Řiďte svůj sklad efektivně a flexibilně měňte požadavky v systému Warehouse Management System

Skladové hospodárstvo a riadenie zásob patria medzi kľúčové oblasti logistiky, ktoré ovplyvňujú efektívnosť výrobných a obchodných procesov. Jedným z nástrojov na automatizáciu a riadenie skladových procesov je WMS (Warehouse Management System). Systém WMS sa stará o automatizáciu a riadenie skladových operácií a procesov tak, aby tieto procesy fungovali čo najefektívnejšie. Medzi hlavné výhody systému WMS patria: Viditeľnosť vždy budete vedieť, aké pohyby sa v skladoch uskutočňujú, a tiež stav skladov. Okrem toho je súčasťou evidencie aj automatizácia procesov. Prepojenie s čítačkami WMS je prepojený s čítačkami, nie je potrebné riešiť komunikáciu medzi čítačkou a programom, všetko prebieha online v reálnom čase. Jednoduché precenenie ak sa spätne zmení cena, nové sumy sa dajú jedným kliknutím doplniť do vzorcov a všetko sa prepočíta. Reporty reporty umožňujú nielen prehľadne prezentovať históriu, ale pomáhajú aj pri predikcii. Hlavný rozdiel medzi WMS a ERP systémami , ktoré často využívajú aj moduly na riadenie skladových procesov, spočíva v tom, že WMS aktívne riadi sklad, zatiaľ čo ERP len zaznamenáva stav skladu. Pracovníci skladu sú vybavení čítačkami displejov, ktoré komunikujú so systémom v reálnom čase. Systém WMS ponúka aj pokročilú adresáciu tovaru, napríklad automatickú identifikáciu zásobníkov podľa druhu tovaru a optimalizované stratégie nakladania a vykladania. To umožňuje efektívnejšiu a rýchlejšiu manipuláciu so zásobami a znižuje riziko ľudskej chyby. Systém WMS je univerzálny nástroj vhodný pre všetky typy spoločností s potrebami skladovania, bez ohľadu na to, či ide o obchod s elektronickým nábytkom výrobný závod s veľkým objemom zásob alebo logistickú spoločnosť, ktorá sa špecializuje na skladovanie a distribúciu tovaru pre rôznych zákazníkov. Vďaka systému WMS môžu títo poskytovatelia logistických služieb sledovať, aký tovar majú na sklade a kde sa nachádza, a môžu efektívne plánovať spôsob distribúcie tohto tovaru a vytvárať klikacie doklady pre všetky potrebné pohyby. Systém riadenia skladu môže pomôcť aj pri kontrole nákladov a minimalizácii odpadu. Podniky môžu sledovať, koľko majú zásob a ako rýchlo sa tovar predáva, a všetko majú prehľadne zobrazené v reportoch a grafoch, čo im umožňuje plánovať objednávky tovaru v súlade s dopytom. Minimalizuje sa tak riziko nedostatku zásob alebo naopak preplnenia skladu a nutnosti vyradiť nechcený tovar alebo dlhodobého skladovania, ktoré zaberá miesto na udržanie prevádzky skladu. Digitalizácia skladového hospodárstva do systému WMS a automatizácia mnohých procesov zabezpečí minimalizáciu chýb pri externých (príjem a expedícia) a interných pohyboch tovaru (napríklad medzi vlastnými skladmi). Systém WMS umožňuje sledovať tovar na sklade, ľahko vyhľadať konkrétne položky a efektívne ich pripraviť na expedíciu. Výrazne znižuje počet nesprávnych duplicitných alebo neexistujúcich záznamov. V spojení s funkciami zo ERP alebo CRM systému poskytuje prehľad aj v ďalších oblastiach, ako je komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi, dochádzka, faktúry alebo iné dokumenty. Správne navrhnutý systém riadenia skladu prevedie vašu spoločnosť celým procesom Príjem tovaru Skladovanie tovaru Riadenie skladových zásob Riadenie skladových pohybov Vychystávanie objednávok Expedícia objednávok Riadenie práce Správy a analýzy Prečo si vybrať WMS od nás? Vieme namodelovať a vytvoriť systém na mieru, používame len základnú kostru systému, na ktorej postavíme WMS práve pre vás. Premýšľame o každej požiadavke a hľadáme spôsoby, ako ju čo najlepšie a najpraktickejšie integrovať do systému. Ak sa vaša požiadavka vymyká štandardom, ponúkneme vám iné riešenie, ale nikdy vás nebudeme nútiť používať naše riešenie. Špecifické spôsoby tvorby cien a vlastné výpočty cien pre nás nie sú problém. Súčasťou výroby WMS systému je aj práca s vašimi údajmi, ktoré si najprv prejdeme, na ich základe zostavíme testovaciu verziu, do ktorej údaje vložíme. Uprednostňujeme agilný vývoj, a preto už v tejto chvíli máte prístup k systému. Systém neustále vylepšujeme, všetko vidíte a môžete okamžite reagovať, ak sa vám niečo nepáči alebo máte iný nápad na doplnenie funkcionality. nbsp;

prejsť na článok

Vendor Management System

Potrebujete systém, ktorý vám zabezpečí efektívne riadenie vzťahov s dodávateľmi vrátane komunikácie, plánovania a riadenia dodávok, fakturácie, plánovania platieb a monitorovania kvality? Potrebujete systém riadenia dodávateľov alebo VMS! A my v AutoCRM

prejsť na článok

Požadavek na úpravu iZUŠ od osoby, která není oprávněna komunikovat s TP

Milí uživatelé, administrátor školy, který není Osoba oprávněná komunikovat s Technickou podporou, po kliknutí na Požadavky školy na úpravy iZUŠ, nemá možnost zadat nový požadavek. Více v článku Požadavky školy.

prejsť na článok

Webinář mySTOCK® WMS – Postaráme se o Váš sklad od A do Z

Webinář mySTOCK® WMS – Postaráme se o Váš sklad od A do Z Provozujete sklad a nabízíte skladování a související logistické služby svým zákazníkům? Nebo máte jen volné kapacity a uvažujete o pronájmu části skladu? Pak právě pro

prejsť na článok

Ako písať efektívne emaily?

Ako písať emaily tak, aby efektívne komunikovali s Vašimi zákazníkmi. Odporúčania a tipy na čo si dať pozor. The post Ako písať efektívne emaily? appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

Prijaté objednávky a ich hromadné spracovanie

V dnešnom článku si ukážeme, aké možnosti hromadného spracovania a automatizácie prijatých objednávok poskytuje systém Katana. Konfigurácia systému samotného ako aj jeho miera prepojenia s e-shopom závisí od konkrétnej implementácie, predstavme si teda mo

prejsť na článok