Bounce rate / miera okamžitých odchodov

Miera odchodov (bounce rate) je metrika používaná v online marketingu na meranie percenta návštevníkov webovej stránky, ktorí opustia web po prezretí iba jednej stránky alebo bez toho, aby vykonali určitú akciu na webe. Vysoká miera odchodov vo všeobecnosti naznačuje, že návštevníci na webovej lokalite nenachádzajú to, čo hľadajú, alebo že webová lokalita nespĺňa ich potreby. Vysoká miera odchodov tiež môže znamenať, že zdroj odkiaľ návštevníci pochádzajú nie je relevantný napríklad zlé cielenie reklamy a podobne. V online marketingu je miera odchodov dôležitou metrikou, ktorú treba zvážiť, pretože môže poskytnúť prehľad o efektívnosti webovej stránky a jej schopnosti zaujať návštevníkov. Vysoká miera odchodov môže naznačovať, že webová lokalita nie je relevantná pre potreby návštevníka alebo že neposkytuje dobrú používateľskú skúsenosť. Existuje mnoho faktorov, ktoré môžu ovplyvniť mieru odchodov, vrátane kvality a relevantnosti obsahu, dizajnu a navigácie webovej lokality a výkonnosti lokality. Optimalizáciou týchto faktorov môžu firmy zlepšiť mieru odchodov zo svojich webových stránok a zvýšiť šance na zapojenie a konverziu návštevníkov.

prejsť na článok

How to Improve Your Own Casino Slots Game

Like many gambling games, casino slots are simple to understand and playwith. Slots are arranged in a circular layout, which will give rise to a button or lever onto the system to be moved up or down to spin the wheel and potentially win cash. When the us

prejsť na článok

KPI

KPI je skratka pre kľúčový ukazovateľ výkonnosti, čo je metrika používaná na meranie výkonnosti obchodnej alebo marketingovej kampane. KPI je špecifický, kvantifikovateľný cieľ, ktorý si podnik stanovuje, aby mohol sledovať a merať svoj pokrok smerom k ur

prejsť na článok

Ako urobiť z dobrého textu vynikajúci? 9 rád pre pokročilých copywriterov

Ako urobiť z dobrého textu vynikajúci? 9 rád pre pokročilých copywriterov Zdá sa vám, akoby sa v poslednej dobe roztrhlo vrece s copywriterskou profesiou? Možno máte pravdu. Nie je však copywriter ako copywriter a aj v tomto príp

prejsť na článok

Ako nahliadať na konverznú mieru e-shopu?

Ako nahliadať na konverznú mieru e-shopu? Pri webovej analytike e-shopu existuje veľmi veľa metrík, ktoré je dobré sledovať. V tomto článku sa pozrieme detailnejšie na konverznú mieru e-shopu, a spôsoby, ako na ňu nahliadať.

prejsť na článok

Keyword deep research: Tools and techniques

These advanced tools and techniques mean the difference between an average keyword search and an KW survey that really draws customers to your site. What are real customers looking for? It looks like an easi question, but once you start digging deep

prejsť na článok