Marketing v časoch krízy: Ako sa na ňu pripraviť [INFOGRAFIKA]

Z finančného trhu a médií prichádzajú už nejakú dobu jasné signály – o chvíľu nastane v ekonomike recesia. V mnohých firmách je v momente uťahovania opaskov starým dobrým zvykom ako prvé škrtať rozpočty na marketing a média. Keď sa pozrieme na vývoj investícii do reklamy počas poslednej krízy, tak môžeme očakávať, že pre väčšinu firiem sa bude situácia v podobnom duchu vyvíjať aj teraz...Väčšina však neznamená, že to budú všetci. Kríza je predsa očistec ekonomiky a práve z nej vzídu mnohé firmy ako víťazi a s náskokom pred konkurenciou. Budú to firmy, ktoré sa neboja ísť netradičnou cestou podloženou správnou dávkou kalkulovaného rizika.Každá kríza so sebou prináša príležitosťPokiaľ sa značka rozhodne mlčať, alebo byť vo svojej komunikácii tichšie, tak sa vždy nájde konkurent, ktorý sa tejto otvorenej príležitosti chopí a uchmatne si pre seba pozornosť ľudí a teda aj podiel na trhu. Či už sa rozpočty znížia alebo ostanú rovnaké, tlak na efektivitu a návratnosť investovaných prostriedkov porastie, čo v skratke znamená, že bude potrebné robiť marketing opäť inovatívnejšie.Marketingové a mediálne budgety by sa nemali míňať, ale investovať, nakoľko ich hlavný prínos je rastúci obchod pre firmu. Práve v ťažkých časoch ekonomickej krízy rozhodne schopnosť firmy predávať či firma prežije alebo nie.. Príspevok Marketing v časoch krízy: Ako sa na ňu pripraviť [INFOGRAFIKA] je zobrazený ako prvý na Innovations.

prejsť na článok

Malá príručka: Ako na email marketing?

Email marketing využíva elektronickú poštu ako prostriedok priamej komunikácie s publikom. Správny email marketing vytvára jednu z najvyšších návratov investícii. Viete, ako ho využiť naplno?  Pozrite sa, prečo je email marketing dôležitý zlepšuje vzťah

prejsť na článok

Prax súcitu v čase krízy

Príspevok Prax súcitu v čase krízy zobrazený najskôr LASKIA.

prejsť na článok

Sieťový Multi level marketing

Víkendová sobota patrila priamemu prenosu z konferencie Sieťový & Multi level marketing. Bolo to pre nás niečo nové a zaujímavé. Všetko však technicky zvládnuté a už teraz sa tešíme na II, ktorá bude 2x väčšia : ). The post Sieťový Multi level ma

prejsť na článok

Ako sa zamestnať v ťažkých časoch dneška?

Niet hdam odvetvia, ktor by nepoznačila pandmia v roku 2020 vo vetkch smeroch. Ako sa zamestnať v čase pandmie pr ... The post Ako sa zamestnať v ťažkých časoch dneška? appeared first on Eva Šnircová.

prejsť na článok

Sieťový Multi level marketing II

Celý víkend patril priamemu prenosu z konferencie Sieťový & Multi level marketing II. Prvý krát sme použili nové, dlaľkovo ovládané PTZ videokamery a dopadlo to na výbornú. Aby to nebolo celkom také jednoduché, tak prezentáciu od prednášajúceho sme na

prejsť na článok