Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.
Jednou z variant, ako zviditeľniť svoj e-shopový sortiment, je bidding. V štvrtom diely si predstavíme jeho dostupné možnosti. Dozviete sa, na akom princípe funguje a aké klady a zápory jednotlivé typy ponúkajú. Na záver sme si pre vás pripravili radu od
prejsť na článokAko efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements?
prejsť na článokV tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale a
prejsť na článokSprávne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili
prejsť na článokChcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhov
prejsť na článok