Beta RR 50 Racing 4 290,- EUR s DPH Overiť dostupnosť a vyžiadať ponuku DetailTechnické údajeVideoFinancovanieVaša otázka RR 2T 50 Jeden z európskych bestsellerov vo svojej kategórii s najširšou ponukou verzií a farieb, s ktorým vyrástli celé generácie jazdcov, je späť s novým modelom s kompletne vynoveným podvozkom, motorom a dizajnom. Nové RR 2T 50 vo verziách Enduro a Motard majú teraz nový podvozok, zábavný motor Euro 5 a dizajn inšpirovaný svetom väčších preslávených enduro modelov rady RR (7-krát majster sveta s Holcombe a 5-krát s Freemanom). Zmes pretekárskeho štýlu a čistej zábavy, pripravená prinútiť dospievajúcich jazdcov snívať. Sektor motocyklov s objemom 50 ccm rastie v celej Európe a teraz sa vracia na vlnu vďaka novým trendom a tiež novým návykom pri dochádzaní za prácou spôsobených pandémiou, kde aj tínedžeri uprednostňujú sólo jazdu pred inými druhmi zdieľanej dopravy. Trh s objemom 50 cm3, ktorý sa často nespravodlivo ignoruje, je vzácnym východiskovým bodom pre jazdcov futures, ako aj dobrým tréningom pre uvedomelejších vodičov áut. Je samozrejmosťou, že jazdci majú uvedomelejší prístup k riadeniu áut, majú rýchlejší reakčný čas spolu s lepšou schopnosťou správania sa v premávke. Je to preto, že už od útleho veku sú zvyknutí jazdiť na vozidle pomocou rovnováhy. To je dôvod, prečo je ponuka s motocyklov s objemom 50 ccm dôležitá a zameraná na cestné inteligentné publikum: tínedžerov, ktorí teraz začínajú selektovať svoj vkus na vlastnosti a výkony motocyklov. Staršia generácia motocyklov, ktoré by používali deti, bola nahradená aktuálnymi motocyklami, ktoré majú všetky moderné funkcie a bezpečnosť. Pre Betamotor bol vždy tento segment dôležitý a Beta investovala do neho. Rad Enduro a Motard s objemom 50 cm3 bol kompletne obnovený a vyvinutý v súlade s charakteristikou zvyšného radu Beta, s cieľom poskytnúť istotu, zábavu a s cieľom zlepšiť svoje jazdecké schopnosti na maximum. RR 50 ENDURO Inšpirovaný jeho väčšími sestrami súťažiacimi v Majstrovstvá sveta WEC. RR 50 Enduro je pripravený čeliť všetkým druhom terénu. Verzie: – RR Enduro Farby: červená / biela – RR Enduro Sport Farby: červená / biela – RR Enduro Racing Farba: červená MOTOR 2-taktný jednovalcový kvapalinou chladený motor, 6 stupňová prevodovka, Motor je vybavený zmiešavačom oleja (okrem RR 50 Racing). Nové radenie a ešte viac reaktívny a uspokojivý štýl jazdy. Nový systém rekuperácie plynových pár podľa predpisov Euro 5. Nový airbox. Neoddeliteľnou súčasťou dizajnu vozidla, bol vyvinutý s cieľom znížiť hluk podľa platných predpisov. Ešte praktickejší s rýchloupínacím systémom pre jednoduchšiu údržbu ̶ rovnako ako pretekárske motocykle. PODVOZOK Nový podvozok s prepracovanou geometriou pre lepšiu ovládateľnosť a lepšiu agilitu. Nový dizajn: čistý pretekársky štýl inšpirovaný väčším RR 2T/4T. Kompletne boli taktiež inovované: Nové prevedenie nádrže, plasty (maska, bočné plasty) a sedlo. Zadný pomocný rám z technického polyméru, ktorý dokonale