eWay-CRM | Najlepšie CRM pre Outlook | Buďte efektívni s eWay-CRM

eWay-CRM je efektívny prístup k informáciám, Online aj Offline prevádzka, správa dokumentov, hromadná korešpodencia.

prejsť na web

Segmentácia zákazníkov poskytuje užitočné dáta pre vaše podnikanie

Individuálny prístup k zákazníkom prináša lepšie obchodné výsledky. Ako ale spoznať všetkých zákazníkov osobne, keď neprevádzkujete rodinnú pekáreň? Pri väčšom počte zákazníkov je vhodnejší systematický prístup v podobe segmentácie zákazníkov. Z pohľadu

prejsť na článok

Castell Project pomáha ženám k úspešnej kariére v cestovnom ruchu

Castell Project je americká nezisková organizácia, ktorej poslaním je pomáhať ženám dosiahnuť na vedúce pozície v odboroch cestovného ruchu a hotelierstva. V posledných rokoch rastie záujem o ich výukový program Castell@College. Vzhľadom na to, že sa poče

prejsť na článok

Viete, ako nastaviť upozornenia na e-maily, keď vám ľudia neodpisujú?

Plánujete schôdzku, rezervujete miesto, blíži sa dôležitý termín Alebo Vás len nebaví čakať. V každom prípade potrebujete rýchlu odpoveď, aby ste sa mohli v plánoch či projekte posunúť ďalej. Lenže e-mailov chodí veľa a ľudia sa často strácajú v množstve

prejsť na článok

Ako si zoradiť dokumenty v eWay-CRM podľa veľkosti

VEDELI STE, že môžete ľahko skontrolovať veľkosť uložených položiek? Stačí zoradiť súbory od najväčšieho po najmenšie, aby ste videli, ktoré zaberajú najviac miesta. Otvorte si modul Dokumenty alebo E-maily a kliknite pravým tlačidlom na záhlavie ľubov

prejsť na článok

E-mailová automatizácia ušetrí až tretinu pracovného času obchodníkov

Automatizácia je v súčasnej dobe veľká téma a firmy automatizujú všetko, čo sa dá. Kvalifikovaných ľudských zdrojov je nedostatok a nikto nechce, aby jeho zamestnanci trávili čas opakujúcimi sa rutinnými úlohami. Automatizovať je možné prakticky čokoľvek,

prejsť na článok

Ako dať všetkým vedieť, že ste mimo kancelárie

Chystáte sa na predĺžený víkend? Alebo máte v pláne nejakú inú dovolenku? Naučte sa, ako si nastaviť automatickú odpoveď “Out of Office” v Microsoft Outlooku, aby všetci vedeli, že ste mimo kancelárie. Za posledných pár rokov sme si veľmi zvykli na rých

prejsť na článok

Ako nastaviť predvolenú hodnotu používateľského poľa

VEDELI STE, že pri rozbaľovacích poliach v eWay-CRM môžete nastaviť predvolenú hodnotu? Pokiaľ pri danom poli vypĺňate jednu z hodnôt zďaleka najčastejšie, priamo sa to ponúka. Nastavenie je veľmi jednoduché. Prejdite do Centra pre správu. V hlavnej po

prejsť na článok

eWay-CRM s vydaním verzie 7.2 opäť zrýchľuje

Po vydaní siedmej generácie eWay-CRM prichádzajú ďalšie aktualizácie. Všetci používatelia určite ocenia rýchlejšie otváranie okien v Outlooku. Okrem optimalizácie nášho softvéru sme sa ale venovali aj vývoju nových funkcií. Pozrite sa, aké novinky prináša

prejsť na článok

Ako sa pripraviť na koniec podpory HTTP protokolu?

Zabezpečenie dát je našou dlhodobou prioritou a šifrovanie komunikácie pri firemných aplikáciách je dnes úplný štandard. O to dôležitejšie je to v prípadoch, keď aplikácie obsahujú údaje o vašich klientoch, zápisy z porád alebo e-mailovú komunikáciu. Dá

prejsť na článok

Ako priradiť licenciu eWay-CRM k užívateľovi

VEDELI STE, že môžete rýchlo upraviť licenciu užívateľa eWay-CRM? Ak z vašej spoločnosti odíde zamestnanec alebo chcete prejsť na vyššiu licenciu eWay-CRM, môžete zmenu vykonať sami. Prejdete do Centra pre správu. V hlavnej ponuke vľavo vyberte Užívate

prejsť na článok

Ako prepnúť na starý vzhľad eWay-CRM

VEDELI STE, že po vydaní novej eWay-CRM 7 môžete zmeniť vzhľad užívateľského rozhrania a používať to, na ktoré ste zvyknutí z predchádzajúcich verzií? Postup je veľmi rýchly a jednoduchý: Otvorte ľubovoľnú položku eWay-CRM (Kontakt, Spoločnosť, Príleži

prejsť na článok

Marketingové trendy pre rok 2022

Marketing sa v online prostredí mení tak rýchlo, že je ťažké udržať krok najnovšími trendmi. To ale nemusí byť nutne zlá vec. Keď sa chopíte nových príležitostí, môžete získať konkurenčnú výhodu. A tou pre vás môžu byť nasledujúce marketingové trendy pre

prejsť na článok

Čo nám o nákupnom chovaní povedia dáta

Doba od prvého kontaktu so zákazníkom až do chvíle, kedy je nákup dokončený, býva označovaná ako obchodný lievik alebo flywheel. Strategické plánovanie sa bez týchto dát prakticky nezaobíde. Obchodník potrebuje na uzatvorenie zákazky 3 mesiace Podľa dát

prejsť na článok

Ako zmeniť nastavenie polí Posledná aktivita a Ďalší krok

VEDELI STE, že v eWay-CRM môžete zmeniť nastavenia polí Posledná aktivita a Ďalší krok tak, aby zobrazovali informácie na základe vami vybraných atribútov? To sa hodí v prípade, že chcete ako posledné aktivity sledovať napríklad vybranú komunikáciu s kl

prejsť na článok

Žiadny stereotyp a vychýrená gastronómia, to je eWay-CRM

Ak si chcete prispôsobiť eWay-CRM k obrazu svojmu, väčšinu úprav zvládnete sami v Centre pre správu. Úpravy nad rámec bežného fungovania však prevádza náš SQL vývojár Adam, ktorý vám v nasledujúcom rozhovore načrtne, čo jeho práce odnáša a hlavne, ako vám

prejsť na článok