Sekcia FAQ: Prečo sa oplatí ju mať a ako vám pomôže so SEO?

FAQ (Frequently Asked Questions) alebo inak povedané, sekcia najčastejších otázok. Jej účelom je, aby používatelia rýchlo našli správne odpovede na často kladené otázky k súvisiacej téme. Prečo sa ju aj dnes oplatí mať na svojom webe či e-shope a ako vám dokáže „nakopnúť” SEO?

prejsť na článok

Webová analytika prečo ju netreba podceňovať a ako pomôže vášmu podnikaniu?

Google Analytics je jedným z najúčinnejších nástrojov, ktoré môžete použiť na analýzu návštevnosti svojich webových stránok. Google Analytics vám dodáva obrovsk The post Webová analytika prečo ju netreba podceňovať a ako pomôže vášmu podnikaniu? appeared

prejsť na článok

PPC reklama na Facebooku verzus PPC reklama na Google: V čom je ktorá lepšia a prečo sa oplatí využívať obe súčasne?

Pýtate sa, čo majú spoločné Google PPC a Facebook Ads reklamy? Dokopy predstavujú približne polovicu celosvetového príjmu z online marketingu. No a PPC reklama funguje lepšie, keď beží na oboch platformách. Nižšie si prezradíme, prečo je tomu tak.

prejsť na článok

Infografika: Balíkové služby a produkty, ktoré sa oplatí využívať

Objednávka by mala k zákazníkovi doraziť rýchlo, bezpečne a bez poškodenia. Dobrý prepravný partner tomu pomôže širokým spektrom možností doručenia. Ktoré balíkové služby prospejú vášmu e-shopu a zvýšia šance na úspešné dodanie tovaru na prvýkrát? Sti

prejsť na článok

Čo je koučing a prečo sa oplatí ho vyskúšať

Koučing sa spája s pozitívnou zmenou Je úžasné ako taký (ne)obyčajný rozhovor môže meniť všetko okolo nás. Koučing je proces, v ktorom sa dopracujete k odpovediam na vaše vlastné otázky – pracovné aj osobné. Posilníte tak svoj potenciál, podporíte svoje s

prejsť na článok

Beseda Zdravé deti a vianočné kváskovanie

Prečo sa oplatí pridať lyžicu kvásku do pečenia a ako si užiť vianočné pečenie aj s deťmi? Do novootvorenej predajne Panta Rhei v Bratislavskom AuParku sme prijali pozvanie na besedu Zdravé deti a vianočné kváskovanie, kde sme sa podelili o praktické a už

prejsť na článok