Beta Xtrainer 250/300 MY 2022 7 090,-EUR s DPH Jesenná akciová ponuka 6390,-EUR s DPH Overiť dostupnosť a vyžiadať ponuku DetailTechnické údajeVideoFinancovanieVaša otázka Nový XTrainer dokáže privítať mladých nadšencov vo svete endura, ale aj tým najskúsenejším jazdcom poskytnúť veľkú spokojnosť svojou prívetivosťou a vynikajúcou obratnosťou aj v ťažkom teréne. Všetky tieto vlastnosti, ktoré robia XTrainer produktom určeným pre veľmi transverzálne ciele, pre obe pohlavia a všetky vekové kategórie, sú potvrdené, konkrétne: Výška sedla znížená na 910 mm Hmotnosť 98 kg Veľmi hladký a vynikajúco ovládateľný motor Automatický mixér oleja a paliva Mäkké pneumatiky XTrainer je bezpochyby perfektný motocykel ktorý sa približuje radu RR enduro, ale predovšetkým je k dispozícii ako motocykel pre všetkých nadšencov, viac či menej skúsených, ktorý zvyšuje pôžitok z jazdy bez preťažovania ich fyzických a technických schopností. Vďaka týmto vlastnostiam je XTrainer veľmi všestranný motocykel, vhodný na to, aby z každého jazdca dostal to najlepšie. Tí, ktorí vstupujú do endura prvýkrát, nájdu v tomto motocykli intuitívny a veľmi dobre ovládateľný motocykel, zatiaľ čo tí, ktorí majú viac skúseností, ocenia vyváženosť a ľahkosť, s akou XTrainer poskytuje vynikajúci výkon. Dôležité inovácie pre model XTRAINER modelový rok 2022: Motor: kompletne vynovený, má novo navrhnutý valec s väčším vŕtaním, kombinovaný s novým piestom a novým výfukovým ventilom; Kľukový hriadeľ: vyznačuje sa zníženým zdvihom v porovnaní s predchádzajúcim modelom; Hlava valca: tiež úplne nová, navrhnutá tak, aby dokonale ladila s ostatnými komponentmi. Tento nový motor v kombinácii s riadiacou jednotkou s novou dedikovanou mapou sa vyznačuje mäkšou odozvou na povely jazdca a lepšou lineárnosťou dávkovania. Motocykel je tiež celkovo ovládateľnejší a jemnejší pri používaní. Modely Xtrainer 250 a 300 tiež dostávajú: Spojka s tanierovými pružinami: vďaka tomuto komponentu je ovládanie mäkšie, progresívnejšie, čo výrazne menej unavuje jazdca. Zlepšilo sa zapojenie a odpojenie, čím sa generuje väčší prenosný krútiaci moment. Na dosiahnutie maximálneho prispôsobenia je teraz možné predpätie pružiny jednoduchým mechanickým zásahom nastaviť do 3 rôznych polôh; Nový štartér: veľmi spoľahlivý, umožňuje opätovné naštartovanie motocykla aj v tých najnepríjemnejších situáciách; Aktualizácia elektrického systému: lepšie usporiadanie na motocykli umožňuje väčšiu spoľahlivosť a rýchlejšiu demontáž a opätovnú montáž; Nová grafika a farby. Xtrainer 2T 250 Rám Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou Rázvor 1467 mm Dĺžka 2157 mm Šírka 802 mm Výška 1245 mm Výška sedadla 910 mm Svetlá výška 320 mm Výška stúpačky 390 mm Suchá hmotnosť 99kg Objem palivovej nádrže 8,5 l. Rezerva 1,5 l. Objem chladiacej sústavy 1,3 l. Objem nádržky oleja 0.650l. Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 43 mm Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka Zdvih tlmiča 110 mm Zdvih predné koleso 270 mm Zdvih zadné koleso 270 mm Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň Predné koleso ráfik 21 x 1,6 36 špicové Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 36 špicové Predná pneumatika 80/100 -21 Zadná pneumatika 140/80 -18 Motor Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený Vŕtanie 66,4 mm Zdvih 72 mm Objem motora 249 cc Kompresný pomer 13,5:1 Štartovanie elektrický štartér Zapaľovanie AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla Sviečka NGK GR7CI8 Mazanie zmiešavanie s elektrickým čerpadlom Palivový systém Keihin PWK 36 Spojka viaclamelová v kúpeli Primárny pohon Z.27/72 Prevodovka 6 rýchlostná Zadný pohon reťaz Motorový olej SAE 10W/40 Spotreba 2.894 Xtrainer 2T 300 Rám Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou Rázvor 1467 mm Dĺžka 2157 mm Šírka 802 mm Výška 1245 mm Výška sedadla 910 mm Svetlá výška 320 mm Výška stúpačky 390 mm Suchá hmotnosť 99kg Objem palivovej nádrže 8,5 l. Rezerva 1,5 l. Objem chladiacej sústavy 1,3 l. Objem nádržky oleja 0.650l. Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 43 mm Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka Zdvih tlmiča 110 mm Zdvih predné koleso 270 mm Zdvih zadné koleso 270 mm Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň Predné koleso ráfik 21 x 1,6 36 špicové Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 36 špicové Predná pneumatika 80/100 -21 Zadná pneumatika 140/80 -18 Motor Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený Vŕtanie 73 mm Zdvih 69,9 mm Objem motora 292,3 cc Kompresný pomer 11,45:1 Štartovanie elektrický štartér Zapaľovanie AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla Sviečka NGK GR7CI8 Mazanie zmiešavanie s elektrickým čerpadlom Palivový systém Keihin PWK 36 Spojka viaclamelová v kúpeli Primárny pohon Z.27/72 Prevodovka 6 rýchlostná Zadný pohon reťaz Motorový olej SAE 10W/40 Spotreba 2.8 [contact-form-7] [contact-form-7] Dokumentácia ManuálTechnické údajeKatalóg
Reflektory DAISY BETA Na osvetlenie vonkajších priestorov sú LED reflektory osvedčeným a úsporným riešením. Rad reflektorov DAISY BETA je navyše cenov
prejsť na článok„Zmizli všetky písmená,” povedala potichu, ale dôrazne Kveta. „Zmizli všetky písmená,” zopakovala Beta, držiac v ruke inú knihu. „Pozrite sa, ani tu, ani tu nič nie je!” skríkla aj teta Veta, keď prebehla od jednej police k druhej. „Stratili sa všetky
RR 250/300 2T Racing Cena na vyžiadanie DetailTechnické údajeVideoFinancovanieVaša otázka Na jeseň 2021 si Beta pripravila pre tích najodvážnejších enduro jazdcov nové RR Racing modely 2022! Šampionát Enduro GP sa blíži do svo
prejsť na článokBeta RR 2T 50 3 490,- EUR s DPH Overiť dostupnosť a vyžiadať ponuku DetailTechnické údajeVideoFinancovanieVaša otázka Beta RR 2T 50 Jeden z európskych bestsellerov vo svojej kategórii s najširšou ponukou verzií a farieb, s kto
prejsť na článokRR 2T 200 RACING 8 890,-EUR s DPH Jesenná akciová ponuka 7 590,-EUR s DPH Overiť dostupnosť a vyžiadať ponukiu DetailTechnické údajeVideoFinancovanieVaša otázka Na jeseň 2021 si Beta pripravila pre tích najodvážnejších enduro j
prejsť na článok