Boosters.sk | Profesionálna správa PPC kampaní

Sme tím špecialistov. Bez accountov a obchodníkov. S jasným zameraním. Obráťte sa na profesionálov s výsledkami.

prejsť na web

Ako nám ChatGPT pomáha v PPC

Technológie umelej inteligencie sa posledné roky aktívne vyvíjajú a implementujú v mnohých odvetviach, najmä v online sfére. Algoritmy AI dnes naplno využívajú populárné reklamné platformy, napr. Google, Meta, TikTok a iné, ktorým AI umožňuje optimalizova

prejsť na článok

Advantage+ Shopping na Facebooku tvorba kampane a výhody

Každý rok sa reklamné platformy snažia zlepšiť nástroje a technológie pre inzerentov a prinášajú na trh novinky. V roku 2022 spoločnosť Meta spustila súbor nástrojov na automatizáciu reklamy, využívajúci technológiu strojového učenia Meta Advantage+. Súč

prejsť na článok

RED GOAT: Merajte až 100% konverzií z vašich kampaní

Zhromažďovanie údajov o návštevníkoch webových stránok je rozhodujúce pre analýzu a zlepšovanie online obchodnej prítomnosti, oslovenie používateľov a ich premenu na zákazníkov. Stáva sa to však čím ďalej problematickejším z dôvodu legislatívnych obmedzen

prejsť na článok

Zobrazovanie názvu stránky a ikony webu pre kvalitné zobrazenie v Googli

V roku 2022 priniesol Google viacero noviniek a aktualizácií v snahe vylepšiť užívateľské prostredie, urobiť vyhľadávanie viac intuitívnejším a atraktívnejším pre používateľov. 14. októbra 2022 Google avizoval zmeny v zobrazení výsledkov v mobilnom vyhľad

prejsť na článok

Najväčšie nástrahy Performance Max kampaní

Minulý rok v predvianočnom období uviedol Google do sveta nový typ kampane zameranej na výkonnosť. Odvtedy kampane testujeme, analyzujeme, skúšame čo funguje, čo nefunguje, ako sa kampaň správa pri malých účtoch v porovnaní s väčšími účtami a zisťujeme, č

prejsť na článok

Ako na produktové YouTube videá v Google jednoducho a zadarmo

Video má jedinečnú schopnosť zaujať a ovplyvniť ľudí, najmä na Youtube, kde si miliardy užívateľov prichádzajú pozrieť obsah, ktorý majú radi. Firmy sa v súčasnosti snažia do svojej reklamy dostať čo najviac video kreatív, ale proces tvorby videa nie je j

prejsť na článok

Aké zmeny a výhody nám prinesie prechod na Google Analytics 4?

Milióny firiem a organizácií na celom svete využívajú nástroj Google Analytics, aby lepšie pochopili svojich online návštevníkov. Nie je žiadnym prekvapením, že keď Google predstavil novú verziu, mali podnikatelia a marketéri množstvo otázok. Aký je prech

prejsť na článok

Čo robiť, keď na váš brand biduje konkurencia

Vidieť meno svojho konkurenta na stránke s výsledkami vyhľadávania nie je nikdy príjemný pocit. O to horšie to je, ak sa reklama konkurenčnej značky zobrazí po tom, ako niekto do vyhľadávania zadá váš brand. Môžu vôbec spoločnosti vo svojich reklamách v p

prejsť na článok

Ako správne pristupovať k pridávaniu prístupov vo FB Business Manageri

Mnoho ľudí sa pri nastavovaní Business Manager účtu stretáva s viacerými problémami a prekážkami. Veľmi častou z nich je nastavenie správnych prístupov a oprávnení. Patríte aj vy medzi nich? Ak áno, čítajte ďalej. Ukážeme si, aké prístupy existujú, ako ic

prejsť na článok

Zlepšite presnosť merania konverzií v Google Ads vďaka rozšíreným konverziám

Opatrenia na ochranu osobných údajov a pripravované odstraňovanie súborov cookies tretích strán stále viac sťažujú sledovanie a zacielenie spotrebiteľov na rôznych zariadeniach. Znamená to, že marketingoví špecialisti môžu v priebehu času zaznamenať zníže

prejsť na článok