Rybárske krmivo Kapor magic funguje!

Po dlhej dobe som sa opäť dostal k deličke. Čas pol dňovej chytačky som sa rozhodol stráviť na obľúbenom rybníčku na Morave. Malá voda dobre zarybnená peknými rybami vždy poskytla kopec zábavy. Ráno vyrážam 5.30 a o 6.30 už kŕmnym topom ide do vody úvodné kŕmenie. 4 gule krmiva Piscari Kapor Magic s pridaním sladkej.... [Celý článok]

PISCARI Method feeder opäť boduje

Dostali sme od Vás. Ďalšie preteky ktoré som odchytal na rybárske krmivo PISCARI method feeder a po predchádzajúcom úspechu v minulých pretekoch som opäť stavil na method feeder. Ako vidieť,funguje naozaj dobre a opäť nesklamalo. Opäť sme tieto preteky uk

Rybárske krmivo Piscari Karas marcipán

Je nedeľa. Kedže som sa večer vykašľal na prípravy tak som si musel privstať. Včera bol parťák na miestnom stojáku. Reportík ma moc nepotešil. Ráno mal namrznutú škrupinu a rybe sa moc nechcelo. Rozbehlo sa mu to až okolo 11. Plán bol jasný- o 10 stačí za

prejsť na článok

Dopřejte svému psovi nebo kočce krmivo, které se vyznačuje extrémní chutností

Představujeme Vám kompletní krmivo, které se vyznačuje extrémní chutností a až 90% stravitelností. Tomuto krmivu neodolá ani ten nejvybíravější jazýček. Granule Nuova Fattoria jsou vyráběny odlišným způsobem výroby. Chutnost granulí zajišťuje vepřové s

Od Vás o krmive method feeder

5.9 som sa zúčastnil na preteku Vydracup. S výberom krmiva som nemal problém vsadil som na osvedčený method feeder od Piscari a ako vidieť, krmivo opät nesklamalo. Method Feeder krmivo bolo vyvinuté na preteky. Jemne mletá zmes semien obilnín, strukovín

prejsť na článok

Predaj kaprov a iných druhov živých rýb

Predaj rýb    DOLNÁ BREZNICA od 10.12. kapor, od 14.12. ostatné druhy rýb.ILAVA NÁMESTIE a PÚCHOV KINEKUS predaj rýb na objednávku (od 10.12. kapor, od 14.12. ostatné druhy rýb).