Súťaže na vašej facebookovej stránke sú skvelým spôsobom, ako prilákať nových sledovateľov a súčasne zákazníkov. Ďalej zvýšiť viditeľnosť profilu a budovať značku spoločnosti. Čím sa pri ich vymýšľaní a tvorbe riadiť, aby sa vám to celé vyplatilo a zároveň ste neporušili pravidlá? Hoci sa to zdá byť úplne triviálne, možno budete prekvapení…
Facebook je online platforma sociálnych médií a sietí, ktorú vlastní americká spoločnosť Meta Platforms. Tejto firme taktiež patria platformy Messenger a WhatsApp. Facebook slúži na komunikáciu medzi používateľmi, zdieľanie multimediálnych dát, propagáciu
prejsť na článokÚj képeket találtok a Facebook-on az "Ottalvós" buliról. :))
prejsť na článokMától a Facebook oldalán is elérhetőek vagyunk! Keress minket és légy csoportunk megtisztelt tagja!!! :))
prejsť na článokMesto Kežmarok sa rozhodlo zapojiť do súťaže o Lidl Čistinku a po veľkom úspechu v súťaži K-PARK môžeme opäť pre mesto získať miesto pre oddych a rozvíjanie športu! Kežmarčania aj minulý rok ukázali ako vedia držať spolu pre dobrú vec. Ak mesto Kežmarok v
prejsť na článokFacebookové skupiny sú medzi používateľmi veľmi obľúbené a počet ich členov každodenne narastá. Je preto dôležité, aby boli skupiny bezpečným miestom na zdieľanie záujmov a skúseností. Práve preto prijíma Facebook prísnejšie opatrenia na obmedzenie šíreni
prejsť na článok