RR 250/300 2T Racing Cena na vyžiadanie DetailTechnické údajeVideoFinancovanieVaša otázka Na jeseň 2021 si Beta pripravila pre tích najodvážnejších enduro jazdcov nové RR Racing modely 2022! Šampionát Enduro GP sa blíži do svojej poslednej fázy a jazdci Beta sú viac ako kedykoľvek predtým odhodlaní dostať zo svojich motocyklov to najlepšie. Je to zároveň aj ten najlepší čas na sprístupnenie Racing verzie radu RR 2T-4T. Podľa tradície Betamotor, RR Racing prináša všetko, čo je potrebné na to, aby boli motocykle Enduro toskánskeho výrobcu pripravené na jazdu v tých najneprístupnejších situáciách a v tých najhorúcejších súťažiach. Pri verzii My 2022 inžinieri z Rignano sullArno tvrdo pracovali na ráme aj motore, pričom samozrejme nezabudli na tie estetické a funkčné detaily, ktoré vždy odlišovali racing verziu a umožnili dosiahnuť relevantné zníženie hmotnosti a väčšiu praktickosť pri rôznych pretekárskych situáciách. Rovnako ako pri štandardnej verzii má pretekársky rad vždy 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoje osobitosti. V súlade s pretekárskou tradíciou Beta sa každý motocykel v RR Racing MY 2022 líši od príslušného štandardného motocykla v mnohých rôznych aspektoch: sériou pretekárskych komponentov zdieľaných v celom rade, ako sú chrániče rúk a komponenty z červeného kovaného hliníku a určité špecifické prvky pre každý model. RR 2T 250cc: Ideálne pre tých, ktorí hľadajú 2-taktný motocykel s o niečo menším výkonom a krútiacim momentom, ktorý vyniká svojou obratnosťou a ovládateľnosťou. Spojka s membránovými pružinami: toto riešenie robí spojku ľahšou, progresívnejšou a lepšie ovládateľné, čo výrazne znižuje únavu jazdca. Spojka je teraz schopná prenášať ešte väčší krútiaci moment. Spojku je možné jednoducho mechanicky nastaviť, pričom k dispozícii sú tri rôzne stupne nastavenia predpätia pružiny. RR 2T 300cc: Ideálny motocykel pre všetkých, ktorí ocenia veľký motor s výrazným krútiacim momentom pri akejkoľvek rýchlosti. Vhodné pre kazdcov, ktorí uprednostňujú dlhé radenie. Model Beta RR 300 2T dostal najpodstatnejšie a najrozsiahlejšie inovácie z celého radu. Nový motor v kombinácii so špecializovanou novou mapou riadiacej jednotky motora sa môže pochváliť jemnejšou a progresívnejšou odozvou na pridanie plynu a lineárnejším dodávaním výkonu. Napriek výraznému nárastu maximálneho výkonu je motocykel ako celok tiež ľahšie ovládateľný a jeho používanie je intuitívnejšie a jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. motor bol kompletne prepracovaný, s úplne novým valcom s väčším priemerom a novým piestom a novým výkonovým ventilom; kľukový hriadeľ s kratším zdvihom pre kratší zdvih piestu ako predchádzajúci model hlava valca je tiež úplne nová a bola prepracovaná s ohľadom na ďalšie nové komponenty a novú irídiovú zapaľovaciu sviečku; tlmič výfuku s menším priemerom zlepšuje maximálny výkon a ťah motora Spojka s membránovými pružinami: model RR 2T 300cc získava novú spojku s plynulejším a ovládaním, efektívnejším záberom a zvýšeným prenášaným krútiacim momentom. Táto spojka má tiež mechanicky nastaviteľné predpätie pružiny, ktoré ponúka výber z 3 nastavení. Pretekárske RACING komponenty: Rýchloupínanie predného kolesa: tento komponent je okamžite rozpoznateľný podľa uvoľňovacej páčky z eloxovanej zliatiny hliníka a je rozhodujúci pre úsporu vzácnych sekúnd v pretekoch, keď potrebujete vymeniť pneumatiku za čo najkratší čas. Červené chrániče rúk Vertigo: robustná konštrukcia v kombinácii s pútavou grafikou „in mould“ z nich robí nevyhnutné doplnky pre jazdu v teréne. Pneumatiky Metzeler: motocykle rady Racing sú obuté do rovnakých pneumatík, aké používajú jazdci oficiálnych tímov v šampionáte EnduroGP. Špičkové produkty s majstrovskou priľnavosťou! Stupačky z hliníkovej zliatiny (Ergal): väčšina jazdcov pri jazde na enduro motocykli na súťažnej úrovni neustále mení polohu svojho tela. Preto je nevyhnutné, aby kontaktné body medzi vami a motocyklom ponúkali dokonalú úroveň priľnavosti. Pre nohy to zabezpečujú pretekárske stupačky s veľkou kontaktnou plochou vyrobené z čiernej ergalovej hliníkovej zliatiny s oceľovými kolíkmi. Zadná rozeta s eloxovaným hliníkovým jadrom a oceľovým ozubením od ZF: špičkový výkon, ľahkosť a pevnosť – dokonalá kombinácia všetkých atribútov, ktoré musí mať každý pretekársky komponent. Špeciálne modré pretekárske sedlo: s protišmykovým čalúnením a vreckom na dokumenty pre bezkonkurenčnú priľnavosť, pohodlie a praktickosť. Eloxovaná čierna radiaca páka a pedál zadnej brzdy. Uzáver plniaceho hrdla prevodového oleja, uzáver plniaceho hrdla motorového oleja a kryt olejového filtra z eloxovaného červeného hliníka Napínače reťaze z červenej ergalovej zliatiny. Nová pretekárska grafika a červené nálepky na kolesách. Odpruženie 48 mm