Ako sme si zamilovali Mustanga, ktorý sa stal našim každodenným životom

Nie je auto z požičovne ako Auto z Požičovne American Legends Kde bolo tam bolo, bolo to presne pred 2 rokmi: náš prvý syn práve dovŕšil 1 rok života a my sme pochopili, že je ten správny čas sa trošku vyventilovať, že si treba oddýchnuť na nejakej exotickejšej dovolenke niekde v teple. Písal sa november roku pána 2016 a jedinou vhodnou a bezpečnou destináciou v tom období sa nám pozdávali Spojené arabské emiráty. Dôvod bol jednoduchý: relatívne krátky let a stále príjemných okolo 30 st. Celzia. Keďže sme si v Dubaji nedopatrením bookli hotel, ktorého hotelová pláž bola práve v rekonštrukcii (Google panáčik bol asi veľmi outdated), boli sme chtiac či nechtiac odkázaní na hotelový Shuttle bus, či prenájom nejakého auta. Najskôr sme išli do požičovne s tým, že máme záujem o normálne vozítko. Po prvých dňoch jazdenia po Dubaji sme však rýchlo pochopili, že sa naše priemerné požičovňové autíčko vcelku vymykalo priemeru a na križovatkách v premávke bolo vlastne veľmi veľmi podpriemerné, aj keď na odvoz na pláž vcelku stačilo. Svet je veľký zadok Vidiac tú nablýskanosť okolo, odhodlali sme sa, že si trochu vyhodíme z kopýtka aj my, však život je len jeden. Naši kamaráti v tom čase už vlastnili na Slovensku Mustanga a ďalšie Americké legendy, takže naším snom bolo zajazdiť si niečo podobné. Takže rozhodnutie bolo vcelku jasné, ideme hľadať kde si ho vieme požičať, a to s jasnou podmienkou, že vzhľadom na prekrásne letné počasie to predsa nemôže byť nič iné ako kabriolet. Chvíľka googlenia a ponuky boli na stole. Tak už sa blížime => Burj Khalifa Nočná jazda s Mustang Convertible GT Auto nám priviezli večer okolo 22:00h, syn už spal, ale nám to aj tak nedalo. Pri tej kráse, čo nám doviezli, sme ho museli ísť hneď prevetrať. Čo Vám poviem, rodičia roka: syn v pyžamku, čapičke, zabalený v deke aby ho neofúklo, si spokojne spinkal v autosedačke na zadnom sedadle. A my?!? S nádychom nespútanej radosti na perách sme sa šialene usmievali na vodičov v tých obyčajných autách naokolo. Čistá detská radosť po zobudení Noc to bola plná prehadzovania sa a snívaní o ešte krajšom zajtrajšku s kabrioletom. Slovenskooooo! vrrrrrrr Na druhý deň sme sa vychystávali na pláž a zauvažovali sme, že nezoberieme asi všetky veci, lebo sa nám do toho kabrioletu určite nezmestia. Prišli sme do garáže, otvorili kufor a wooow, veď to má kufor skoro ako naše auto vyššej strednej triedy. Keď sme tam narvali kočík, hračky na pláž, osušky, tašku, ruksak a stále sa zdalo, že sa tam niečo zmestí, tak sme si povedali, že toto je predsa len auto aj pre rodiny s deťmi. Pre malého boli najzaujímavejšie svetielka mustangov cválajúcich po zemi pri otvorených dverách 2,5 člena posádky Samozrejme nášho červeného Mustanga s rozpustenou hrivou sme si neskutočne užívali bezstarostným jazdením po všetkých možných i nemožných plážach Dubaja, vystupovať na kvázi povinné testovacie kúpania sa nám ten deň ani veľmi nechcelo. Na križovatkách sme tiež boli opäť kráľmi a keď sa dalo, skúšali sme i výrobcom udávaných 4,8s zrýchlenia, to však väčšinou až po zotmení. Svieži vánok vo vlasoch a večerná panoráma rozsvietenej najvyššej budovy Dubaja nás dostali do úplne iného mentálneho sveta. Špás to nakoniec nebol úplne najlacnejší, ale boli to určite naše najlepšie investované peniaze v Dubaji. Tak už sa blížime => Burj Khalifa Najštýlovejší Mustang Cabrio na Slovensku Dovolenka sa nám skočila a s ňou aj naše šantenie na kabriolete. Plní emócií z tohto neopakovateľného zážitku sme premýšľali, ako si tento zážitok opäť zopakovať alebo najlepšie zvečniť. Hotel Burj Al Arab 7 hviezdičiek, Mustang Cabrio 10 hviezdičiek Začali sme pozerať rôzne ponuky Mustangov na internete, zvažovali sme rôzne verzie i motorizácie, až sme si po dlhšom uvažovaní vyhliadli nášho bordového krásavca. Bola to láska na prvý pohľad. Vsadili sme na to, že Mustanga, a naviac bez strechy si predsa zaslúži aj Bratislava a celé Slovensko! Však aj nám tu rastú mrakodrapy ako huby po daždi a tiež máme svoje prekrásne letné destinácie, kde sa náš kabriolet priam rozpúšťa v letnej pohode. Momentálne máme Mustanga pre našu každodennú dávku radosti, avšak vieme sa s ňou i nezištne podeliť i s Vami (samozrejme za istú odplatu :), aby ste sa i Vy všetci vedeli obdarovať, či nezabudnuteľným darčekom obšťastniť i niekoho blízkeho. Vietor vo vlasoch a výkrik na perách Prenájom Mustang Cabrio Mustang Cabrio V6 3.7l Shelby Design (US version) Sny si treba plniť, ak Vám s tým vieme len trošilinku pomôcť, pozrite si prosím našu stránku www.AmericanLegends.sk The post Ako sme si zamilovali Mustanga, ktorý sa stal našim každodenným životom appeared first on American Legends.

Tajomstvo z farmy

Vyrastala som v malej obci, kde sme mali veľmi tesné väzby a vzťahy. Bola som však typom človeka, ktorý sa neuspokojil s bežným a každodenným životom. Vždy som túžila po niečom výnimočnom a nezvyčajnom.Jedného dňa, keď som bola ešte mladá, som stretla sta

Prezentačné video k edícii Slovo na cestu životom

V súvislosti s vydaním novej edície Slovo na cestu životom Ekumenického prekladu Biblie mladý tím ľudí pripravil prezentačné video, ktorého cieľom je pripomenúť, že Biblia Slovo má byť súčasťou nášho každodenného života a sprevádzať náš na našej ceste k

Letná starostlivosť o pleť

Keď vonku začnú kvitnúť ruže a zmrzlina sa opäť stane každodenným rituálom je to znak toho, že jar sa prehupla do ďalšieho obdobia. Je tu leto. S príchodom teplých dní je namieste prehodnotiť a vynoviť niektoré komponenty v našich kozmetických rutinách. P

Najčastejšie 3 otázky rodičov o anglickom letnom tábore SAFARIcamp

Už diskutujete sdeťmi otom ako strávite leto ? Zvažujete leto využiť na to, aby deti aktívne komunikovali anglicky adobehli zameškanú angličtinu počas korona šk. roka ? Chcete, aby si deti angličtinu naozaj zamilovali a začali spontánne aaktívne komunikov

prejsť na článok

Sv. Mikulaš prišiel aj k našim deťom

Milý a veselý sv. Mikulaš prišiel popoludní aj k našim deťom zamestnancov. Detičky obdaril za každú basničku, riekanku či pesničku. S úsmevom ich pochválil za dobrotu, upozornil na šibalstvá a každému odovzdal sladučký balíček s dobrotami. Samozrejme nech