Úvod - beVisible

Tvoríme web stránky, grafiku a obsahový marketing, aby ste získali nových klientov.

prejsť na web

4 dôvody, prečo robiť content marketing

Content marketing alebo obsahový marketing vám pomôže k tomu, že sa o vás dozvie viac ľudí, upevníte si pozíciu experta, nadviažete viac kontaktov a zvýšite predaje. Stalo sa nám to už nejeden krát. Spravili sme klientovi web stránku s tým, že plánoval na

prejsť na článok

Tik Tok alebo Reels? Kde sa dvaja bijú, vy môžete vyhrať

Tik Tok aj Reels ponúkajú nepretržitý prúd videí s cieľom zaujať a udržať pozornosť divákov. Využite ich súboj vo svoj prospech a rozšírte známosť vašej značky. Rok 2020 sa v niektorých prípadoch ukázal ako dobre využitá príležitosť. Okrem toto, že sme vi

prejsť na článok

Ako dať svojej značke hlas, aby zaujala a bolo ju počuť

Zadefinovať hlas svojej značky je veľký projekt, nie pár viet, ktoré dáte dohromady za pol hodinu. Je to komplexný proces, ktorý vyžaduje dôkladné analýzy a premyslené rozhodnutia, postavené na hodnotách a osobnosti vašej firmy. Spravte si dôkladný priesk

prejsť na článok

Persóna je váš klient. 3 jednoduché kroky ako ju vytvoriť

Predstavte si klasickú situáciu porady manažérov, kde ten z marketingu prezentuje prítomným najnovší vizuál plánovanej kampane. Keď sa rozsvieti slide s návrhom, ktorý zvíťazil medzi dohadovaním, dolaďovaním a niekoľkými kolami zúfalých pripomienok a úpra

prejsť na článok

Stratégia na sociálne siete: Povieme vám 4 jasné dôvody čomu slúži

Stratégia na sociálne siete vychádza z celkovej marketingovej stratégie a definuje ciele, ktoré chcete komunikáciou na sociálnych sieťach dosiahnuť. Nie je to detailný plán, skôr stanovuje čo budete a čo nebudete robiť. Sociálne siete sú dnes neoddeliteľn

prejsť na článok

Stratégia na sociálnych sieťach: Vytvorte si ju v 5 krokoch

Stratégia je cesta, po ktorej sa rozhodnete kráčať a hoci uvidíte veľa zákrut, záhadných skratiek a možno aj nebezpečných úsekov, na konci skôr či neskôr dôjdete k cieľu. Udrží vás v pohybe aj v prípade, že nebudete vedieť ako urobiť ďalší krok. Akákoľvek

prejsť na článok

Hlas značky zvýši vašu dôveryhodnosť a podčiarkne jedinečnosť

Hlas značky je prejav vášho podnikania v slovách, napísaných aj povedaných. Je v obsahu, ktorý vytvárate a v komunikácii s vašim publikom. Pritom nejde tak ani o to, čo poviete, ale ako to poviete. Aký dojem zanecháte, aj keď ste už dohovorili. Pretože ľu

prejsť na článok

Stratégia na sociálnych sieťach: Vytvorte ju v 5 krokoch

Stratégia je cesta, po ktorej sa rozhodnete kráčať a hoci uvidíte veľa zákrut, záhadných skratiek a možno aj nebezpečných úsekov, na konci skôr či neskôr dôjdete k cieľu. Udrží vás v pohybe aj v prípade, že nebudete vedieť ako urobiť ďalší krok. Akákoľvek

prejsť na článok