Čo je content marketing alebo obsahový marketing vysvetlenie

Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce dostať podrobné vysvetlenie, čo to content marketing je. Čo je content Príspevok Čo je content marketing alebo obsahový marketing vysvetlenie zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

Jednoduchý návod, ako nastaviť workflow okolo tvorby obsahu aj vo vašej firme

Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj j

prejsť na článok

Túžite po spokojných klientoch? Tento marketing zmení vaše podnikanie navždy

Žiaden podnikateľ sa už dnes nezaobíde bez reklamy na internete. Ako sa však zviditeľniť v mori ponúk rôznych produktov a služieb, ktoré inzerujú, kde sa len dá? Riešením pre vás môže byť aj takzvaný inbound marketing. Zabudnite na nákup drahého reklamnéh

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok

SEO podcast Marketing v Praxi

V spolupráci s Levospehere sme nahrali podcast na tému AKO NA SEO, KTORÉ SA BUDE PÁČIŤ GOOGLE, ktorý vyšiel 3. novembra 2021. V rozhovore s našim Filipom Škultétym sa dozviete čo SEO znamená, aká je jeho úloha v marketingovom mixe, ako k nemu pristupovať

prejsť na článok

Trendy v reklame, ktoré fungujú a mali by ste ich poznať

Nové trendy v reklame Trendy v reklame sa vyvíjali pomaly z tlačenej reklamy a televíznych spotov na nové premyslené marketingové stratégie. Tie dnes zahŕňajú QR kódy, co-branding, obsahový marketing, PPC kampane a chat botov. Zatiaľ čo tlač a televízia s

prejsť na článok