patrikcaky© Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu.
/*! elementor - v3.20.0 - 11-03-2024 */ .elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;bo
Design značky DESTINO, cestovnej kancelárie pre golfové a zážitkové výlety.Inšpiráciou procesu bolo cestovanie, ktoré som vizuálne navrhol do tvaru kompasu, strelky, ktorá rovnako pripomína hviezdu a slnko. K symbolu pribudlo písmo Red Rose, ktoré vizuáln
HMYZOMLSKY je projekt slovenskej akadémie vied a spoločnosti Scientica s.r.o., pre ktorý som mal tú česť navrhnúť design novej značky a nastavenie vizuálnej identity.HMYZOMLSKY je prvá farma kŕmneho hmyzu na Slovensku, ktorá dostala od veterinárov zelenú!
Obalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia značky Vesantech.Inšpirácia a nápad pri tvorbe obalov vychádza z prvkov a symbolov vizuálnej
Design webovej stránky pre eventového poradcu Milana Kováčika. Nosnou myšlienkou pri tvorbe designu stránky bol folder, zakladač informácií, skúseností a kontaktov.Ideu zakladača som zapracoval do štruktúry, rozloženia a designu web stránky.Design sa vizu
Design značky KLIQ pre eshop prémiových alkoholických nápojov vznikol z inšpirácie typografických etikiet a tvaru fľaše.Vytvorením ligatúry “Li” vznikol symbol značky, fľaša, ktorá sa doplnila o voskový odtlačok, ktorý sa využíva ako grafický prvok vizuál
Pod značkou DARGAJ WOOD vzniká nábytok vysokej kvality materiálom a spracovaním. Pri tvorbe symbolu značky som čerpal inšpiráciu v stodole plnej dreva vyššieho ako som ja sám.Letokruhy sa stali ideou symbolu, ktoré som doplnil o inciálu (písmeno) D ako re
Design značky Účtovníctvo Danka Bočková bol unikátny proces, ktorý vznikol z jednej sponky.Pri rozprávaní o novej značke som sedel v kancelárii a ohýbal som spinku v mojej ruke. Po čase ohýbania zo spinky vzniklo písmeno B, iniciála, ktorá sa stala symbol
Visual Identity 4 Visual Artist.Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity vznikla z mena a práce umelca. Spojením opakujúceho sa písmena Š, ktoré je na konci mena a zači
Design značky pre rezervačný a prezentačný nástroj APPONIO, ktorý užitočne pomáha podnikaniu a službám s rezerváciou zákazníkov a prezentáciou svojich služieb na jednom mieste.Idea transformácie offline rezervácie na digitálny booking bola inšpirácia pre