integruje elektrické komponenty a airbox. Dlhšia kyvná vidlica pre zvýšenú jazdnú stabilitu a lepšiu trakciu. Tlmiče z vyššími zdvihmi pre verzie Enduro Nový výfuk: kompaktný, pretekársky, hodný skutočnej motorky. Nový systém s jedným zámkom. Len jeden kľúč na zámok/zapaľovanie riadenia, nádrž a sedlo. Viac pohodlia a vyššia bezpečnosť. Nové zadné LED zadné svetlo pre lepšiu identifikáciu vozidla. Brzdy: predné Ø 260 mm, zadné Ø 220 mm Nová 6,5l nádrž. Ohromujúca grafika polepov: jedinečný štýl, ktorý nezostane bez povšimnutia. Beta RR 2T 50 Racing Rám Rám oceľový s dvojitou kolískou Rázvor 1428 mm Dĺžka 2090 mm Šírka 810 mm Výška 1205 mm Výška sedadla 935 mm Svetlá výška 345 mm Výška stúpačky 400 mm Objem palivovej nádrže 83,5kg Rezerva 6,5 l. Objem chladiacej sústavy 1,5 l. Objem nádržky oleja 1 l. Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 41 mm Zadné odpruženie pružiaca jednotka s progresívnym pákovým efektom Zdvih tlmiča 124 mm Zdvih predné koleso 265 mm Zdvih zadné koleso 255 mm Predná brzda Wawe kotúč ø260 mm Zadná brzda Wave kotúč ø220 mm Predné koleso ráfik 21 x 1,6 36 špicové Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 36 špicové Predná pneumatika 90/90 21 Zadná pneumatika 120/90 18 Motor Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený Vŕtanie 40,3 mm Zdvih 39 mm Objem motora 49,7cc Kompresný pomer 12:1 Zapaľovanie ELECTRONIC MORIC 12V – 100W Sviečka NGK BR9ES Mazanie zmiešavanie 2% Karburátor DELL’ORTO PHBN 16 HS Spojka viaclamelová v kúpeli Primárny pohon Z.20/71 Prevodovka 6 rýchlostná Zadný pohon reťaz Motorový olej SAE 20W/30 Spotreba 2,4l Video [contact-form-7] [contact-form-7] Dokumentácia ManuálTechnické údajeKatalóg
Značka SEAT pripravila pre svojich zákazníkov a fanúšikov 1. septembra 2016 už 2. ročník akcie SEAT Racing Day na Slovakia Ringu v Orechovej Potôni. Zákazníci mali možnosť absolvovať školu bezpečnej jazdy v Driving Academy a zajazdiť si na svojich vozidlá
RR 2T 200 RACING 8 890,-EUR s DPH Jesenná akciová ponuka 7 590,-EUR s DPH Overiť dostupnosť a vyžiadať ponukiu DetailTechnické údajeVideoFinancovanieVaša otázka Na jeseň 2021 si Beta pripravila pre tích najodvážnejších enduro j
prejsť na článokKeď sa povie Cupra, ktoré auto sa vám vybaví ako prvé? Pamätníci asi povedia Leon. Ale Cupra ako značka? Jednoznačne Formentor. A niet sa čo čudovať. Ide o prvý samostatný model značky a Cupra z neho doteraz vyrobila takmer 350 tisíc kusov. Celkom dobré n
prejsť na článokCadillac V-Series.R byl prvním závodním vozem značky, který se vrátil do 24 hodin Le Mans za více než 20 let. Po úspěchu v severoamerické třídě IMSA GTP vůz získal stupně vítězů v legendárním francouzském vytrvalostním závodě. Dostat se tam nebylo snadné.
Stejně jako před ním Veyron, i Chiron zplodil více speciálních edicí a jednorázovek, než můžeme spočítat. Vše však dnes končí, protože Bugatti právě odhalilo finální vůz. Poslední hyperauto pojmenované po monackém jezdci Louisi Chironovi, příhodně nazvané