Výsledky: Dá sa zarobiť v Google Adsense?

Pred pár týždňami som na portáli svetbohatych.com implementoval reklamy od spoločnosti Google, a to cez známy reklamný systém Adsense. Stačí sa do systému registrovať, Google preverí zameranie a obsah vašich stránok, a keď vám dá zelenú, môžete osadiť reklamu, či už do bočného panela, pod článok alebo do hlavičky webu. Pokiaľ návštevník na reklamu klikne, vám sa pripíše provízia. Toľko k predstaveniu Adsense. V minulosti som sa týmto systémom veľmi nezaoberal, zrejme kvôli tomu, že na to nebol dostatočný traffic. Doteraz som na monetizáciu využíval prevažne affiliate marketing, PR články či predaj vlastných produktov. Bol som preto zvedavý, aké výsledky prinesú „goooogle reklamky“. Prinášam prehľad výsledkov od začiatku tohto mesiaca (od 1. apríla – 28. apríla). Ako vidieť, celkovo boli reklamné jednotky na stránkach svetbohatych.com zobrazené 214 171-krát (dve reklamy v článku, jedna v pravom paneli, jedna na homepage), z toho bolo 851 kliknutí, čiže miera prekliku (CTR – click through rate) predstavuje 0,39%. Pred zavedením Adsense som sa dočítal, že priemerné CTR sa pohybuje na úrovni 0,17 – 0,20%, takže reálny výsledok je ešte lepší. Týchto 851 kliknutí prinieslo odhadované zárobky 119€, čo znamená, že za jeden klik som v priemere dostal 0,139 €. Za 28 dní mi tak web na reklamách v Adsense zarobil 119€, čo nie je veľký zázrak, ale ani zlý výsledok. Ak by som vychádzal z doterajších čísel a v máji by sa mi podarilo dosiahnuť nie 214-tisíc zobrazených reklám, ale napríklad 500-tisíc, odhadované zárobky by vyzerali asi takto: 500-tisíc zobrazení a CTR 0,39% = 1950 kliknutí 1950 kliknutí x 0,139€ (cena za klik) = 271€. Ako dodatočný príjem popri affiliate, vlastných produktoch či PR článkoch, to nie je až tak najhoršie. Takže dá sa v Adsense zarobiť? Áno dá. Len samozrejme treba na to nemalý traffic, a ten sa len tak sám z ničoho neutvorí A čo vy? Zarábate cez tento reklamný systém? Aké máte výsledky? Napíšte do komentov The post Výsledky: Dá sa zarobiť v Google Adsense? appeared first on Dušan Hruška.

prejsť na článok

Riešenie chyby pri podpisovaní cez Google Chrome

Od včera, 29.6.2022 sa začala objavovať pri podpisovaní v Google Chrome nová chyba: Zatiaľ podpisovanie vyriešite spustením iného prehliadača alebo v Google Chrome prejdite do [...] The post » Riešenie chyby pri podpisovaní cez Google Chrome first appeare

prejsť na článok

Dve webstránky, identický produkt, rozdielne výsledky? Ako je dôležitý čas v digitale.

Prvotné peripetie s cielením kampaní sa nám podarilo relatívne v rýchlom čase vyriešiť. Kampane postupne naberali na sile a ROAS sa zvyšoval až na pekných 20:1. Správne trafená cieľovka, trefné vizuály a hlavne finančná nenáročnosť kampaní v celkovom mera

prejsť na článok

12 spôsobov, ako zarobiť na internete

Už ste sa aj vy niekedy zamýšľali nad tým, ako zarobiť na internete? Väčšina ľudí využíva internet najmä na vyhľadávanie informácií, komunikáciu s priateľmi cez sociálne siete, alebo pozeranie filmov a videí. Prečo si ale z internetu nespraviť zdroj príjm

prejsť na článok

Výsledky z páskovania 20.12.2022

Skúšok technickej vyspelosti sa koncom roka zúčastnilo 8 cvičencov a všetci spáskovali. Blahoželáme! VÝSLEDKY: František Rehák 1.KYU Sofia Mináriková 2.KYU Katarína Macharová 4.KYU Terézia Závodská 4.KYU Klaudia Kopuncová 8.KYU Alexander Pješčák 8.KYU Lil

prejsť na článok

Rýchlosť stránky bude dôležitým faktorom hodnotenia Google aj v nasledujúcom roku

Môže rýchlosť stránky ovplyvniť SEO – optimalizáciu webu? Určite. Aj preto sa weboví vývojári usilujú, aby bola rýchlosť stránky dostačujúca, čo vedie k zlepšeniu používateľskej skúsenosti. Koniec-koncov, v minulosti Google dával vyššie hodnotenia práve w

prejsť na článok