Článok, ktorý už 1. mesiac priniesol 9 000 videní [Prípadová štúdia]

Pre klienta Sky Gardens – Zelená strecha sme pripravili natívny článok, ktorého úlohou bolo dať zákazníkom tipy, ako si svojpomocne vytvoriť zelenú strechu. Vďaka nemu podstránka, na ktorej bol publikovaný, preskočila počas mesiaca všetky ostatné. Ako prebiehala naša spolupráca a aké boli jej výsledky? Aké boli ciele klienta?Cieľom klienta bolo vytvoriť článok pre tých, ktorí si chcú sami vybudovať zelenú strechu, ale nevedia, ako začať a čo všetko budú potrebovať. Zároveň chcel v článku predstaviť produkty zo svojho e-shopu, ktoré sú pri tvorbe zelenej strechy kľúčové.Túto úlohu sme s radosťou prijali a začali na nej pracovať. Napísali sme pre čitateľov prehľadný článok plný dôležitých informácií a praktických rád. Zákazníkom sme ponúkli tipy na konkrétne produkty klienta, ktoré budú pri tvorbe zelenej strechy potrebné. Spôsob spolupráce s klientomV úvodnej fáze sme zisťovali požiadavky a ciele klienta. Následne sme začali zbierať podklady pre písanie článku – predovšetkým informácie o zelených strechách a cieľovej skupine projektu.Na základe vstupných dát sme spracovali osnovu a získali dodatočné informácie. Bolo ich naozaj veľa, keďže ide o najkomplexnejší článok na túto tému na slovenskom internete.Potom sme začali pracovať na článku, ktorý sme po dokončení interne oponovali a ladili. Klient ho spripomienkoval, čím nám poskytol cennú spätnú väzbu. Podľa nej sme text upravili a klientovi ho opäť zaslali. Ten bol s výsledkom spokojný a článok publikoval na svojom webe.Náš CEO, Daniel Výcha, dostal od majiteľa Sky Gardens – Zelená strecha, pána Branislava Siklienku, na LinkedIN hneď aj referenciu: VýsledkyPo spracovaní a následnom publikovaní článku nás klient kontaktoval s informáciou, že článok mal veľký úspech. Podstránka s článkom preskočila počas mesiaca všetky ostatné na webe a zaznamenala takmer 9 000 zhliadnutí. Prečo si klient vybral CoolWriters?Vytvorenie obsahu, ktorý nielen priláka zákazníkov, ale im aj poskytne relevantné informácie, nie je také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdá. My v CoolWriters to vieme. To je dôvod, prečo investujeme veľa času a energie do každého textu. Sme schopní zaručiť kvalitné výstupy, na ktoré sa môžu naši klienti plne spoľahnúť a svoj čas venovať iným povinnostiam. Čo hovorí klient? ZhrnutieKvalitný obsah je kľúčový pre rozširovanie povedomia o značke a zvyšovanie jej ziskovosti. Potvrdzuje to aj naša spolupráca, vďaka ktorej klient zvýšil návštevnosť podstránky, čo prispelo k zvýšeniu predaja jeho produktov.Potrebuješ zaujímavý predajný obsah aj ty? Neváhaj nás kontaktovať. Prečítaj si ešte jeden 5 úžasných blogov veľkých spoločností, ktoré inšpirujú tvoj obsahový marketing Richard Zona 13. augusta 2024 Čítať PODCAST: Ako môžeš vyťažiť z copywritingu v novej dobe Daniel Výcha 24. júla 2024 Čítať Máš dobré texty na webe? Otestuj sa za 5 minút Katka Panáková 29. júna 2024 Čítať Príspevok Článok, ktorý už 1. mesiac priniesol 9 000 videní [Prípadová štúdia] je zobrazený ako prvý na .

prejsť na článok

Singl Climate Lament první vlaštovka dokumentu Jiříkovo vidění

Pusťte si na youtube singl Climate Lament kapely Bodár staré dámy, který je první vlaštovkou připravovaného dokumentárního filmu Jiříkovo vidění. Frontmankou kapely je Marta Kovářová, která je také režisérkou dokumentu Jiříkovo vidění. Kapela připravuj

prejsť na článok

Jiříkovo vidění v magazínu Dok.revue

O našem připravovaném dokumentu Jiříkovo vidění, „domácím dokumentu na světové téma,“ vyšel minulý týden článek v českém magazínu o teorii a kritice dokumentárního filmu Dok.revue. V připravovaném snímku představuje režisérka Marta Kovářová svého otce,

prejsť na článok

Reklama na internete

Galantéria.sk je informačná web stránka s originálnym obsahom, súčasťou siete magazínov a informačných webstránok prevádzkovaných spoločnosťou Blueinfo, s.r.o. Reklama na Galantéria.sk banner 10,- eur / mesiac článok 12,- / dlhodobo + 10,- za napísanie +

prejsť na článok

Zápis študentov do vyšších ročníkov štúdia

Zápis študentov do vyšších ročníkov štúdia Zápis prostredníctvom systému AIS

prejsť na článok

Štúdia odhalila: Bohatí preferujú Bitcoin pred inými kryptomenami

Štúdia ukázala silnú preferenciu majetných rodín smerom k algoritmickým kryptomenám, ako je napríklad Bitcoin (BTC). The post Štúdia odhalila: Bohatí preferujú Bitcoin pred inými kryptomenami appeared first on Kryptonovinky.sk.

prejsť na článok