Komunikačné riešenia - Soitron

Soitron ponúka riešenie pre firmy, ktoré potrebujú zvýšiť efektivitu komunikácie vo svojich kontaktných centrách.

prejsť na web

AI má potenciál zmeniť spôsob komunikácie kontaktných centier

Rozčarovanie z umelej inteligencie zažili určite tisícky ľudí. Odpoveď AI na položenú otázkualebo zadanú úlohu bola neuspokojivá, vágna alebo dokonca chybná. Na vine nie je AI, ale človek, ktorý sa zle spýtal alebo nepochopil, aké sú možnosti a limity ume

prejsť na článok

S výpadkom linky hrozia finančné straty! Nepodceňujte zabezpečenie priemyselnej výroby 

Pokračujeme v  sérii rozhovorov s našimi Soitron špecialistami, určenej ako inšpirácia pre priemyselný sektor. Na príklade úspešného projektu v českej Remoske sa bavíme o tom, čo všetko je nevyhnutný základ a čo ďalšie by mohli byť „nice to have“ veci, kt

prejsť na článok

Oddelenie IT a OT časti v priemyselnej výrobe je dnes už nevyhnutnosťou

Tradičnej českej značke Remoska sme pomohli prejsť automatizáciou, robotizáciou a digitalizáciou. Výsledky tohto projektu by sme vám radi priblížili aj prostredníctvom rozhovorov s našimi kolegami z rôznych technických oddelení. Ako prvého sme si do kresl

prejsť na článok

Senzorická AI má svoju úlohu nielen v priemysle, ale aj v odvetviach ako je medicína alebo spotrebná elektronika 

Firemná umelá inteligencia a robotizácia nie sú iba futuristickými konceptmi, ale stávajú sa neoddeliteľnou súčasťou každodenného podnikania. Umožňujú firmám zlepšiť efektivitu, produktivitu a schopnosť reagovať na zmeny. Pomáhajú tiež s inováciami produk

prejsť na článok

Stredoškolská prax: Ako reálne skúsenosti formujú budúcnosť

Prax pomáha študentom získať realistickú predstavu o tom, ako vyzerá každodenný pracovný život vo firme. Otvára im možnosť spolupracovať v tíme, riešiť reálne zadania či komunikovať s odborníkmi. Aj u nás v Soitrone dávame priestor mladým talentom, aby na

prejsť na článok

Soitron sa pridáva k európskym expertom na kyberbezpečnosť

Naša spoločnosť sa stala členom európskej komunity pre kybernetickú bezpečnosť. Tento krok posilňuje pozíciu Soitronu v oblasti kyberochrany a prispieva k zvýšeniu bezpečnostných opatrení nielen v rámci Slovenska, ale aj v Európskej únii. Kyberkomunita

prejsť na článok

Nasadenie AI v kontaktnom centre prospieva zákazníkom, operátorom aj biznisu

Nasadenie umelej inteligencie v kontaktnom centre býva často veľmi zúžene chápané ako implementácia chatbotu alebo voicebotu, ktorý prevezme za ľudských operátorov časť komunikácie so zákazníkmi. Hlasové či textové služby síce tvoria tú najviac „viditeľnú

prejsť na článok

Podpor projekt pomáha iným aj vďaka empatii našich kolegov 

Záleží nám na pomoci druhým. Každý, kto má záujem, sa u nás môže zapojiť do dobrovoľníckej činnosti či zúčastniť sa charitatívnych akcií. Organizujeme aj interné zbierky a programy, ktoré sa zameriavajú na rôzne formy podpory – či už finančnú, materiálnu

prejsť na článok

AI pôsobí ako katalyzátor ransomwarových útokov, rovnako však ako ich brzda

Ransomwarové gangy útočia rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. Čas od rekognoskácie obete, infiltrácie zariadenia, exfiltrácie či zašifrovania dát sa skracuje z dní na hodiny. Umocňujúci trend podporuje nový „pomocník“ umelá inteligencia (AI). Jej silu vša

prejsť na článok

Hybridné riešenia dávajú vo výrobe zmysel. Ako aj príprava infraštruktúry na rozširovanie do cloudu

Ikonický podnik českej značky Remoska prešiel procesom IT transformácie. Je vzorom pre iných priemyselných výrobcov v tom, ako využiť automatizáciu a digitalizáciu vo svoj prospech, zefektívniť výrobu, zminimalizovať výpadky, rozšíriť kapacity, zvýšiť kon

prejsť na článok