Youtube ako reklamný nástroj: 5 dôvodov, prečo propagovať svoj produkt práve tu

Youtube je bezkonkurenčne už roky najpopulárnejšou platformou na zdieľanie a pozeranie videí. Nájdete ich tu milióny a na svoje si príde absolútne každý — k dispozícii sú tu videoklipy vašej obľúbenej kapely, vlogy, módne tipy, milióny rôznych návodov, motivačné videa… Hovorí sa, že neexistuje nič, čo na Youtube nenájdete, a zrejme to bude pravda. Youtube navštívi denne v priemere viac ako 120 miliónov užívateľov z celého sveta. Stal sa preto skvelou platformou, kde môžete či už prostredníctvom platenej reklamy alebo vlastného kanálu nápaditým videom propagovať svoj produkt či svoju službu. Tu je hneď 5 dôvodov, prečo by ste tak mali spraviť práve na Youtube. #1 Obrovský dosah Na Youtube sa nachádzajú miliardy videí. Ide o platformu, ktorá je dostupná v takmer 80 jazykoch, čo pokrýva približne 95 % populácie. Čo je ale ešte zaujímavejšie je to, že až 68 % užívateľov Youtube hovorí, že videá, ktoré sú tu uverejnené, im pomáhajú rozhodnúť sa pri nakupovaní. Znamená to, že keď si ide človek kúpiť nejaký tovar — či už elektroniku, kozmetiku alebo čokoľvek iné — až 68 % ľudí sa najprv pozrie, či si o tomto produkte nenájdu nejaké video práve na Youtube. #2 Google Youtube miluje Bodaj by nie, keď spadá pod neho — avšak vy môžete túto skvelú vec využiť vo svoj prospech. Možno ste si všimli, že videá sa vo výsledkoch vyhľadávania Google zobrazujú častejšie ako iné formy obsahu. Môžete to využiť tak, že na svoj web napíšete kvalitný obsah a z tohto obsahu vytvoríte videá na YouTube. Ak tak urobíte, vytvoria sa spätné odkazy na váš web, čo znamená, že vašu firmu bude možné nájsť častejšie vo vyhľadávaní Google. Využitím YouTube marketingu tiež zvyšujete “online autoritu“ svojho podnikania. Čím autoritatívnejší ste v službe Google, tým vyššie bude hodnotenie vašej stránky na stránke s výsledkami vyhľadávacieho nástroja Google. #3 Zvýšite svoje konverzie Ak sa hovorí, že jedna fotka hovorí viac ako tisíc slov, v tom prípade hovorí video za viac ako milión slov. Pomocou neho totiž dokážete vo vašej cieľovej skupine vyvolať oveľa viac emócií ako napr. obrázkom či textom. Štatistiky hovoria, že aj vďaka tomu sa dokážu vaše konverzie zvýšiť až o 80 %. #4 Videom toho obsiahnete oveľa viac Dokonalým príkladom je napríklad predaj nehnuteľnosti. V zahraničí je už úplne bežné, že na tento účel sa používa ako hlavný marketingový prostriedok práve video, čo využívajú už aj slovenské pokrokové realitné kancelárie.  Jediným videom, ktoré bude natočené a zostrihané profesionálom, dokážete za niekoľko sekúnd ukázať potenciálnemu klientovi celú nehnuteľnosť, vyzdvihnúť jej klady a dokonca aj docieliť, aby si k nej vytvoril nejaký “citový vzťah”. Toto je prostredníctvom fotiek a textu dosiahnuteľné len veľmi ťažko. Toto však, samozrejme, neplatí len pri predaji nehnuteľnosti, ale samozrejme rovnako aj pri predaji akéhokoľvek produktu či služby. #5 Na výber máte viacero možností Podobne ako Facebook, rovnako aj Youtube vám poskytuje viacero formátov reklám. Môžete si tak zvoliť, ktorá bude najviac vyhovujúca práve pre vás. Medzi tie najobľúbenejšie patrí napríklad reklama, pri ktorej sa vám po 5 sekundách objaví možnosť preskočiť ju, no nezaostávajú ani reklamy, ktoré sa preskočiť nedajú či reklama zobrazená v textovom poli počas videa. Možností je mnoho, stačí sa v nich len zorientovať a vybrať si tú správnu. The post Youtube ako reklamný nástroj: 5 dôvodov, prečo propagovať svoj produkt práve tu appeared first on Blackmango.sk.

prejsť na článok

10 dôvodov, prečo sa učiť po japonsky, aj keď práve nemáte možnosť vycestovať

Príspevok 10 dôvodov, prečo sa učiť po japonsky, aj keď práve nemáte možnosť vycestovať zobrazený najskôr Language Siesta.

prejsť na článok

Grafika pre reklamný bicykel

Grafický návrh a príprava tlače pre reklamný bicykel. Príspevok Grafika pre reklamný bicykel je zobrazený ako prvý na BlackDesign.sk - Tvorba web stránok Košice, Bratislava. Príspevok Grafika pre reklamný bicykel je zobrazený ako prvý na BlackDesign.sk -

prejsť na článok

Február je za nami

Radi by sme s vami zdieľali, ako sme prežili posledn mesiac v na om vydavateľstve. Febru r bol pre n s veľmi zauj mav a pln udalost . M me veľk radosť z toho, že n virn k (gyrokopt ra) bol predstaven v Telev znych novin ch Mark zy a v rel cii Refle

prejsť na článok

Ako vypnúť reklamy na YouTube okamžite

Trik, ako jednoducho zakázať otravnú reklamu na YouTube bez sťahovania rozšírení alebo blokovacích softvérov. The post Ako vypnúť reklamy na YouTube okamžite appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

Brusný kotouč Cup MINI, 35-50 mm

Popis:Nástroj na suché i mokré opracování přírodního a umělého kamene.Oblíbený nástroj sochařů, vhodný na detailní tvarování. Má rychlý úběr broušeného materiálu. Vysoká životnost!Zrnitost: # 30 - na hrubé opracování materiálu, zanechává stopy po broušení

prejsť na článok