patrikcaky© // Design vizuálnej komunikácie

patrikcaky© Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu.

prejsť na web

Design Showcase 2.0, značky vizuálna komunikácia

/*! elementor - v3.20.0 - 11-03-2024 */ .elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;bo

prejsť na článok

DESTINO

Design značky DESTINO, cestovnej kancelárie pre golfové a zážitkové výlety.Inšpiráciou procesu bolo cestovanie, ktoré som vizuálne navrhol do tvaru kompasu, strelky, ktorá rovnako pripomína hviezdu a slnko. K symbolu pribudlo písmo Red Rose, ktoré vizuáln

prejsť na článok

HMYZOMLSKY

HMYZOMLSKY je projekt slovenskej akadémie vied a spoločnosti Scientica s.r.o., pre ktorý som mal tú česť navrhnúť design novej značky a nastavenie vizuálnej identity.HMYZOMLSKY je prvá farma kŕmneho hmyzu na Slovensku, ktorá dostala od veterinárov zelenú!

prejsť na článok

Package Collection Vesantech

Obalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia značky Vesantech.Inšpirácia a nápad pri tvorbe obalov vychádza z prvkov a symbolov vizuálnej

prejsť na článok

Event Advisor Web Design

Design webovej stránky pre eventového poradcu Milana Kováčika. Nosnou myšlienkou pri tvorbe designu stránky bol folder, zakladač informácií, skúseností a kontaktov.Ideu zakladača som zapracoval do štruktúry, rozloženia a designu web stránky.Design sa vizu

prejsť na článok

KLIQ

Design značky KLIQ pre eshop prémiových alkoholických nápojov vznikol z inšpirácie typografických etikiet a tvaru fľaše.Vytvorením ligatúry “Li” vznikol symbol značky, fľaša, ktorá sa doplnila o voskový odtlačok, ktorý sa využíva ako grafický prvok vizuál

prejsť na článok

DARGAJ WOOD

Pod značkou DARGAJ WOOD vzniká nábytok vysokej kvality materiálom a spracovaním. Pri tvorbe symbolu značky som čerpal inšpiráciu v stodole plnej dreva vyššieho ako som ja sám.Letokruhy sa stali ideou symbolu, ktoré som doplnil o inciálu (písmeno) D ako re

prejsť na článok

Bočková

Design značky Účtovníctvo Danka Bočková bol unikátny proces, ktorý vznikol z jednej sponky.Pri rozprávaní o novej značke som sedel v kancelárii a ohýbal som spinku v mojej ruke. Po čase ohýbania zo spinky vzniklo písmeno B, iniciála, ktorá sa stala symbol

prejsť na článok

maroŠesták

Visual Identity 4 Visual Artist.Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity vznikla z mena a práce umelca. Spojením opakujúceho sa písmena Š, ktoré je na konci mena a zači

prejsť na článok

APPONIO

Design značky pre rezervačný a prezentačný nástroj APPONIO, ktorý užitočne pomáha podnikaniu a službám s rezerváciou zákazníkov a prezentáciou svojich služieb na jednom mieste.Idea transformácie offline rezervácie na digitálny booking bola inšpirácia pre

prejsť na článok