CDESK - Helpdesk a Service Desk pre poskytovateľov služieb

CDESK je výborný Helpdesk pre akúkoľvek spoločnosť. Moduly a možnosti prepojenia z neho robia silný nástroj pre digitalizáciu procesov.

prejsť na web

Ako sme natáčali reportáž do TA3

Lepší dátum na natáčanie ani nemohol byť. Trinásteho! Presne 13. júna, ešte že to nebol piatok, ale utorok. V tento deň sme sa vo firme venovali niečomu úplne inému než zvyčajne. Všetko sa doslova „ točilo“ okolo CDESKU, o ktorom hovoríme, ktorý prezentuj

prejsť na článok

Máme nový dizajn zoznamu požiadaviek, pridali sme počty záznamov v uložených filtroch, aj miniatúry v databáze

S verziou 3.1.10 prišiel vylepšený zoznam požiadaviek, informácie k spoločnosti sú už spoločne na jednej záložke, v uloženom filtri sa zobrazujú počty záznamov, české spoločnosti už môžu platiť cez QR kód, položky v konfiguračnej databáze dostali miniatúr

prejsť na článok

CDESK na stupni víťazov behu Od Tatier k Dunaju

Od soboty 19. do nedele 20. augusta 2023, z Jasnej do Bratislavy, sa znovu bežal jedinečný štafetový beh Od Tatier k Dunaju... The post CDESK na stupni víťazov behu Od Tatier k Dunaju appeared first on CDESK.

prejsť na článok

Doplnenie údajov k schvaľovaniu, ľahko dostupné informácie o dovolenkách a mnoho ďalších

Dovyžiadanie údajov ku schvaľovaniu priamo v schvaľovacom procese, informácie o dovolenkách zobrazené v kalendári a aj na hlavnej lište, komfortné hromadné odosielanie faktúr a výpisov prác The post Doplnenie údajov k schvaľovaniu, ľahko dostupné informác

prejsť na článok

Vlastné stavy požiadaviek, nový modul na registráciu dokumentov, schvaľovanie plnení a mnoho ďalších funkcií

Od verzie 3.1.12 si môžete definovať vlastné stavy požiadaviek, schvaľovať plnenia a fakturovať plnenia podľa schválenia, prišiel sumárny ekonomický prehľad všetkých projektových zákaziek... The post Vlastné stavy požiadaviek, nový modul na registráciu do

prejsť na článok

Nová funkcionalita Servis zariadení, Gantt diagramy k projektom, automatizácia plnení v pravidelných požiadavkách

Servis zariadení na jednorazové opravy, priebeh Projektov v grafických Gantt diagramoch, projektová dokumentácia a projektový denník na zjednodušenie manažmentu projektov... The post Nová funkcionalita Servis zariadení, Gantt diagramy k projektom, aut

prejsť na článok

Prijímanie hovorov v CDESK, vlastné tlačové formuláre z požiadaviek/plnení a mnoho ďalších funkcií

Od verzie 3.2.0 je možné v CDESK prijímať a spracovávať hovory, vytvárať si vlastné formuláre z požiadaviek a plnení... The post Prijímanie hovorov v CDESK, vlastné tlačové formuláre z požiadaviek/plnení a mnoho ďalších funkcií appeared first on CDESK.

prejsť na článok

Automatizované odosielanie reportov, pripomínanie termínov na konfiguračných položkách, jednoduchý filter v úlohách

Vo verzii 3.2.1 sme pridali nový spôsob vytvárania reportov na automatické odosielanie mailom, dôležité termíny na konfiguračných položkách vám pripomenie nový pripomienkovač, prácu v zozname úloh uľahčí jednoduchý filter... The post Automatizované odosie

prejsť na článok

Infobox v detaile záznamu, nastaviteľné šírky stĺpcov, XLSX exporty v ďalších moduloch

Verzia 3.2.2 obsahuje infobox zobrazujúci najdôležitejšie informácie z otvoreného záznamu, môžete si už nastaviť vlastnú šírku stĺpcov, XLSX exporty pribudli do požiadaviek, plnení, konfiguračný položiek, projektov, projektových zákaziek a subdodávok... T

prejsť na článok

Rýchle zobrazenie hovorov a požiadaviek už počas VoIP hovoru, ukončovanie pracovných príkazov na jeden klik, zlepšenia v kalendári

Tlačidlo na rýchle ukončovanie pracovných príkazov, vo VoIP module okno zobrazujúce nevybavené hovory a požiadavky volajúceho, k požiadavkám v kalendári sa zobrazujú avatary, farba typu, doplnené 1-týždňové zobrazenie podľa zdrojov... The post Rýchle zob

prejsť na článok