Manutan magazín

<strong>Manutan</strong> magazín

prejsť na web

Relaxačná zóna pre zamestnancov: Ako zariadiť priestor na aktívny aj pasívny odpočinok

Firemná knižnica, pohodlné gauče, stolový futbal… Pre zamestnancov príjemný únik od monotónnej pracovnej reality a pre vás ako zamestnávateľa podpora firemnej kultúry aj produktivity. Vytvorte svojim zamestnancom miesto na aktívny aj pasívny odpočinok. So

prejsť na článok

Nákupný sprievodca: Výber správneho vybavenia pre ľudí spostihnutím

Prvým krokom k tomu, aby sme sa stali inkluzívnejšou spoločnosťou, je odstránenie diskriminácie pri prijímaní do zamestnania a poskytnutie šance každému. Je však tiež dôležité umožniť prístup bez pomoci ľuďom so zníženou pohyblivosťou alebo postihnutím. S

prejsť na článok

Nákupný sprievodca: Nové ekologické produkty pre vašu kanceláriu asklad

Stratégia CSR spojená s politikou udržateľného obstarávania znamená, že treba venovať pozornosť profesionálnemu vybaveniu spoločnosti. Source

prejsť na článok

Práca zdomu aergonómia: prevencia je lepšia než liečba

V dôsledku mnohých lockdownov zapríčinených krízou v dôsledku ochorenia Covid-19 sa práca z domu stala nevyhnutnou pre veľký počet ľudí. Všetko naznačuje tomu, že by to takto mohlo zostať. Efektívna práca z domu si však vyžaduje navrhnúť ergonomické praco

prejsť na článok

Procure-to-Pay: Ako zabrániť úniku hodnôt

Nové technológie majú veľký potenciál na zvýšenie výkonu. Ľudia srozhodovacími právomocami voblasti procurementu sa však pýtajú, aký nástroj potrebujú, aby svojím spoločnostiam priniesli skutočnú pridanú hodnotu. McKinsey nám pomáha rozlíšiť medzi vytvára

prejsť na článok

Balíme vo veľkom: tipy, ktoré vám pomôžu pri expedícii zásielok

Pri balení si overte, či je v balíku všetko podľa objednávky, dbajte na bezpečnosť tovaru a nezabudnite ho správne označiť. Hlavne v období predajných špičiek pri balení oceníte špecializované vybavenie, ktoré vám ho zefektívni. Prečítajte si tipy z praxe

prejsť na článok

Pozor na nekvalitný plast ačorobiť, keď hrozí krádež? Zistite, ako vybrať vonkajší nábytok do firmy

To prvé, čo ľudia pri príchode do vašej firmy uvidia, sú vonkajšie priestory. Dajte na jar exteriéry do poriadku a vytvorte z nich reprezentatívne miesto. Využijete ho na schôdzky s klientmi, uvítanie návštev alebo na oddych a desiatu zamestnancov. Zistit

prejsť na článok

Stručný návod na správnu dezinfekciu plôch vpráci aj doma: prevezmite si ho alebo vytlačte

Opakovanie – matka múdrosti alebo osviežte si, ako nielen v čase pandémie správne dezinfikovať plochy. Udržíte tak firmu aj domácnosť bezpečnú. Pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ktorý je kedykoľvek poruke. V článku si ho prevezmite aj v PDF. Source

prejsť na článok

Ako zlikvidovať použité sorbenty: prevezmite si návod do počítača alebo vytlačte

Po použití sorbentov vás čaká ešte jedna úloha: musíte ich zlikvidovať podľa predpisov. Pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ktorý máte poruke, kedykoľvek potrebujete. V článku si ho prevezmete aj v PDF. Source

prejsť na článok

[Plagát na stiahnutie] Ako manipulovať sbremenami na pracovisku

Nosenie vriec, ťahanie ťažkých krabíc, ale aj presun pacienta z lôžka do vane – to všetko predstavuje manipuláciu s bremenami. Ako správne zdvíhať, aby sa kolegovia nepreťažovali a neničili si zdravie? Stiahnite si náš plagát s tipmi na zdravšiu manipulác

prejsť na článok

Upratovanie vo firme od ApoZ: Sprievodca pre nákupcov

Ako zabezpečiť čisté a upratané pracovisko? V našom sprievodcovi vás prevedieme všetkými krokmi od výberu upratovacej firmy až po každodennú údržbu. Poradíme vám, čo mať po ruke, aby bolo vo firme čisto aj medzi návštevami upratovačky. Source

prejsť na článok

Ako zabezpečiť dielňu pred vlámaním, kým sa vydáte na dovolenku

Medzi obľúbené ciele zlodejov patria aj dielne, kde môžu ukradnúť náradie, drahé stroje a materiál za stovky alebo tisíce eur. Bez ohľadu na to, či dielňu opúšťate na víkend alebo na niekoľko týždňov, venujte pozornosť jej zabezpečeniu – základom sú kvali

prejsť na článok

Aká je ideálna výška pracovného stola?

Výška písacieho stola v kancelárii závisí od výšky zamestnanca. Za univerzálny rozmer sa však považuje 75 cm. Myslite aj na to, aby pod stolom bolo dosť miesta na nohy a aby sa na stôl zmestilo všetko, s čím kolega denne pracuje. Source

prejsť na článok

Čo patrí do nebezpečného odpadu aako sním nakladať

Autobatérie, farby, chemikálie, lepidlá… Čo ďalšie patrí do nebezpečného odpadu? Informáciu o tom, či je odpad nebezpečný, nájdete vždy na obale od výrobcu. Napriek tomu je dobré vedieť, o ktoré látky ide a ako s nimi vo firme nakladať. Source

prejsť na článok

V kanceláriách sa musia ľudia hlavne cítiť dobre, hovorí architektka

„Keď zariaďujete kancelárie, nemusíte byť striktne konzistentní. Jedno poschodie môže mať farebný koberec a druhé béžový. Spýtajte sa kolegov, čo chcú – to oni tam budú každý deň pracovať,“ radí architektka Jana Halamíčková. V článku sa podelí o svoje skú

prejsť na článok