V tomto článku sa dozviete, čo je to PR článok, ako by mal vyzerať, čomu sa vyvarovať a ako napísať hodnotný PR článok. Pre stručné vysvetlenie, PR článok predstavuje reklamný článok, ktorý sa publikuje na externý web, magazín alebo blog. Jeho cieľom je čitateľa zaujať a vyvolať u neho určitú akciu pre podporu predaja. Najčastejšie Príspevok Ako napísať hodnotný PR článok, ktorý zaujme a podporí predaj? zobrazený najskôr ContentPress.
Chcete vedieť, ako napísať kvalitný PR článok? V predchádzajúcich dvoch článkoch sme opisovali to, ako by mal kvalitný PR článok vyzerať a kde publikovať PR článok. Dnes si povieme zopár základov o tom, ako takýto PR článok napísať. V prvom rade sa zamera
prejsť na článokPotrebujete Publikovať PR článok? Rýchlo, lacno ale hlavne aby mal a priniesol takýto článok efetk? Marketingová agentúra ContentPress spravuje široké portfólio online magazínov a blogov, kde možné publikovať vami dodané PR články. Potrebujete napísať člá
prejsť na článokAk sa parlamentu nezmení ústava tak, aby sa umožnilo konanie referenda o predčasných voľbách, HLAS – sociálna demokracia podporí ďalšie... Zdroj
prejsť na článokPR článok alebo SEO článok by nemal byť len suchým a nudným článkom v rozsahu 1 normostrany a plný kľúčových slov. Dnes by mal skutočne kvalitný PR článok nemal vzniknúť len z dôvodu zaujať vyhľadávať Google ale tiež by mal mať pridanú hodnotu pre samotn
prejsť na článokVieme zabezpečiť predaj Vašej fungujúcej, prípadne nepodnikajúcej spoločnosti Vlastníte fungujúcu spoločnosť alebo spoločnosť, ktorá ukončila svoju podnikateľskú činnosť a rozhodli ste sa ju predať? Nájsť vhodného kupca však nemusí byť až také jednoduché
prejsť na článok