Sme tím špecialistov. Bez accountov a obchodníkov. S jasným zameraním. Obráťte sa na profesionálov s výsledkami.
Reklama už dávno nie je len o pútavých sloganoch a farebných banneroch. V digitálnom veku je úspech PPC kampaní čoraz viac závislý na schopnosti priniesť niečo nové a zaujímavé. Jednou z účinných stratégií na maximalizáciu výkonnosti PPC kampaní je využit
V januári 2020 Google oznámil, že sa pridá k Safari a Firefoxu a rovnako zakáže vo svojom prehliadači Chrome cookies 3. strán. Toto rozhodnutie niekoľkokrát odkladal, aby nakoniec rozhodol, že v roku 2024 sa tak konečne stane. Google rozhodol, že od začia
Google Merchant Center je nástroj od spoločnosti Google, ktorý umožňuje e-commerce podnikom nahrať produkty a informácie o skladoch, čím zvyšuje viditeľnosť produktov vo vyhľadávacej sieti Google. Avšak, aby ste naozaj využili potenciál tohto nástroja a d
Určiť účinnosť PPC kampaní je kľúčové pre úspech každej firmy, ktorá inzeruje v online priestore. V dnešnej dobe, keď nemôžeme merať viaceré konverzie alebo eventy z dôvodu blokovania prehliadačmi alebo rôznymi systémami, ako sú napr. ad blockery, prichád
V dnešnej rýchlo sa meniacej digitálnej dobe je kľúčové prispôsobiť sa k dynamike internetového prostredia. V tejto súvislosti majú dynamické reklamy vo vyhľadávaní nezastupiteľnú úlohu v zabezpečovaní efektívnosti a relevancie reklám. Jednou z možnosti z
V uplynulom období došlo k viacerým zmenám v tom, ako platformy nakladajú s osobnými údajmi používateľov. Išlo hlavne o Consent mode (teda režim súhlasu), čo vychádzalo z regulácie GDPR a ePrivacy direktívy. To čo mnohí dodnes nepovažovali za až takú nutn
V júni 2023 Google v reakcii na meniace sa správanie spotrebiteľov a trendy videoobsahu predstavil nový typ kampane na generovanie dopytu, ktorý využíva technológie AI. Demand Gen kampane by mali pomôcť inzerentom osloviť potenciálnych zákazníkov pomocou
Téma CSS Google Nákupov predstavuje najväčšiu zmenu v Google Nákupoch za posledné roky. CSS systémy sa stali dôležitou súčasťou e-commerce ekosystému, umožňujúc spotrebiteľom jednoduchšie nájsť najlepšie ponuky a inzerentom zvýšiť efektivitu nákupných kam
Vyhodnocovanie efektívnosti reklám patrí k základným marketingovým činnostiam, kde analytické nástroje zohrávajú hlavnú rolu. Bežne sa pre vyhodnocovanie kampaní používajú nástroje ako Google Ads, Google Analytics a Meta Ads Manager. Každý z nich je však