Dovoľte nám pomôcť zvýšiť vaše tržby a budovať značku. Celý tím markeťákov je pripravený sa s chtíčom pustiť do marketingu aj pre vašu spoločnosť.
Marketingová komunikácia cez sociálne siete a na iných kanáloch nie je len o tom, čo hovoríte, ale aj o tom, ako to hovoríte. Či už sa bavíme o postoch na Facebooku, reklamách, plagátoch, newslettroch, všetky by mali mať jedného spoločného menovateľa. Je
Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctiv
Možno ste už v marketingovom žargóne zachytili spojenia ako CTA button, či výzva k akcii. Ide o jedno a to isté. Spravidla sa jedná o tlačidlo, prípadne obrázok, ktorý vyzýva návštevníka webu ku konkrétnemu kroku. Taký CTA button – tlačidlo - je mimoriadn
Reklama na Googli je jedným z najsilnejších marketingových nástrojov, ktoré majú firmy k dispozícii. Zobrazuje sa totiž v prvom rade tým, ktorí prejavili záujem o relevantné kľúčové slovo. Ním môže byť názov vašej služby či produktu. Cieliť na tento segme
Marketing je nezastupiteľnou časťou akéhokoľvek biznisu. A copywriting je zase pilierom marketingu. Kvalitné texty na vašom webe (ale aj v reklamách, katalógoch a podobne) majú veľmi silný propredajný potenciál. Inými slovami, môžu vám priviesť nových zák
Copywriterov je dnes ako húb po daždi. Snáď každý, kto má internet a vie ako-tak písať, si myslí, že môže texty predávať. Žiaľ, realita je iná. Iba malé percento copywriterov dokáže konzistentne písať kvalitné texty. Tie musia spĺňať prísne kritériá moder
Copywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníko
FAQ (Frequently Asked Questions) alebo inak povedané, sekcia najčastejších otázok. Jej účelom je, aby používatelia rýchlo našli správne odpovede na často kladené otázky k súvisiacej téme. Prečo sa ju aj dnes oplatí mať na svojom webe či e-shope a ako vám
Tvorba SEO článkov sa môže zdať na prvý pohľad jednoduchá. Veď keď máte „zbehnutú” analýzu a viete, ktoré kľúčové slová zapracovať a kam by mali smerovať spätné odkazy, niet čo pokaziť. Alebo áno?
Tvoríte pravidelne texty na blog alebo pre externé médiá? Potom určite súhlasíte s nasledovným: Písanie článkov a copywriting môžu byť celá veda. Nielen čo sa týka pravopisu a gramatiky. Pozor si treba dať i na iné…
Zamýšľate sa nad obsahovou reklamou a boli vám ponúknuté dva základné formáty? PR alebo natívny článok? V čom sa odlišujú a kedy sa pre ktorý rozhodnúť? Pozrime sa na ich hlavné rozdiely. Tie vám pomôžu lepšie sa zorientovať a mať jasno pri výbere formy p
Súťaže na vašej facebookovej stránke sú skvelým spôsobom, ako prilákať nových sledovateľov a súčasne zákazníkov. Ďalej zvýšiť viditeľnosť profilu a budovať značku spoločnosti. Čím sa pri ich vymýšľaní a tvorbe riadiť, aby sa vám to celé vyplatilo a zárove
Pýtate sa, čo majú spoločné Google PPC a Facebook Ads reklamy? Dokopy predstavujú približne polovicu celosvetového príjmu z online marketingu. No a PPC reklama funguje lepšie, keď beží na oboch platformách. Nižšie si prezradíme, prečo je tomu tak.
Vyznáte sa v základných pojmoch online marketingu? Viete presne definovať, čo je to PPC reklama a čo je to konverzia? Poďme si v týchto pojmoch spoločne upratať. Priblížme si tie najčastejšie pojmy, s ktorými sa stretnete vo vašom online biznise.
Google recenzie sú jednou z prvých a najrozhodujúcejších faktorov, ktoré zákazníci pred kúpou vašich produktov alebo služieb zvážia a na základe nich konajú. Tie negatívne môžu spôsobiť odradenie a zisk konkurencie. Ako si ustrážiť stav recenzií v Google