DOMOV | Diagnóza Podnikateľ

Edita Angyalová a hostia o biznise a podnikaní | Podcasty a blogy o podnikaní, firemných a osobných financiách. | Ako začať podnikať a byť v podnikaní úspešný.

prejsť na web

Mám nápad na podnikanie, ako zistím, či je životaschopný?

Zo série MANUÁL NA PODNIKANIE  (Na čo všetko myslieť, než sa pustíte do vlastného biznisu) Čas čítania: 6 minút Napísal mi nedávno šikovný mladý človek: „Mám viacero kamarátov, čo možno každý deň prídu s iným nápadom poďme robiť biznis a nikdy sa toho n

prejsť na článok

Som vhodný typ na podnikanie?

Zo série MANUÁL NA PODNIKANIE (Na čo všetko myslieť, než sa pustíte do vlastného biznisu) Čas čítania: 3 minúty Úspešných podnikateľov je veľa. Veľa je ale aj neúspešných. Čo delí jedných od druhých, sa nedá jednoducho zovšeobecniť. Existujú však isté črt

prejsť na článok

Vaši ľudia = meno firmy dnes platí viac než inokedy

Malé firmy sú bytostne späté s tvárou, charakterom a menom svojho majiteľa. Majiteľ je manažérom, obchodníkom, kreatívcom, ekonónom, šoférom, záskokom za ktorúkoľvek rolu…podľa toho, čo si aktuálna situácia vyžiada. Dobré meno firmy = pomoc v korona kríze

prejsť na článok

Tipy, ako zareagovať na krízu zmenou ponuky

Živnostníci a malé firmy prežívajú ťažké časy. Je jasné, že všetci neprežijú – a to najmä preto, že netušia, aké dlhé obdobie majú vlastne prekonať, a akých záchranných lán sa po ceste prípadne budú môcť chytiť. Rozhodovanie o tom, ako sa zachovať – či pr

prejsť na článok

Ukončiť podnikanie nie je hanba

Viacerí živnostníci a malí podnikatelia dnes stoja pred dilemou, či svoje firmy udržia pri živote. Možnosť, že podnikanie zavrú, si spájajú s prehrou, stigmou, stratou osobného mena a vlastnej dôveryhodnosti, obavami. Skrátka, s ničím pozitívnym. Už vo sv

prejsť na článok

Ak má niečo hodnotu, neponúkajte to zadarmo

Aktuálna doba vybudila množstvo ľudí z oblasti showbiznisu a umeleckej sféry, z oblasti služby deťom, učiteľstva a ďalších k neobvyklej miere altruizmu a charitatívnosti. Prejavujú ju tým, že svoje služby sprístupňujú na Facebooku, Instagrame, YouTube a ď

prejsť na článok

5 princípov pre malé firmy v kríze

Aktuálna situácia s koronavírusom a opatreniami, ktoré musíme všetci rešpektovať, kladie na malé firmy a živnostníkov enormné bremeno. Snažia sa zachovať morálne a ľudsky, a súčasne ekonomicky správne. Robia to najrozumnejšie a najlepšie, ako dokážu, čast

prejsť na článok