V prvom rade je nutné poznať vašu značku akým štýlom a tónom komunikuje, čo je pre ňu typické a nesnažiť sa kopírovať komunikáciu ostatných. Nebudete pôsobiť autenticky, ak zrazu začnete komunikovať so svojimi zákazníkmi a fanúšikmi inak ako sú pri vás zvyknutí. Čas krízy neznamená pre každú značku hneď marketingovú príležitosť, a preto netreba využívať aj na prvý pohľad lákavú možnosť ako sa zviditeľniť pokiaľ to nesedí do vášho typu biznisu a komunikácie. V každej kríze sú ľudia veľmi citliví na značky, ktoré chcú zneužiť situáciu a dokážu sa im rýchlo otočiť chrbtom. Najlepší spôsob je počúvať čo vaši zákazníci a fanúšikovia hovoria, ako sa správajú a reflektovať ich očakávania vo vašej komunikácii a správaní značky. Príspevok Bezpečnosť brandu počas krízy ako chrániť dobré meno vašej spoločnosti je zobrazený ako prvý na ON Digital.
Automatický dávkovač dezinfekcie V PrintExpert.sk sme ho začali vyrábať už počas prvej vlny pandémie. Dokáže veľmi účinne chrániť nie len študentov, ale aj pedagógov a všetkých, ktorí vašu školu navštívia. Môžete ho umiestniť ku vchodu a zabezpečiť, že
prejsť na článokAutomatický dávkovač dezinfekcie V KPK Reklama sme ho začali vyrábať už počas prvej vlny pandémie. Dokáže veľmi účinne chrániť nie len študentov, ale aj pedagógov a všetkých, ktorí vašu školu navštívia. Môžete ho umiestniť ku vchodu a zabezpečiť, že ka
prejsť na článokPríspevok Prax súcitu v čase krízy zobrazený najskôr LASKIA.
prejsť na článokZ finančného trhu a médií prichádzajú už nejakú dobu jasné signály – o chvíľu nastane v ekonomike recesia. V mnohých firmách je v momente uťahovania opaskov starým dobrým zvykom ako prvé škrtať rozpočty na marketing a média. Keď sa pozrieme na vývoj inves
prejsť na článokZimní sezona je v plném proudu. S Dawood vyražte i na hory, kvalitní ochrana očí s TAC polarizací se Vám vyplatí. Příspěvek Oči je třeba chránit i v zimě .. pochází z DAWOOD
prejsť na článok