uzavretá kazetová vidlica Kayaba AOS: o odpružení týchto motocyklov nemožno hovoriť bez zmienky o uzavretej kazetovej vidlici od KYB, už roky poprednej značky v Endure, ktorej produkty boli opäť zvolené pre modely Beta MY 2022. Tento produkt je neustále zdokonaľovaný prostredníctvom spolupráce medzi Beta a Kayaba. Eloxované vnútorné časti minimalizujú klzné trenie, zatiaľ čo nastaviteľná kompresia a tlmenie odskoku umožňujú každému jazdcovi nájsť dokonalé nastavenie. Inžinieri spoločnosti Betamotor však prepracovali kalibráciu, najmä kvôli zlepšeniu pohodlia pri počiatočnej kompresii, keď sa na jazdca prenášajú otrasy z terénu. Zmiešavač oleja Pri dvojtaktných modeloch z radu RR Racing sa spoločnosť Beta rozhodla zostať pri svojom rozhodnutí zrušiť automatický mixér, aby tieto pretekárske motocykle naďalej dosahovali tie najlepšie parametre v hmotnosti a v dôsledku toho aj bezkonkurenčnú agilitu. Dvojtaktné motocykle RR Racing preto musia byť poháňané zmesou olej/benzín, čo je charakteristika zdôrazňujúca čistokrvný pretekársky charakter týchto Racing verzií. Tieto motocykle môžu byť stále dovybavené domiešavačom oleja, ktorý je k dispozícii ako voliteľné príslušenstvo z katalógu Beta Factory Parts. RR 2T 250 Racing Rám Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou Rázvor 1482 mm Dĺžka 2172 mm Šírka 815 mm Výška 1270 mm Výška sedadla 930 mm Svetlá výška 320 mm Výška stúpačky 407 mm Suchá hmotnosť 103,5kg Objem palivovej nádrže 9,5 l. Rezerva 2,3 l. Objem chladiacej sústavy 1,3 l. Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka Zdvih tlmiča 135 mm Zdvih predné koleso 295 mm Zdvih zadné koleso 290 mm Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň Predné koleso ráfik 21 x 1,6 36 špicové Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 36 špicové Predná pneumatika 90/90 21 Zadná pneumatika 140/80 -18 Motor Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený Vŕtanie 66,4 mm Zdvih 72 mm Objem motora 249 cc Kompresný pomer 13,2:1 Výfukový ventil BPV system Štartovanie elektrický štartér Zapaľovanie AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla Sviečka NGK BR8ES Mazanie zmiešavanie Karburátor Keihin PWK 36 Spojka viaclamelová v kúpeli Primárny pohon Z.27/72 Prevodovka 6 rýchlostná Zadný pohon reťaz Motorový olej SAE 10W/40 Spotreba 2.493 RR 2T 300 Racing Rám Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou Rázvor 1482 mm Dĺžka 2172 mm Šírka 815 mm Výška 1270 mm Výška sedadla 930 mm Svetlá výška 320 mm Výška stúpačky 407 mm Suchá hmotnosť 103,5kg Objem palivovej nádrže 9,5 l. Rezerva 2,3 l. Objem chladiacej sústavy 1,3 l. Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka Zdvih tlmiča 135 mm Zdvih predné koleso 295 mm Zdvih zadné koleso 290 mm Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň Predné koleso ráfik 21 x 1,6 36 špicové Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 36 špicové Predná pneumatika 90/90 21 Zadná pneumatika 140/80 -18 Motor Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený Vŕtanie 73 mm Zdvih 69,9 mm Objem motora 292,6 cc Kompresný pomer 11,63:1 Výfukový ventil BPV system Štartovanie elektrický štartér Zapaľovanie AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla Sviečka NGK BR7ES Mazanie zmiešavanie Karburátor Keihin PWK 36 Spojka viaclamelová v kúpeli Primárny pohon Z.27/72 Prevodovka 6 rýchlostná Zadný pohon reťaz Motorový olej SAE 10W/40 Spotreba 2.7 Video [contact-form-7] [contact-form-7] Dokumentácia ManuálTechnické údajeKatalóg
Značka SEAT pripravila pre svojich zákazníkov a fanúšikov 1. septembra 2016 už 2. ročník akcie SEAT Racing Day na Slovakia Ringu v Orechovej Potôni. Zákazníci mali možnosť absolvovať školu bezpečnej jazdy v Driving Academy a zajazdiť si na svojich vozidlá
RR 2T 200 RACING 8 890,-EUR s DPH Jesenná akciová ponuka 7 590,-EUR s DPH Overiť dostupnosť a vyžiadať ponukiu DetailTechnické údajeVideoFinancovanieVaša otázka Na jeseň 2021 si Beta pripravila pre tích najodvážnejších enduro j
prejsť na článokKeď sa povie Cupra, ktoré auto sa vám vybaví ako prvé? Pamätníci asi povedia Leon. Ale Cupra ako značka? Jednoznačne Formentor. A niet sa čo čudovať. Ide o prvý samostatný model značky a Cupra z neho doteraz vyrobila takmer 350 tisíc kusov. Celkom dobré n
prejsť na článokCadillac V-Series.R byl prvním závodním vozem značky, který se vrátil do 24 hodin Le Mans za více než 20 let. Po úspěchu v severoamerické třídě IMSA GTP vůz získal stupně vítězů v legendárním francouzském vytrvalostním závodě. Dostat se tam nebylo snadné.
Stejně jako před ním Veyron, i Chiron zplodil více speciálních edicí a jednorázovek, než můžeme spočítat. Vše však dnes končí, protože Bugatti právě odhalilo finální vůz. Poslední hyperauto pojmenované po monackém jezdci Louisi Chironovi, příhodně nazvané