Ako mi kvalitný copywriting pomôže v podnikaní?

Marketing je nezastupiteľnou časťou akéhokoľvek biznisu. A copywriting je zase pilierom marketingu. Kvalitné texty na vašom webe (ale aj v reklamách, katalógoch a podobne) majú veľmi silný propredajný potenciál. Inými slovami, môžu vám priviesť nových zákazníkov, zvyšovať tržby a vytvárať zisk. A to je predsa účel podnikania, či?

prejsť na článok

4 dôvody, prečo je copywriting dôležitý

Copywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníko

prejsť na článok

Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?

Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctiv

prejsť na článok

5 najčastejších chýb copywriterov pri písaní článkov: Možno ich robíte aj vy…

Tvoríte pravidelne texty na blog alebo pre externé médiá? Potom určite súhlasíte s nasledovným: Písanie článkov a copywriting môžu byť celá veda. Nielen čo sa týka pravopisu a gramatiky. Pozor si treba dať i na iné…

prejsť na článok

Čo je copywriting? 

Čítate, snoríte po internete a hľadáte odpoveď na otázky: “Čo je copywriting?” a “Kto je copywriter?” Záhadná bytosť skrývajúca sa pod rúškom textu, ktorá môže ovplyvniť vaše nákupné správanie. Čo vlastne robí a prečo ho všetci hľadajú? Jazykové okien

prejsť na článok

Webová analytika prečo ju netreba podceňovať a ako pomôže vášmu podnikaniu?

Google Analytics je jedným z najúčinnejších nástrojov, ktoré môžete použiť na analýzu návštevnosti svojich webových stránok. Google Analytics vám dodáva obrovsk The post Webová analytika prečo ju netreba podceňovať a ako pomôže vášmu podnikaniu? appeared

prejsť na článok