Full-service marketingová agentúra - Komplexné riešenia - bragama.sk

Sme marketingová agentúra, ktorá poskytuje komplexné riešenia pre váš biznis. Kontaktujte nás pre bezplatnú úvodnú konzultáciu.

prejsť na web

Ktorá sociálna sieť je najvhodnejšia pre vás a váš biznis?

Ktorá sociálna sieť je najvhodnejšia pre vás a váš biznis? Zistite, kde sa sústreďuje aké publikum Občas sa môžete snažiť najviac, ako viete a výsledky stále nie sú také, ako by ste očakávali. Ak váš biznis nerastie aj vďaka spon

prejsť na článok

Ako urobiť z dobrého textu vynikajúci? 9 rád pre pokročilých copywriterov

Ako urobiť z dobrého textu vynikajúci? 9 rád pre pokročilých copywriterov Zdá sa vám, akoby sa v poslednej dobe roztrhlo vrece s copywriterskou profesiou? Možno máte pravdu. Nie je však copywriter ako copywriter a aj v tomto príp

prejsť na článok

Emócie na jeden klik – odkiaľ sa tu vzali emoji?

Emócie na jeden klik – odkiaľ sa tu vzali emoji? Ako to, že sa emoji stali takou neoddeliteľnou súčasťou nášho sveta? Neprejde deň (a možno ani hodina) bez toho, aby sme niektorý z tisícov symbolov reprezentujúcich emócie v onlin

prejsť na článok

Prečo sú #hashtagy dobrý sluha, ale zlý pán? Objavte tipy na ich efektívne využívanie.

Prečo sú #hashtagy dobrý sluha, ale zlý pán? Objavte tipy na ich efektívne využívanie. Zamýšľate sa pri tvorbe contentu na svojich sociálnych sieťach nad tým, aké hashtagy používate? Robíte to intuitívne alebo sa riadite manuálom

prejsť na článok

Kto je influencer a do akých kategórií ich môžeme rozdeliť?

Kto je influencer a do akých kategórií ich môžeme rozdeliť? Ak zadáte do vyhľadávača slovo „influencer“, dovolíme si tvrdiť, že sa vám každý deň zobrazí viac a viac výsledkov. Deti uvádzajú slovo influencer ako svoje vysnené povo

prejsť na článok

Ako nahliadať na konverznú mieru e-shopu?

Ako nahliadať na konverznú mieru e-shopu? Pri webovej analytike e-shopu existuje veľmi veľa metrík, ktoré je dobré sledovať. V tomto článku sa pozrieme detailnejšie na konverznú mieru e-shopu, a spôsoby, ako na ňu nahliadať.

prejsť na článok

S čím počítať pri vyhodnocovaní ROAS?

S čím počítať pri vyhodnocovaní ROAS? Sledujete pri vyhodnocovaní a optimalizácii kampaní metriku ROAS? ROAS, inak povedané návratnosť z reklamného rozpočtu (Return on Ad Spend) sa udáva v % a vyjadruje mieru návratnosti investov

prejsť na článok