Chcete vedieť, ako napísať kvalitný PR článok? V predchádzajúcich dvoch článkoch sme opisovali to, ako by mal kvalitný PR článok vyzerať a kde publikovať PR článok. Dnes si povieme zopár základov o tom, ako takýto PR článok napísať. V prvom rade sa zamerajte na nadpis PR článku a jeho titulné fotku Názov článku predáva! Rovnako tak aj Príspevok Ako napísať kvalitný PR článok? zobrazený najskôr ContentPress.
V tomto článku sa dozviete, čo je to PR článok, ako by mal vyzerať, čomu sa vyvarovať a ako napísať hodnotný PR článok. Pre stručné vysvetlenie, PR článok predstavuje reklamný článok, ktorý sa publikuje na externý web, magazín alebo blog. Jeho cieľom je č
prejsť na článokPotrebujete PR článok? Potrebujete PR článok? Určite by sme si ešte pred jeho napísaním mali zodpovedať zopár dôležitých otázok: Kto je moja cieľová skupina? Koho chcem PR článkom osloviť? Obsah PR článku totiž musím prispôsobiť cieľovej skupine. Kde bude
prejsť na článokPotrebujete Publikovať PR článok? Rýchlo, lacno ale hlavne aby mal a priniesol takýto článok efetk? Marketingová agentúra ContentPress spravuje široké portfólio online magazínov a blogov, kde možné publikovať vami dodané PR články. Potrebujete napísať člá
prejsť na článokPR článok alebo SEO článok by nemal byť len suchým a nudným článkom v rozsahu 1 normostrany a plný kľúčových slov. Dnes by mal skutočne kvalitný PR článok nemal vzniknúť len z dôvodu zaujať vyhľadávať Google ale tiež by mal mať pridanú hodnotu pre samotn
prejsť na článokPísanie blogov je v dnešnej dobe neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Ak podnikáte na internete, máte firemnú stránku (ktorá firma ju dnes nemá?) a je pre Vás pozicionovanie v rámci vyhľadávania kľúčové, blogy budú pre kvalitné SEO nevyhnutné. Spôsobov
prejsť na článok