Odškodné za meškanie letu alebo poškodenú batožinu – kompenzácia škody | Apra.sk

Meškanie letu viac ako 3 hodiny? ✈️ Poškodená batožina? Pošlite nám info o vašom lete ✔️ Do 24 hodín vám dáme vedieť, či máte nárok na finančnú kompenzáciu.

prejsť na web

APRA už 8 rokov s vami. Zistite, ako vám vieme pomôcť pri komplikáciách s letom počas pandémie COVID-19

Rok 2020 bol nepríjemným prekvapením pre celý svet. Je však nepopierateľným faktom to, že niektoré odvetvia utrpeli väčšiu ujmu ako ostatné – či už z ekonomického alebo spoločenského aspektu. Snáď nikoho neprekvapí, že cestovný ruch, najmä letectvo, je je

prejsť na článok

Zakázané predmety v príručnej batožine podľa noriem Európskej únie

Ako tak listujeme medzi článkami nášho blogu, zdá sa nám, že sa ponúka nekonečne veľa príležitostí diskutovať o téme „batožina“. Keďže po minulotýždňovom príspevku o príručnej batožine ste nám poslali veľa doplňujúcich otázok, rozhodli sme sa pre pokračov

prejsť na článok

Doteraz zbankrotovalo 43 leteckých spoločností, to najhoršie nás ešte len čaká

Vďaka štátnym dotáciám sa mnohým leteckým spoločnostiam podarilo uniknúť bankrotu v dôsledku epidémie ochorenia COVID-19. No nie každá mala takéto šťastie. Viac ako 40 aerolínií prerušilo prevádzku už tento rok, a to ešte pred zimnou sezónou, ktorá je v l

prejsť na článok

Druhá vlna pandémie COVID-19 prináša viac testovania na letiskách

S druhou vlnou epidémie ochorenia COVID-19 sa európske letecké spoločnosti snažia nájsť alternatívne spôsoby, ako zvýšiť počet svojich cestujúcich. Keďže situácia v cestovnom ruchu kvôli obmedzeniam nie je ideálna, hľadajú rôzne riešenia aj na zlepšenie s

prejsť na článok

Výška odškodného za komplikácie s letom – podľa čoho sa určuje?

Stratený čas Vám síce peniaze nevrátia, ale finančné odškodné môže byť celkom silnou útechou pri problémoch s letom. V tomto článku Vám vysvetlíme, na akú kompenzáciu máte nárok, ak Váš let mešká, je zrušený, zmeškáte prípojný let alebo odmietnu Váš nástu

prejsť na článok

Dĺžka letu. Ako sa tento údaj určuje?

Existujú rôzne typy cestovateľov, a teda aj spôsoby, ako sa ľudia pripravujú na cestu lietadlom. Niektorí chcú byť informovaní o všetkom, iným stačia len nevyhnutné veci a ďalší si až na poslednú chvíľku pozrú čas svojho odletu. Jedna z informácií, ktorú

prejsť na článok

Územná platnosť Nariadenia – vysvetlenie a príklady

Odškodné za problémy s letom naša spoločnosť vybavuje v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady. Ide o prípady ako meškanie, zrušenie letu, odmietnutie nástupu do lietadla, zmeškaný prípojný let alebo presmerovanie letu. K tomu, aby vznikol nárok n

prejsť na článok

Cestovanie po pandémii – bezpečné krajiny a vysnívané destinácie

Pred pandémiou koronavírusu bolo v našich končinách až nepredstaviteľné, aby sa hranice krajiny uzavreli a cestovanie bolo z jedného dňa na druhý deň nepovoleným činom. Pre mnohých to znamenalo nepríjemnosti kvôli pracovným záležitostiam, ale pre vášnivýc

prejsť na článok

Skoro to isté, ale predsa rozdielne. Vysvetlenie základných pojmov odškodňovacieho procesu

Pokiaľ sa s pojmami leteckého práva nestretávate každý deň, ľahko sa môže stať, že si niektoré pomýlite, resp. Vám nie je jasné, aký je rozdiel medzi 2 podobnými výrazmi. Nie je to nič výnimočné, a my sme tu aj preto, aby sme Vám boli nápomocní aj v tejto

prejsť na článok

Novinka AirExplore a Pelikan.sk: priamy let Bratislava – Split od 19. júla

Ešte nie tak dávno vyšiel na blogu APRA článok o pravidelnom vlakovom spojení do Chorvátska z Českej republiky dostupnom aj Slovákom. Bol to jeden z prvých znakov postupného ožívania cestovného ruchu po vyvrcholení pandémii koronavírusu. Slovenských cesto

prejsť na článok