Mnohí študenti sa pred ukončením základnej či strednej školy zamýšľajú nad tým, čo ďalej. Kam ísť študovať? Či vôbec ísť ďalej študovať. Ako si vybrať ten správny smer? Tu je niekoľko rád, ktoré Vám môžu pomôcť vo výbere školy. 1. Skúste sa zamyslieť nad tým, kedy ste sa pri nejakej práci či činnosti cítili dobre, mali ste dobrý pocit z výsledku, cítili ste sa výborne v spoločnosti ľudí, s ktorými ste danú prácu alebo činnosť vykonávali. Možno to bolo v súvislosti s umením, možno ste často vedeli ľuďom poradiť pri ich ťažkostiach vo vzťahoch, možno radi pomáhate spolužiakom pri učení, možno ste niekomu pomáhali v záhrade či predaji jabĺčok, možno sa radi staráte o zvieratá. 2. Skúste sa zamyslieť nad tým, za ktorú činnosť Vás iní oceňujú či už slovom, alebo nejakým darčekom. Čo si na Vás ľudia najviac cenia, v akej oblasti Vás žiadajú o radu. Niekedy sa stáva, že iní vidia v nás viac, ako my sami. Možno niekedy podceňujeme vlastné schopnosti. 3.Držte sa rád úspešných ľudí. Ak Vám niekto hovorí, že choď robiť toto a toto a on sám robí niečo, čo ho vôbec nebaví a nie je v tom úspešný, to nie je ten správny poradca. Úspech nespočíva len v množstve peňazí na účte. Úspech je aj to, že vie ten človek pomôcť, poradiť, u ľudí je obľúbený a vážia si ho pre to, čo robí, aký je, dodrží to, čo sľúbil, keď ho požiadate o pomoc, je ochotný pomôcť.
Výber tej správnej múky môže byť niekedy veľmi náročný. Zo všadiaľ počúvame, že biela múka nie je pre telo dobrá, že čierne pečivo je len prifarbená biela múka, že by sme mali konzumovať viac vlákniny... no a tak sme nakoniec takí dopletení, že ani neviem
prejsť na článokVýber správnej veľkosti detskej obuvi môže byť pre rodičov náročnou úlohou. Deti rýchlo rastú a ich nohy sa menia, preto je dôležité výberu obuvi venovať osobitnú pozornosť, aby sa predišlo …
prejsť na článokČastokrát od naších zákazníkov dostávame otázku, ktorý typ deky by sme im odporúčali a či je možné ju použiť aj ako prehoz na sedačku. Zobrali sme preto kus z každého typu deky, ktorý máme aktuálne v ponuke a rozdali ich niekoľkým “pokusným králikom” aby
prejsť na článokamy: Reakcia 2 NO2 (g) ararr; N2O4 (g) deltaH = - 900 (:odkaz:) , zvýšenie teploty ovplyvní rovnováhu reakcie :a) zmena teploty rovnováhu neovplyvníb) tak, že bude pokračovať v smere ku produktomc) tak, že bude pokračovať v smere ku reaktantom (diskusie