Rozdiel medzi preposielaním objednávok a dropshippingom

Dropshipping a preposielanie objednávok sú na Slovensku pre väčšinu obchodníkov novinkou, preto sa často stretávame s nesprávnou interpretáciou oboch spôsobov spolupráce. V tomto článku Vám chceme priblížiť hlavné rozdiely medzi oboma spôsobmi z pohľadu odberateľa tovaru prevádzkovateľa eshopu. Pri oboch spôsoboch neprichádzate do kontaktu s tovarom. Nemusíte mať sklad a v ňom uväznené množstvo peňazí. Zasielanie tovaru realizuje Váš dodávateľ. Rozdiel je v tom, kto komu za tovar platí, v cenotvorbe, v zodpovednosti za reklamácie a vrátenie tovaru. 1. Preposielanie objednávok Pri preposielaní objednávok figurujete len ako sprostredkovateľ predaja. Vašou úlohou je teda len propagovať eshop a preposielať objednávky dodávateľovi. O samotné vybavenie objednávky sa postará dodávateľ. Váš zákazník platí za tovar priamo Vášmu dodávateľovi, dodávateľ tovar zabalí a zašle zákazníkovi. Vám sa odmení províziou za sprostredkovanie objednávky. Prípadné reklamácie alebo vrátenie tovaru realizuje dodávateľ. Preposielanie objednávok odporúčame ako vhodný spôsob spolupráce pre začínajúcich podnikateľov, vzhľadom na minimum povinností. Výhody: minimum povinností reklamácie zabezpečuje dodávateľ Nevýhody: odmena závislá od provízie dodávateľa 2. Dropshipping Dropshipping kombinuje klasický obchodný model, pri ktorom si obchodník vytvára sám cenotvorbu a zároveň umožňuje obchodníkovi vstúpiť do takejto spolupráce s minimálnymi nákladmi, nakoľko nieje potrebný vlastný sklad tovaru a logistika pri balení a zasielaní tovaru. Ako už bolo naznačené, pri dropshippingu tovar nakupujete od dodávateľa Vy, následne ho predávate s maržami podľa vlastného uváženia. Zákazník vo Vašom eshope teda platí za tovar Vám, Vy zas Vášmu dodávateľovi. O zasielanie tovaru sa stará Váš dodávateľ. Vy dodávateľovi len pošlete kontaktné údaje zákazníka a Vašu faktúru a dodací list. Dodávateľ tieto dokumenty vytlačí a priloží do zásielky. Tovar za Vás zabalí a pošle Vášmu zákazníkovi. Niektorí dodávatelia za vybavenie dropshippingovej objednávky môžu účtovať manupulačný poplatok, väčšinou vo výške 0,3 1€. Riešenie prípadných reklamácií, alebo vrátenie tovaru je už vo Vašej kompetencii. Výhody: vlastná cenotvorba zasielanie tovaru zabezpečuje dodávateľ Nevýhody: menší počet dodávateľov akceptujúcich dropshipping nutnosť riešiť reklamácie Príspevok Rozdiel medzi preposielaním objednávok a dropshippingom zobrazený najskôr AffilNET.sk.

prejsť na článok

Klasický affiliate vs preposielanie objednávok

V tomto článku Vám chceme priblížiť hlavný rozdiel medzi klasickou affiliate propagáciou produktov a preposielaním objednávok s ďalšími výhodami, ktoré môžete realizovať cez náš portál. Ak ste sú Vám pojmy ako affiliate alebo preposielanie objednávok znám

prejsť na článok

Účtovná stránka eshopu s preposielaním objednávok

Prečo potrebujete na preposielanie objednávok živnosť ? Zriadením eshopu s preposielaním deklarujete, že budete vykonávať činnosť sprostredkovateľa medzi kupujúcim a predávajúcim na pokračujúcej báze. Vykonávanie tejto činnosti napĺňa znaky podnikania v

prejsť na článok

Rozdiel medzi západným a východným typom Feng Shui

Možno sa vám už stalo, že ste vo Feng Shui našli v knihách alebo v časopisoch často úplne protichodné informácie. Napríklad kde sa nachádza konkrétna oblasť, ako daný priestor vyladiť, čo a aké materiály použiť a podobne. Ako je to možné? Lebo existujú dv

prejsť na článok

Najčastejšie otázky ohľadom vyplácania provízie

Pri preposielaní objednávok Vám dodávateľ vypláca províziu. Provízia Vám prislúcha zo všetkých objednávok, pri ktorých bol dodávateľom nastavený stav tovar expedovaný po dobu minimálne 20 dní. 20 dní je doba, počas ktorej môže zákazník tovar vrátiť dodáva

prejsť na článok

Mikuláš s eiffelkom

Aj tento rok sa môžete tešiť na Mikuláša?, ktorý zavíta do Eiffelka s kopou darčekov ???. Naviac k tomu program s prekvapením☺️ Preto neváhaj a objednaj si darček za 6€ už teraz na 0944 595 999 Počet objednávok a kapacita sú obmedzené☝️ The post Mikuláš s

prejsť na článok