Akan Digital je marketingová agentúra pôsobiaca v Bratislave. Spoločnosť sa zameriava na Online Reklamu a tvorbu Webových stránok a E-shopov.
Ako najvhodnejšie naplánovať svoju kampaň na sociálnych sieťach a čo vlastne slovíčko kampaň znamená? Kampaň je uverejňovanie vhodného obsahu neplatenou, ale častejšia aj platenou formou, ktorá má určitú kontinuálnosť. Niektoré kampane trvajú dlhší čas a
Kým v minulosti bolo naštartovanie online marketingu oveľa náročnejšie, dnes to môže zvládnuť takmer každý. Samozrejme, bez počiatočných znalostí či skúseností to nepôjde. Marketéri boli však predtým limitovaní rôznymi právnymi obmedzeniami, dnes však mát
Video obsah nastolil pred niekoľkými rokmi nový trend, s ktorými marketéri zrejme ani nepočítali. Čiastočne tento trend vznikol už s érou YouTube. Práve toto médium nastojilo spôsob komunikácie s fanúšikmi prostredníctvom video obsahu, prezentáciu produkt
Lámete si hlavu s tým, aký obsah na svojich sociálnych sieťach uverejňovať? Poďme však v prvom rade k tomu, s akými sociálnymi sieťami alebo aj médiami by ste mali vo všeobecnosti pracovať. Nemusíte byť za každú cenu prítomný na všetkých médiách, a to naj
V posledných rokoch sme boli svedkami dramatického pokroku v online marketingu. Čiastočne toto tempo zrýchlila pandémia, ktorá pomohla k tomu, aby si digitálne trendy osvojili aj tie firmy, ktoré s nimi dovtedy nepracovali. Aj vďaka tomu sme teraz pravdep
Chcete sa pustiť do písania blogu? Písaná forma blogu už zažila svoj okamih slávy v minulosti. Dnes čiastočne túto formu marketingu valcuje video obsah na rôznych médiách, ale ak máte zaujímavý produkt či službu, články môžu byť skvelou formou, akou priti
Chcete sa pustiť do direkt marketingovej komunikácie? Vďaka nej môžete vhodne osloviť svojich potenciálnych aj aktuálnych zákazníkov. Samozrejme, funguje to predovšetkým v prípade, že sa naučíte jej platformy správne využívať. Čo je na tejto forme komu
Poďme sa spoločno ponoriť do fascinujúceho, ale aj tajuplného sveta algoritmu sociálnych sietí. Prečo vám sociálne siete navrhujú obsah, ktorý by ste si mali pozrieť? A ako vedia, že sa vám práve tento obsah bude páčiť? A prečo sa príbehy na Instagrame ob
TikTok – buzz slovíčko dnešných dní pre všetkých marketérov. Veľa značiek sa predbieha aj na Slovensku v súčasnosti v tom, kto bude na TikToku skôr alebo kto vytvorí lepší obsah. A vy si možno práve teraz lámete hlavu s otázkou, či by ste na TikToku mali