte tiež: Prečo je marketingová persona dôležitá pre váš biznis? The post Čo je tón komunikácie a prečo je dôležitý? appeared first on Popisky.

prejsť na článok

Malá príručka: Ako na email marketing?

Email marketing využíva elektronickú poštu ako prostriedok priamej komunikácie s publikom. Správny email marketing vytvára jednu z najvyšších návratov investícii. Viete, ako ho využiť naplno?  Pozrite sa, prečo je email marketing dôležitý zlepšuje vzťah

prejsť na článok

Čo je to skúšobný tlač a prečo je dôležitý?

Ak máte firmu alebo sa nejakým spôsobom podieľate na tvorbe marketingových materiálov, pravdepodobne ste sa už stretli s pojmom skúšobná tlač . Čo to však vlastne znamená? A prečo je pre vaše tlačové projekty taká dôležitá?

prejsť na článok

Zvýšte svoju výkonnosť pomocou strečingu a preťahovania

Všetci o ňom vieme, ale málokto ho aj pravidelne praktizuje. Týka sa profesionálov ale i začiatočníkov. Reč je o strečingu. Keby sme si naňho vždy spomenuli, lepšie by sa nám behalo a cvičilo. V čom spočíva jeho tajomstvo a prečo je taký dôležitý?

prejsť na článok

Prečo je čerstvý vzduch v domácnosti dôležitý a ako si ho môžete dopriať aj vy?

Riešením je riadené vetranie s rekuperáciou tepla. Tento prepracovaný systém zabezpečí nepretržitý prísun čerstvého vzduchu bez tepelných strát v zime, v lete, na jeseň i na jar. Doprajte si doma zdravé ovzdušie počas celého roka!

prejsť na článok

Dôležitý oznam pre kapitovaných pacientov

Dôležitý oznam pre kapitovaných pacientov 1. apríla 2020 Príspevok pridal: PZSSRO Kategória: Novinky Nekomentované Vážení klienti, od 1.4.2020 do 31.5.2020 je ako náhradný odbor

prejsť na článok