Emailový marketing je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako komunikovať s vašimi zákazníkmi a ako zvýšiť predaj. Avšak, aby ste dosiahli úspech, je dôležité vedieť, ako vytvoriť účinnú emailovú kampaň. Tu sú niektoré kroky, ktoré by ste mali pri tvorbe emailovej kampane brať do úvahy: Získajte súhlas od adresátov: Pred tým, ako začnete rozosielať emaily, je dôležité mať súhlas od adresátov. To znamená, že by ste mali mať ich emailové adresy legálne a transparentne získané, mali by byť informovaní o tom, že ich budete kontaktovať emailom a mali by mať dostatočne jasnú možnosť ako sa z newslettrov odhlásiť.Vytvorte cieľ kampane: Pred tým, ako začnete tvorbu emailovej kampane, je dôležité mať jasno v tom, čo chcete dosiahnuť. Je to zvýšenie predaja, získanie nových zákazníkov, zvýšenie povedomia o značke, atď.Vytvorte atraktívny email: Aby bol váš email úspešný, musí byť atraktívny. To znamená, že by mal mať príjemný dizajn, byť čitateľný a mal by obsahovať relevantné informácie. Využite pritom prezentáciu, obrázky, videá, atď.Personalizujte emaily: Personalizácia emailov môže výrazne zvýšiť ich úspešnosť. To znamená, že by ste mali používať meno adresáta, prispôsobiť obsah podľa histórie interakcie s nimi a podobne.Testujte: Pred rozoslaním emailovej kampane by ste mali vyskúšať rôzne verzie emailu na malej vzorke adresátov, aby ste zistili, ktorá verzia má najlepšie výsledky.Analyzujte výsledky: Po rozoslaní emailovej kampane je dôležité analyzovať zozbierané dáta, vyhodnocovať ich a prispôsobovať im budúce kroky a rozhodnutia. The post Email marketing appeared first on iStep.
Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce d
prejsť na článokŽiaden podnikateľ sa už dnes nezaobíde bez reklamy na internete. Ako sa však zviditeľniť v mori ponúk rôznych produktov a služieb, ktoré inzerujú, kde sa len dá? Riešením pre vás môže byť aj takzvaný inbound marketing. Zabudnite na nákup drahého reklamnéh
prejsť na článokAk sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo
prejsť na článokPoznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj j
prejsť na článokV spolupráci s Levospehere sme nahrali podcast na tému AKO NA SEO, KTORÉ SA BUDE PÁČIŤ GOOGLE, ktorý vyšiel 3. novembra 2021. V rozhovore s našim Filipom Škultétym sa dozviete čo SEO znamená, aká je jeho úloha v marketingovom mixe, ako k nemu pristupovať
prejsť na článok