Vracajú zákazníci tovar často? Máme 5 tipov, ako to vylepšiť

Hromadia sa vám v e-shope vratky? Máme 5 tipov, na čo sa zamerať, aby ste toto skóre vylepšili.  

prejsť na článok

Eobuv zľavový kód – zľavy na ten najlepší tovar

Internetový obchod eobuv.sk funguje na trhu už viac ako dvadsať rokov. Za ten čas si vybudoval stálu klientelu, spokojných zákazníkov atie najlepšie recenzie. Chcete sa aj vy stať jedným zo stálych zákazníkov populárneho e-shopu azískať tým množstvo výhod

prejsť na článok

Dovolená 23. 12.- 2. 1.

Vážení a milí zákazníci, od 23. 12. 2021 do 2. 1. 2022 máme dovolenou. Na vaše objednávky a dotazy budeme reagovat od pondělí 3. 1. 2022.

prejsť na článok

7 tipov ako sa postarať o izbové rastliny na jar

Jar je obdobím kedy sa k životu prebúdza nielen príroda vonku za oknom, ale i tá u vás doma na okne. Dni sa predlžujú, teplota stúpa a rastliny sa pripravujú na opäť nový rastový cyklus.  Po zime je nutné vykonať 7 tipov ako sa postarať o izbové rastli

prejsť na článok

5 hlavných tipov na identifikáciu znakov ploštíc

Už ste sa niekedy zobudili so záhadnými svrbivými červenými škvrnami? Alebo ste sa čudovali, prečo sa zdá, že sú vaše obliečky nevysvetliteľne pokryté drobnými čiernymi bodkami? Odpoveďou by mohli byť ploštice. Ako však zistíte, či ich máte? Tu je päť hla

prejsť na článok

Myslite ako zákazník: pochopenie psychológie zákazníka pre úspech firmy

Firmy sa snažia prilákať pozornosť zákazníkov a zároveň im poskytnúť kvalitný zážitok. Aby sa im to podarilo, musia pochopiť, kto sú ich zákazníci a aké potreby majú. A to je práve kde prichádza na scénu psychológia zákazníka. Psychológia zákazníka

prejsť na článok