Ponyhouse.sk » Robíme content marketing

Content marketing dáva značkám ich vlastný hlas. V Ponyhouse vám nastavíme content marketingovú stratégiu, ktorá to dosiahne.

prejsť na web

Jedna kreatívna technika, ktorú používali muzikanti v 70. rokoch, ale marketéri na ňu zabudli

Mám rád soul zo 70. rokov a na platne som za život minul viac peňazí, ako som si ochotný priznať. Našťastie mám rád aj svoju prácu, ktorá mi dovoľuje živiť tento koníček. A keď nájdem prienik medzi mojimi obľúbenými témami, vždy ma to nadchne a vtedy píše

prejsť na článok

Je len jediný rozdiel medzi juniorom a seniorom (copywriterom, brand managerom, dizajnérom)

Dnes ma nasrdila takáto vec: s termínmi junior a senior sa často hádže mírnix-dírnix. Skills sa veľmi ťažko kvantifikujú. Niekto je v hre 10 rokov a nepozná rozdiel medzi virálom a pre-rollom, niekto je v hre 3 roky a robí správne rozhodnutia, ktoré pomáh

prejsť na článok

Greta Thunberg je Alzák klimatickej krízy

Vždy, keď píšem náš agentúrny blog, mám pocit, že pointa, ktorú chcem vystihnúť, sa musí dať povedať v pár vetách. Ale potom ma premôže chuť porozumieť marketingovým fenoménom do hĺbky. Nemôžem si pomôcť, neviem odolať kontextu . Alzák Nepoznám nikoho, k

prejsť na článok

Komunikačné krízy sa nedajú predpovedať. Ale bez prípravy sú podstatne drahšie

Ako prvé musíte akceptovať jednu vec: prúser isto príde. Niekedy vašou vinou, niekedy vinou zmeny spoločenských nálad, niekedy vinou náhodnosti nekonečného vesmíru. Ale príde. Nemusíte si ho byť ani vedomí, vinník dokonca ani nemusí existovať. Len sa jedn

prejsť na článok

12 otázok, z ktorých spravíte dokonalé zadanie na content marketing

Prv, než sa pustíme do akejkoľvek práce, potrebujeme porozumieť zadaniu. Iba z dobrého zadania vzídu dobré návrhy – preto mu treba venovať náležitú pozornosť. Pri mnohých otázkach si poviete, že sú absolútne zrejmé, no aj tie majú svoje zákutia. Rozdelili

prejsť na článok

CASE STUDY: Facebook je safe space pre hejt

Ľudia nie sú zlí – aspoň nie väčšina. Pre účel tohto článku si zadefinujeme „zlých ľudí“ ako tých, ktorí útočia na iných a snažia sa hnevom nakaziť ostatných. „Dobrí ľudia“ toto nerobia. Verím, že to je pomerne zrozumiteľné a ľahko dodržateľné kritérium.

prejsť na článok

Hejterský výgrc: 10 nádherných absurdít z komentárov

Pivko, brčko, lobotómia Nevyprovokovaný útok na nášho kolegu Počul som SMRT GRAMATYKE! ??? Najumiernenejší hejt ever A vy ste už dostali svoju medailu a šatku? Údeniny by sa bojkotovali ťažko Ani oblátka nazmar Títo ľudia si už

prejsť na článok

Neklikajme na chujoviny, prosím

Algoritmy sa učia od nás. Naše dnešné správanie ovplyvňuje naše zajtrajšie prostredie. Keď budeme klikať, lajkovať a zdieľať odpad, algoritmy si povedia „aha, toto ľudia chcú“ a budú nám servírovať zas len ďalší odpad. A my budeme v reportoch vidieť, že t

prejsť na článok

S Clubhousom vám ušiel vlak

Čože? Vy nie ste na Cloubhouse a dokonca ani na TikToku?! TO VÁŽNE??? Nevadí. Naozaj, nevadí. A viete prečo? Pretože by vás tam nemal kto sledovať. My marketéri sme posadnutí novými trendami. Stále hľadáme najnovší virál, najnovšiu platformu, najnovší n

prejsť na článok