Kreatívne grafické štúdio v centre Trnavy| Dobrý design pre dobré značky

Ponúkame vám komlexný balík služieb v oblasti marketingu. Od brand analýzy, cez tvorbu vizuálnej identity či web dizajnu až po tvorbu grafiky a kampaní.

prejsť na web

Osud Chalúpky strýčka Toma

Z Chalúpky strýčka Toma k modernej poliklinike s novou kultúrou v slovenskom zdravotníctve.   S Michalom Andrejcom som robila rozhovor pred deviatimi rokmi. Bol súčasťou rozhovorov zo série Zmysluplné značky, kde som sa rozprávala s majiteľmi firiem a hľ

prejsť na článok

Ako v Cube nových členov vítajú

alebo môj teambuilding č. 1, na ktorom bolo tak bohovsky, že sa nikomu nechcelo ani foťák vyťahovať a tak uvidíte len malinký zlomok z tých troch dní. To by ste neverili, ako v Cube nových členov tímu oficiálne vítajú. Bubny bubnujú, tance sa tancujú,

prejsť na článok

Bývalý učiteľ, chlapec, čo mal rád vŕby pri potoku a biely heterosexuál

Takto sa charakterizoval v rozhovore pre Malý Berlín náš kreatívny riaditeľ Jano Baláž. Dobré otázky a bezprostredné odpovede. Bez akademizmov, ľudsky, maximálne úprimne a napriek tomu fundovane. Taký je Jano a také je aj naše CUBE. Veď čítajte, iste sa p

prejsť na článok

Ala, koza ti zjedla nos!

Aj toto sa môže stať na sochárskom workshope. Nečakajte však žiadny krvák. To len Andrejova koza Guča je veľká gurmánka a rada si pochutí na modelárskej hline. Andrej Haršány, okrem toho, že má pažravú kozu, je veľmi inšpiratívny umelec a usmievavý príjem

prejsť na článok

Skok, vodojem a pád

Písmená  A a N v hashtagu #TRNAVA spája voda.  Ich autorov spája CUBE.  A všetky písmená spája rovnaká farebná paleta, a to vďaka podnetu Jána Baláža od nás z CUBE. A ako je to s tou vodou? Nikinou inšpiráciou  sa stal legendárny trnavský vodojem od nemen

prejsť na článok

#TRNAVA 2 písmená sú naše!

Hashtag #Trnava zmení od júna svoju tvár. Tento rok jeho tvorbou žijeme trochu inak ako po minulé roky. Jednak pod 2 písmená sa podpisujú svojou tvorbou ľudia z CUBE a taktiež vďaka Janovi Balážovi sa trochu mení aj prístup k jeho tvorbe. Keď sme s Janom

prejsť na článok

Ako sa nám splnilo želanie a čo sme s ním urobili

Keď kolega Jano Baláž v januári vyslovil novoročné želanie, že by bol rád, ak by sme mohli v lete na 2 mesiace zatvoriť štúdio a oddychovať, nevedel ako rýchlo sa mu to splní. Nenadarmo sa hovorí, že máme si dávať pozor na svoje želania:-) A tak sme štvrt

prejsť na článok

20-ročný šéfuje svetlu a tieňu

Patrik Kubizna Máme radi umenie, kultúru a radi pomáhame umeleckým projektom. Keď nás oslovil na spoluprácu Patrik Kubizna, riaditeľ Festivalu svetla a tieňa, naše áno bolo rýchle. Popri marketingovom kolotoči komunikácie s médiami, influencermi a postova

prejsť na článok

Zázrak za deravý groš

Voľné pracovné miesta, nedostatok vhodných kandidátov. Na vaše pracovné inzeráty reaguje málo ľudí. Realita súčasnej doby. Zamysleli ste sa nad ich znením? Nestačí vyčerpávajúci popis pracovnej náplne, súhrn požiadaviek a výpočet benefitov. Stolný futbal,

prejsť na článok

Firemná kultúra v komiksovom príbehu

Ako predstaviť progresívny, nie však veľmi známy startup študentom FIIT na Night of chances v konkurencii veľkých značiek? Všetko sa to začalo v hodine dvanástej krátko pred dôležitým eventom na FIIT (Fakulta informačných technológií) v Bratislave, na kto

prejsť na článok