Blogovanie a marketing 21. storočia

Písanie blogov je v dnešnej dobe neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Ak podnikáte na internete, máte firemnú stránku (ktorá firma ju dnes nemá?) a je pre Vás pozicionovanie v rámci vyhľadávania kľúčové, blogy budú pre kvalitné SEO nevyhnutné. Spôsobov ako písať blog je mnoho. My v agentúre sme ale toho názoru, že väčšinou nie je dobré a správne tlačiť na pílu a to ani v tomto prípade. Ak sa rozhodnete napísať článok, držte sa toho, že nemusí byť príliš dlhý a rozsiahly, dôležité je, že vôbec bude. S písaním začnite od seba, nevyrábajte témy, nevymýšľajte koleso. Píšte o tom, čo Vás v podnikaní často postretá, s čím sa často stretávate. Ak predávate kvalitné kuchynské nože, určite bude návštevníkov Vašich stránok zaujímať, ako takéto nože správne nabrúsiť. Čo tak napísať krátky článok o vychýrených japonských nožoch? Aké všetky druhy nožov Japonci používajú? Taktiež je veľmi zaujímavá a neobvyklá damašková oceľ, skúste ju svojím čitateľom priblížiť. Myslite ale na to, že napísanie blogu nie je budovanie SEO stratégie. Blog má byť iba kvalitným obsahom, pre správnu SEO stratégiu. Samotné SEO určite nechajte na odborníkov, ktorí sa touto činnosťou živia, vedia o najnovších trendoch, rozumejú algoritmom vyhľadávačov a sú v danej oblasti profesionáli. Pokiaľ je pre Vás osobne náročné napísať zaujímavý článok, prípadne ak na podobnú činnosť skutočne nemáte čas, existuje množstvo blogerov, ktorí Vám radi pomôžu a Vy môžete tento čas využiť na ďalší rast Vášho podnikania. Dnes viete skutočne všetky sekundárne činnosti outsource-ovať a môžete sa sústrediť iba na predmet Vášho podnikania . The post Blogovanie a marketing 21. storočia appeared first on iStep.

prejsť na článok

Čo je content marketing alebo obsahový marketing vysvetlenie

Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce d

prejsť na článok

Túžite po spokojných klientoch? Tento marketing zmení vaše podnikanie navždy

Žiaden podnikateľ sa už dnes nezaobíde bez reklamy na internete. Ako sa však zviditeľniť v mori ponúk rôznych produktov a služieb, ktoré inzerujú, kde sa len dá? Riešením pre vás môže byť aj takzvaný inbound marketing. Zabudnite na nákup drahého reklamnéh

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok

Jednoduchý návod, ako nastaviť workflow okolo tvorby obsahu aj vo vašej firme

Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj j

prejsť na článok

SEO podcast Marketing v Praxi

V spolupráci s Levospehere sme nahrali podcast na tému AKO NA SEO, KTORÉ SA BUDE PÁČIŤ GOOGLE, ktorý vyšiel 3. novembra 2021. V rozhovore s našim Filipom Škultétym sa dozviete čo SEO znamená, aká je jeho úloha v marketingovom mixe, ako k nemu pristupovať

prejsť na článok