V budove EcoPoint je nižšie riziko šírenia COVID-19. Prečo je to tak?

Akým spôsobom môže technický štandard budovy prispieť k zníženiu šírenia infekcie? Odpovede na otázky ohľadom používania VETRANIA a KLIMATIZÁCIE. Popis základných opatrení, ktoré umožnia bezpečný návrat zamestnancov do kancelárií. Vážení nájomníci, zdravie vašich zamestnancov je pre nás na prvom mieste. Väčšina z vás má presne stanovené interné pravidlá, akým spôsobom predchádzať ochoreniu COVID-19 vo vašich spoločnostiach. Okrem uprednostňovania práce z domu, je však potrebné sa zamyslieť aj nad tým, či sú splnené podmienky na bezpečný návrat zamestnancov do kancelárií. Medzi základné štandardy, ktoré sa musia dodržiavať v kanceláriách patrí: nosenie rúšok, odstupy, čistota rúk, dezinfekcia povrchov, stanovenie maximálneho počtu ľudí v miestností, minimalizácia stretávania sa v spoločných priestoroch, bezdotykový prístup, atď. Akým spôsobom však môže technický štandard budovy prispieť k zníženiu šírenia infekcie? VETRANIE Prívod čerstvého vzduchu a znižovanie koncentrácie prípadných vírusov v kanceláriách je podľa odborníkov najdôležitejším faktorom na obmedzovanie šírenia vírusu. Množstvo kancelárskych budov nemá možnosť vetrať oknami, alebo má zastaranú vzduchotechniku, v ktorej dochádza k premiešavaniu odvádzaného vzduchu s privádzaným. Toto predstavuje obrovské riziko pre šírenie vírusu. Naša budova má jeden z najkvalitnejších systémov vzduchotechniky na Slovensku. Privádzaný vzduch je 100% vonkajší  čerstvý vzduch, ktorý prechádza cez súbor filtrov a je tepelne upravovaný na teplotu v miestnosti. Tento vzduch sa nemieša so vzduchom, ktorý je odvádzaný z miestností, teda necirkuluje. Privádzané množstvo čerstvého vzduchu je dokonca dvojnásobné oproti odporúčaným hygienickým normám. Týmto spôsobom sa znižuje možnosť šírenia infekcie. KLIMATIZÁCIA Podľa odporúčaní odborníkov, by mala byť klimatizácia v obdobiach epidémií vypnutá. V klimatizáciách totiž dochádza k rozmnožovaniu plesní, baktérií a vírusov. Ako však zabezpečiť tepelný komfort v kanceláriách bez klimatizácie? Budova EcoPoint nemá klasické klimatizácie, ale chladí a vykuruje pomocou najnovších technológií -aktívnych stropov. Nedochádza k tvorbe kondenzu a teda ani k šíreniu vírusov. Tento systém chladenia a kúrenia je 100% zdravotne bezpečný. BEZKONTAKTNÉ OVLÁDANIE Pohybové senzory na zapínanie svietidiel, automatické dvere na vstupe do budovy, diaľkové ovládanie teplôt sú štandardom budovy EcoPoint. ZVÝŠENÁ DEZINFEKCIA BUDOVY Dezinfekcia kľučiek a spoločných priestorov, pravidelná výmena filtrov, dezinfekcia výťahov a potrubia vzduchotechniky ozónom sú naše prevádzkové štandardy boja proti šíreniu COVID-19. ROZČLENENIE PRIESTOROV Flexibilné dispozície priestorov v EcoPointe umožňujú dodatočne rozčleniť väčšie kancelárie a priestory na menšie celky tak, aby nedochádzalo ku koncentrácií väčšieho počtu ľudí na jednom mieste. V prípade záujmu, vám radi poradíme, akým spôsobom je možné stavebne rozčleniť priestory. Vážení nájomníci, budova EcoPoint patrí na Slovensku medzi budovy s najvyšším hodnotením kvality vnútorného prostredia. O budovu sa stará nadnárodná spoločnosť ENGIE. Jej zamestnanci v Košiciach majú nastavené systémy riadenia a správy budov na európskej úrovni. Majú tie najnovšie znalosti o tom, ako minimalizovať šírenie COVID-19 aj v našich priestoroch. Sme pripravení urobiť všetko pre zdravie vašich zamestnancov. V prípade otázok a požiadaviek sme tu pre vás. S úctou EcoPoint, s.r.o. The post V budove EcoPoint je nižšie riziko šírenia COVID-19. Prečo je to tak? appeared first on EcoPoint.

prejsť na článok

EcoPoint bol prezentovaný na SLOVAKIATECH 2019

Inteligentné budovy a ich vplyv na nás bola jednou z tém 2. ročníka technologického podujatia SLOVAKIATECH 2019, ktoré sa uskutočnilo v októbri 2019 v košickom Kulturparku. Počas 3 dní sa na 3 pódiách vystriedalo vyše 100 domácich a zahraničných spíkrov

prejsť na článok

Kolaudácia druhej budovy

Dňa 3. 7. 2018 bola právoplatne skolaudovaná druhá budova EcoPoint Office Center v Košiciach. Prví nájomníci sa už sťahujú do svojich nových kancelárskych priestorov. K dispozícii je na prenájom ešte niekoľko voľných moderných kancelárskych plôch. EcoPoin

prejsť na článok

Reštaurácia CHEFZONE v EcoPointe

Samoobslužná reštaurácia CHEFZONE otvorila svoju pobočku na prízemí kancelárskej budovy EcoPoint2. Okrem chutnej kávy a celodenných snackov ponúka každý pracovný deň i chutné obedové menu v štýle svetovej a veggie kuchyne. V CHEFZONE nenájdete žiadne polo

prejsť na článok

Slávnostné otvorenie budovy EcoPoint2

Dňa 5. septembra 2018 sme slávnostne pokrstili našu druhú budovu v EcoPoint Office Center v Košiciach. Okrem rakúskeho veľvyslanca v Slovenskej republike Mag. Helfrieda Carla, ktorý sa stal krstným otcom EcoPoint2, sa na slávnostnom otvorení zúčastnili aj

prejsť na článok

INFO ohľadom fungovania spoločnosti v súvislosti s COVID-19

Dokumenty na stiahnutie Obchodný register Info ohľadom fungovania v súvislosti s cOVID-19Vážení zákazn

prejsť na článok