Marketingová komunikácia cez sociálne siete a na iných kanáloch nie je len o tom, čo hovoríte, ale aj o tom, ako to hovoríte. Či už sa bavíme o postoch na Facebooku, reklamách, plagátoch, newslettroch, všetky by mali mať jedného spoločného menovateľa. Je ním takzvaný tone of voice, teda v preklade tón hlasu. Ide o unikátnu komunikačnú pečať spoločnosti.
Ešte nedávno bola značka vnímaná ako názov, slogan, logo, či dizajn, alebo ako kombinácia všetkého, čo odlišuje jednu firmu, produkt alebo službu od druhej. Budovan The post Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností? appeared
prejsť na článokTýmto slávnym citátom sa preslávil Bill Gates. Ešte niekedy v 90 tych rokoch sa domnieval, že obsah je miesto, kde sa veľká časť „skutočných peňazí“ zarobí na internet The post Obsah je kráľ, alebo prečo je obsahový marketing taký dôležitý? appeared firs
prejsť na článokCopywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníko
prejsť na článokVariabilný symbol je nástroj používaný v bankovníctve a finančnej sfére na identifikáciu a kategorizáciu platieb. Ide o sériu čísel, ktoré sa pridávajú k transakcii, aby sa určilo, kto platbu poslal a na čo je určená.Takže vo všeobecnosti, variabilný symb
prejsť na článokNekopírujte posty z Facebooku Je dobré byť aktívny na všetkých sociálnych sieťach, no nemusíte ľudí práve unavovať. Zamyslite sa nad tým, prečo by vás mali užívatelia sledovať na viacerých frontoch, ak im všade ukazujete rovnaký obsah? Na Instagrame odpor
prejsť na článok