Aký je hlavný cieľ výrobného podniku? Vyrábať produkty, ktoré budú pre zákazníkov užitočné, získať čo najväčší podiel na trhu a vyrábať efektívne princípom maximalizácie výstupu. Pri menších firmách je to zložitejšie, pretože ich výroba nie je veľká a preto veľmi ťažko dokážu na výrobe ušetriť. Viete čo znamená pojem úspory z rozsahu a v čom []
Prostredníctvom Akcenty uskutočňujeme náš devízový platobný styk so zahraničím k našej plnej spokojnosti, čo sa týka rozsahu služieb a úspory nákladov.
prejsť na článokKlíčové události • USA: Index optimismu mezi malými podniky NFIB v prosinci klesl na 95,9 b.
prejsť na článokKlíčové události • USA: Index optimismu NFIB mezi malými podniky v prosinci klesl na 89,8 b.
prejsť na článokKlíčové události • USA: Index optimismu mezi malými podniky NFIB v prosinci klesl na 95,9 b.
prejsť na článokKlíčové události • USA: Index optimismu mezi malými podniky NFIB v prosinci mírně vzrostl na 98,9 b.
prejsť na článok