Rozhovor v časopise F.O.O.D: KEĎ BYT PREDÁVA LEMONPIE

Oplatí sa mať jedlý názor firmy. Potom s vami urobia rozhovor aj v časopise F.O.O.D. Rozprávali sme sa o tom, prečo práve LEMONPIE, ako sa nám s koláčovým názvom žije, ako naň reagujú klienti. A keďže nie sme skúpe, podelili sme sa s čitateľmi aj o recept na ten náš naj citrónový koláč.  Vraví sa: keď ti život ponúkne citróny, urob z nich limonádu. My navrhujeme  niečo ešte rafinovanejšie. Lemonpie. So správnymi odborníčkami po boku zvládnete predaj či kúpu nehnuteľnosti a nestratíte pritom šťavu. Jana Šimeková a Mária Halászová vedú butikovú realitnú kanceláriu LEMONPIE. Spolu pomáhajú ľuďom nájsť vysnívanú nehnuteľnosť alebo naopak, predať tú svoju čo najvýhodnejšie. Najprv sa o všetko postarajú a nakoniec položia na stôl svoj vychýrený citrónový koláč. Prečo ste sa rozhodli, že sa chcete volať práve LEMONPIE? Prečo citrónový koláč a nie napríklad jablkový? Mária: Nehnuteľnosť kupujeme či predávame za rôznych okolností. Niektoré sú veselšie, iné smutnejšie. Niekomu sa narodí bábätko a potrebuje viac priestoru, iný sa rozvádza, odchádza z Bratislavy. Tak chutí život. Spoluprácu s nami asi najviac vystihuje veta “Keď ti dá život citróny, urob z nich limonádu.” Proces predaja nehnuteľnosti býva pre mnohých neprehľadný. My však to, čo sa zdá na začiatku “kyslé” a náročné, vieme premeniť na pozitívnu skúsenosť. Stávame sa sprievodkyňami klienta, vysvetľujeme, predvídame a pripravujeme obe strany na situácie, ktoré môžu nastať. Ako sa vám s názvom LEMONPIE na realitnom trhu žije? Jana: Výborne. Aj klienti reagujú pozitívne, častokrát sa nad hĺbkou názvu LEMONPIE zamyslia až na konci, kedy im to celé pekne zapadne do seba citrónový koláč ako oslava na konci niekedy aj “kyslejšej” cesty. Ste známe tým, že idete do hĺbky a nepodceňujete silu svojich a klientových zmyslov a k nim pridávate aj šiesty vašu intuíciu. Mária: Áno, pomáhajú nám počas celého realitného obchodu. Keď nastavujeme podmienky vzájomnej spolupráce. Pri zariaďovaní a tvorbe marketingových materiálov o nehnuteľnosti. Veľký dôraz na zmysly a intuíciu dávame pri obhliadkach a kontakte s potenciálnymi kupujúcimi, keď sa snažíme navnímať záujemcov a ukázať im nehnuteľnosť tak, aby boli zodpovedané všetky ich otázky a obavy. Predaj, kúpa, či prenájom bývania sú situácie pozostávajúce z množstva krokov. Ktoré z nich si vy dve osobne najviac užívate? Mária: To je to správne slovo. Užívať si celý proces. To je to, čo naši klienti majú pri realitnom obchode s nami zažívať a veríme a zároveň vieme že aj zažívajú. Príprava nehnuteľnosti pred predajom, homestaging, pomáha kupujúcemu vidieť nehnuteľnosť tak, ako môže vyzerať, nie ako vyzerá podľa vkusu predávajúceho. Predávame skutočnú emóciu. Poteší nás, keď si zariadenie, dekorácie a umelecké diela noví majitelia chcú rovno nechať. Dostanú tak nielen kvalitnú vysnívanú  nehnuteľnosť, ale aj služby interiérového dizajnu a odpadne im kus práce. Homestaging výrazne zvyšuje predajnú cenu, odlíši a správne “umiestni” nehnuteľnosť na trhu. Každá predávaná nehnuteľnosť má svojho kupujúceho. Len ho musíte na trhu nájsť. A toto je ten náš rokmi osvedčený spôsob. Potom vzniká text a prezentácia, ktorá je vždy jedinečná, ušitá na mieru farebnosťou a štýlom a spájajúca profesionálne fotografie s textom, aby sme upriamili pozornosť na to, čo je je dôležité. Všetky ostatné služby na vysokej úrovni ako komplexná právna a notárska príprava a prevedenie klienta celým procesom až po podanie potrebných dokumentov na kataster, sú pre nás už pravidelným rituálom. Myslíme na všetko a aj to zabezpečíme. Jana: Sila značky LEMONPIE spočíva v našom osobnom prístupe. Sme optimistky, hráme fér a sme tu pre klienta od začiatku až po citrónovú “bodku”. Z uzavretého obchodu sa vždy tešíme rovnako ako naši klienti. Je koniec a zároveň začiatok kyslá príchuť sa stretáva so sladkou. O tom je náš lemonpie. Vyskúšajte recept a dajte vedieť, ako vám chutil. Budeme sa tešiť. Viac priamo vo F.O.O.D.e, kde nájdete aj kompletný RECEPT NA NÁŠ LEMONPIE https://food.detiamy.sk/clanok/ke-vam-byt-predava-lemonpie  The post Rozhovor v časopise F.O.O.D: KEĎ BYT PREDÁVA LEMONPIE appeared first on Lemonpie.

prejsť na článok

Napísali o nás v časopise Strojárstvo

Článok o ohraňovacích lisoch DURMA v časopise Strojárstvo 06 / 2022. Rýchly a stručný prehlaď ponúkaných riešení: “Ako môže byť vybavený a špecifikovaný ohraňovací lis DURMA”. The post <strong>Napísali o nás v časopise Strojárstvo</strong>

prejsť na článok

Napísali o nás v časopise Maminka: AJ BYT SA CHCE PÁČIŤ

Jana Šimeková a Mária Halászová vedú butikovú realitnú kanceláriu LEMONPIE. Spolu pomáhajú ľuďom nájsť vysnívanú nehnuteľnosť alebo naopak, predať tú svoju čo najvýhodnejšie. S realitkou LEMONPIE najmä o tom, čo dokáže príprava nehnuteľnosti na predaj.  P

prejsť na článok

Nový rozhovor pre portál EMEFKA je online

Nový rozhovor o mojej coaching ceste, o MMA. a ako minulost  vplýva na súčasnosť . EMEFKA rozhovor Príspevok Nový rozhovor pre portál EMEFKA je online zobrazený najskôr MentalCoach Ing. Radek Šefčík.

prejsť na článok

Nový rozhovor pre MMA portál kaocko.cz

Nový rozhovor je tu Príspevok Nový rozhovor pre MMA portál kaocko.cz zobrazený najskôr MentalCoach Ing. Radek Šefčík.

prejsť na článok

EKO bývanie rozhovor: NAVRHUJEME STAVBY S LÁSKOU K FUNKCIONALIZMU

EKO bývanie / bydlení, špeciálne vydanie rozhovor: NAVRHUJEME STAVBY S LÁSKOU K FUNKCIONALIZMUvyšlo 09/2021, distribúcia SR, ČRrozprávala sa s nami o našom štúdiu: Petra AdamcováPREČÍTAŤ ČLÁNOK Príspevok EKO bývan

prejsť na článok