Avon odhaľuje budúcnosť krásy

Do módy sa vracia jemnosť a prirodzenosť Po akom vzhľade túžia ženy v roku 2023? Odpoveď na túto otázku prezrádza nový globálny výskum spoločnosti Avon. Táto správa doslova odhaľuje budúcnosť krásy. Skúma, ako sa vyvíja želaný vzhľad žien a ako to ovplyvňuje ich kozmetickú rutinu či voľbu estetických zákrokov. Výskum však neodkrýva iba to, prečo sú tieto invazívnejšie vylepšenia na ústupe, ale prekvapivo nazerá na prepojenie tejto témy so vzhľadom celebrít či dokonca s dôsledkami globálnej hospodárskej krízy. Výrazné a odvážne vylepšenia vzhľadu sú na ústupe. Jasným dôkazom toho, sú zistenia spoločnosti Avon, ktorá v globálnej správe odhaľuje, že ženy začínajú postupne preferovať svoje prirodzené črty aj jemnejší a autentickejší vzhľad. Heslo „čím viac, tým lepšie“ už pri ženskej kráse rozhodne neplatí. Po rozhovore so siedmimi tisíckami žien z troch kontinentov a siedmich krajín a následnom zhromaždení poznatkov od odborníkov z Avonu a nezávislej dermatologickej partnerky doktorky Zoyi Diwan, prináša Avon mnohé zaujímavé zistenia. Prečo je prirodzenosť opäť v kurze? Výrazné vylepšenia, ktoré sú viditeľné na prvý pohľad, už nie sú trendy. V roku 2023 je cieľom prirodzenosť. „Mnoho ľudí za mnou prichádza, aby zjemnili, odstránili alebo upravili kozmetické vylepšenia, ktoré v minulosti podstúpili. Stretávam sa s tým čoraz častejšie, pretože ľudia chcú opäť získať prirodzenejší vzhľad. Očividné zákroky už nie sú cieľom žien ani módnym trendom. Od výrazného vzhľadu sa prechádza k prirodzenejšiemu. Zámerom je totiž vyzerať zdravo. Najobľúbenejšími zákrokmi, ktoré som tento rok zatiaľ zaznamenala, boli ošetrenia na posilnenie pleti. Primárne také, ktoré ju pomáhajú chrániť a zlepšiť jej stav najmä tým, že stimulujú tvorbu kolagénu,“ uviedla Dr. Zoya Diwan, odborníčka na klinickú a estetickú dermatológiu a partnerská dermatologická konzultantka spoločnosti Avon. Prázdnejšie kozmetické taštičky Spolu s trendom zdravého a prirodzenejšieho vzhľadu sa na výbere kozmetických prípravkov žien výrazne prejavil aj vplyv šetrenia. Z prieskumu spoločnosti Avon vyplýva, že viac ako jedna z piatich žien na celom svete sa vzdala líčenia a starostlivosti o pleť (22 %), takmer štvrtina prestala chodiť do kaderníctiev či iných skrášľujúcich salónov (23 %) a takmer tretina prestala s manikúrou (31 %). To všetko v dôsledku neustále rastúcich životných nákladov. „Zistenia našej správy zdôrazňujú zložitú situáciu v oblasti toho, čo ovplyvňuje rozhodovanie žien o kráse a ako sa význam krásy v priebehu času neustále vyvíja. Bez ohľadu na vašu osobnú definíciu krásy alebo váš rozpočet veríme, že každá žena by mala mať slobodu vyjadriť sa prostredníctvom krásy. To je jeden z dôvodov, prečo sme hrdí na to, že postoj žien ku kráse chápeme, a sprístupňujeme im vzhľad, o ktorý sa usilujú,“ vysvetlila Angela Cretu, generálna riaditeľka spoločnosti Avon. Podľa výskumu si teraz každá piata žena (21 %) kreuje svoj vzhľad najmä pomocou kozmetických produktov, aby ušetrila peniaze za drahé zákroky a procedúry. Inšpirácia od známych tvárí Vplyv celebrít, influencerov a sociálnych médií, ktoré nás inšpirujú, sa neustále vyvíja a rastie. Ani v roku 2023 to nebude inak. V desiatke celebrít, ktoré nás estetikou svojho looku najviac inšpirujú, nachádzame, až na pár výnimiek, také, ktoré sú známe prirodzenejším vzhľadom. Destiatku tvorí Jennifer Aniston, Beyonce, Taylor Swift, Ariana Grande, Zendaya, Kim Kardashian, Emma Watson, Kylie Jenner, Adele a Kendall Jenner. Samozrejme, obrovskú moc v oblasti krásy majú aj sociálne médiá. Avšak napríklad sila populárnych filtrov, ktoré sa dlho považovali za zdroj inšpirácie pre vysnívaný vzhľad, upadá. Iba menej ako jedna z piatich žien (19 %) uviedla, že sa pri kozmetických úpravách inšpiruje filtrami zo sociálnych sietí. Namiesto toho ženy viac ovplyvňuje videnie skutočných výsledkov v reálnom živote (47 %) alebo odporúčania od priateľov a rodiny (37 %). Ženy chcú vyzerať zdravo a prirodzene Nedávna správa spoločnosti Avon Power in Ageing odhalila, že takmer tri štvrtiny (72 %) žien sa chcú zamerať skôr na zdravý, než na mladý vzhľad. Prirodzenejší vzhľad chcú zase podľa najnovšieho globálneho výskumu dosiahnuť dve tretiny (65 %) žien. Olivia Eskens, vedecká pracovníčka zodpovedná za technický dizajn produktov v Avone, trefne poznamenala: „Ľudia sa celosvetovo odkláňajú od okatého zakrývania svojich neistôt a namiesto toho objavujú spôsoby, ako zvýrazniť svoju prirodzenú krásu.“ Z prieskumu spoločnosti Avon vyplýva aj to, že najobľúbenejší vzhľad súčasnosti je "jemný glam" (uviedlo 36 % žien). Nižšie nájdete tipy od profesionálnej vizážistky Holly Roberts, vďaka ktorým vykúzlite tento trendový vzhľad v niekoľkých jednoduchých krokoch. 1. Začnite dokonalým podkladom Najvýkonnejšie duo na tvár a oči od Avonu vám poskytne bezchybný svieži podklad, ktorý je kľúčom k jemnému glamour looku. Avon Obnovujúci Anew Power očný krém okamžite rozjasní celé očné okolie, vyhladí vzhľad pleti a časom efektívne zredukuje jemné linky a vrásky. Na zvyšok tváre použite zákazníčkami ospevované Avon Obnovujúce Anew Power sérum pre žiarivejší a zdravší vzhľad pleti. 95 % žien, ktoré boli spokojné s prémiovým sérom, si pochvaľovali aj skrášľujúce a omladzujúce sérum s Protinolom™. Za prémiové konkurenčné sérum by však zaplatili až trikrát viac. Obnovujúce Anew Power sérum s Protinolom™ 30 ml, Akčná cena: 18,70 € Obnovujúci krém na očné okolie Anew Power s Protinolom™ 15 ml, Akčná cena: 10,90 € 2. Pridajte neutrálny rúž Pre matný vzhľad pier použite najnovší Hydratačný matný rúž Hydramatic. Je to prvý matný rúž na svete s hyalurónovým stredom, ktorý pomáha hydratovať pery a zároveň vytvára dokonalý matný vzhľad. Ideálna voľba pre jemný glam. Hydratačný matný rúž Hydramatic Matte 3,6 g, Akčná cena: 6,50 € 3. Zvýraznite svoj pohľad Dodajte svojmu pohľadu hĺbku pomocou úplne novej špirály Avon Exxtravert. Vďaka exkluzívnej technológii gélových vlákien podobných hodvábu a najčernejším pigmentom docielite podmanivý pohľad bez zlepených rias rýchlo a jednoducho. Táto horúca novinka bude v predaji od 1. augusta. Špirála Exxtravert, Akčná cena: 9,90 € 4. Na záver si urobte dokonalú domácu manikúru Takmer polovica žien (46 %) vo výskume uviedla, že rada dotvára svoj celkový look štýlovou manikúrou. Ak k nim patríte tiež, vyskúšajte Lak na nechty s gélovým efektom od Avonu, s ktorým si môžete sýtu farbu a lesk na vašich nechtoch užívať až 7 dní. Lak na nechty s gélovým efektom 10 ml, Akčná cena: 3,90 € Bonus: Doplňte svoj look pôvabnou vôňou K vášmu „jemnému glamu“ bude dokonalo ladiť jemný a svieži kvetinovo-ovocný parfum. Presne taká, je voňavá novinka Lov U, ktorá si vás získa omamnými tónmi malín, ruže a kašmírového dreva. Vôňa Lov U EDP 50 ml, Akčná cena: 16,90 € Ďalšie informácie, praktické rady a zaujímavé články o varení, zdraví a tvorbe útulného domova nájdete na stránke www.domarada.sk.

