CONTENTPRESS - reklamná agentúra Michalovce

Sme kreatívna reklamná agentúra ContentPress, ktorá svojim partnerom ponúka komplexné riešenia v oblasti online a offline reklamy ...

prejsť na web

Náš kompletný zoznam webstránok, kde je možné publikovať SEO články

Chcete optimalizovať firemný web pre vyhľadávače? Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webstránky? Riešením je neustále a organizované získavanie spätných odkazov smerujúcich na vašu stránku alebo eshop prostredníctvom publikovania SEO článkov. Prináš

prejsť na článok

Výroba reklamných tričiek aj v malom množstve a za skvelé ceny

V agentúre ContentPress chceme našim klientom priniesť ďalšiu žiadanú službu výrobu reklamného textilu. Prevažne sa naši klienti malé a stredné prevádzky, živnostníci a začínajúci podnikatelia zaujímajú o výrobu reklamných tričiek a reklamného textilu v

prejsť na článok

Čo je to UX dizajn a prečo je tak dôležitý?

Čo je to UX dizajn? Skúsenosť užívateľa alebo zážitok užívateľa je slovné spojenie preložené z anglického termínu User Experience (UX). Do povedomia ľudí sa UX dizajn dostal hlavne s príchodom internetu, veľkého množstva webových stránok a rôznych počítač

prejsť na článok

OZNÁMENIE PRE SEO AGENTÚRY: 3 nové webstránky v našej databáze pre publikovanie SEO článkov za uvádzacie ceny!

Prinášame možnosť publikovať SEO články na 3 nových webstránkach, ktoré sme nedávno pridali do našej databázy. Bežná cena za publikovanie SEO-PR článku bude od nového roka 20 eur/článok. Uvádzacie ceny, ktoré platia až do konca roka (máte na to teda 2 mes

prejsť na článok

Oznámenie pre SEO agentúry: ContentPress mení od nového roka ceny za publikovanie PR článkov

Máme novinky pre SEO agentúry V tomto roku (2017) sme značne rozšírili našu databázu stránok, kde je možné publikovať PR články. Taktiež sme začali pracovať na skvalitnení jednotlivých webstránok a to pokiaľ ide o obsah, tak aj o technické riešenie a opt

prejsť na článok

Lokálne podnikanie: Koľko stojí reklama pre kaviareň v malom meste?

V dnešnom článku sa pozrieme na to, koľko stojí reklama pre kaviareň. Nemáme v pláne rozoberať veľkú sieť kaviarní ale skôr sa pozrieme na lokálne kaviarne v menších mestách. Pozrieme sa aspoň na základné veci, ktoré prevádzkovateľov zaujímajú a považujú

prejsť na článok

Vizitky od ich vzniku až po súčasnosť

Vizitky sú jedným z najstarších marketingových nástrojov, ktoré sa dnes používajú. Sú uložené na nástenkách, v peňaženkách, zásuvkách, sme s nimi v kontakte denno-denne, ale len málo ľudí vie, ako vlastne súčasná vizitka vznikla. Predchodcovia vizitiek V

prejsť na článok

PONUKA PRE SEO AGENTÚRY: Využite septembrovú akciu na publikovanie článkov za bezkonkurenčné ceny!

Prichádza mesiac september. Prvé ochladenie a s ním aj štart novej sezóny. V agentúre ContentPress sme sa rozhodli osláviť začiatok sezóny zľavami na publikovanie článkov. Aké sme si pre Vás pripravili zľavy za publikovanie článkov na september? Z nášho š

prejsť na článok

Ako založiť s.r.o. jednoducho, rýchlo a pohodlne

Spoločnosť s ručením obmedzeným patrí medzi najobľúbenejšie formy podnikania na Slovensku. Založiť si s.r.o. je však pomerne rozsiahla a komplikovaná záležitosť. Keďže je každá firma iná a má svoje špecifiká, je potrebný individuálny prístup, no kroky a p

prejsť na článok

Ponuka pre SEO agentúry: Rozšírili sme ponuku webstránok pre publikovanie PR článkov

Už je to nejaká doba, kedy sme po prvý krát začali spolupracovať s prvou SEO agentúrou a ponúkli jej možnosť uverejňovať PR články na našom prvom blogu. ? Dnes sa v našej databáze nachádza viac než 120 online magazínov, webstránok a blogov, kde majú naši

prejsť na článok

Čo je content marketing alebo obsahový marketing vysvetlenie

Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce d

prejsť na článok

NÁVOD: Ako by mal vyzerať PR článok, ktorý bude magnetom pre čitateľov

PR článok alebo SEO článok by nemal byť len suchým a nudným článkom v rozsahu 1 normostrany a plný kľúčových slov. Dnes by mal skutočne kvalitný PR článok nemal vzniknúť len z dôvodu zaujať vyhľadávať Google ale tiež  by mal mať pridanú hodnotu pre samotn

prejsť na článok

NÁVOD: Ako získať spätné odkazy na web

Chcete optimalizovať firemný web pre vyhľadávač Google? Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webstránky? Riešením je neustále a organizované získavanie kvalitných, spätných odkazov smerujúcich na vašu stránku alebo eshop. Dnes si teda povieme, ako zís

prejsť na článok

Potrebujem novú firemnú webstránku responzívnu, modernú a za normálne peniaze!

Naozaj potrebujete novú firemnú webstránku? Máte web ale nepredáva? Máte web, ktorý ešte nie je responzívny? Máte web, ktorý vyzerá ako by vznikol v roku 2009? Ešte nemáte bezpečnostný SSL certifikát? Čo si asi tak teraz hovoríte? Jednoducho Potrebujem no

prejsť na článok

Kto mi napíše článok a prečo je dôležité publikovať textový obsah

Dnešná otázka znie, prečo tvoriť textový obsah v podobe článkov a kto mi napíše článok? Mám články písať ja alebo to mám nechať na profesionála? A má dnes vôbec zmysel písať články? Ak sa trocha venujete online marketingu alebo podnikáte na internete, urč

prejsť na článok