prejsť na článok

Neistá budúcnosť náhradných brankárov Barcelony

Výborná forma Marca-Andrého ter Stegena v tejto sezóne znamená, že rezervní brankári Blaugranas nemusia nutne vidieť svoju budúcnosť na Camp Nou.…

prejsť na článok

Tokijská farma budúcnosti?

Keďže mladí ľudia migrujú do miest čoraz vo väčšej miere, rastie strach o budúcnosť poľnohospodárstva. Vzhľadom na plánovaný mestský rast boli vyvinuté prototypy pre mestské/ vertikálne farmy a javia sa ako celkom pravdepodobná predpoveď pre budúcnosť poľ

prejsť na článok

Dva dôležité dni pre budúcnosť Bratislavy

The post Dva dôležité dni pre budúcnosť Bratislavy appeared first on Bratislava 2030.

prejsť na článok

Kvalita nemusí mať vysokú cenu

Zdravie a krása – Domáca kozmetika Nie vždy platí, že drahšie znamená lepšie. Jasným dôkazom toho, že kvalita nemusí byť spravidla označená závratne vysokou cenou, sú aj výsledky slepého testu, ktorý pre spoločnosť Avon pripravila nezávislá agentúra Ips

prejsť na článok

Budúcnosť lásky v ére efektívnej optimalizácie

- #Blog o modernej mytológii Anglické slovo serendipity označuje šťastnú zhoda náhod. V perzskej rozprávke Traja princovia zo Serendipu princovia objavovali veci, ktoré nehľadali, iba šťastnou náhodou. Nie je to aj prípad lásky? Nájdeme ju iba vtedy, keď

prejsť na článok