Poynting: eWay-CRM obsahuje všetky nástroje, vďaka ktorým rastieme rýchlejšie

Podnikanie je jednoduchšie, keď používate CRM systém. Môže vám pomôcť s organizáciou kontaktov, komunikácie, projektov, obchodných príležitostí či marketingových kampaní. Keď využijete jeho potenciál naplno, ušetríte veľa času. A presne takto využívajú eWay-CRM v nadnárodnej spoločnosti POYNTING. Spýtali sme sa ich generálneho manažéra Tjeerda Huitemu, a ich marketingové manažérky Francisky Cateto, prečo si eWay-CRM vybrali, a ako im zjednodušuje prácu. Čím sa vaša spoločnosť zaoberá? POYNTING vyvíja a vyrába integrované anténne riešenia. Naše produkty nachádzajú využitie v oblasti telekomunikácie a rozhlasového vysielania, ale sú dostupné aj na spotrebiteľskom trhu. Sídlo našej spoločnosti je v Juhoafrickej republike, ale máme pobočky aj v Európe a USA, a výrobné závody v Juhoafrickej republike av Číne. Tím spoločnosti POYNTING dnes tvorí približne 100 ľudí. Kedy ste sa začali pozerať po novom CRM systéme? CRM sme začali hľadať v roku 2017, aby sme mohli sledovať viac informácií o našich zákazníkoch a projektoch, a hlavne s nimi lepšie pracovať. V tom čase sme skúmali niekoľko možností, ale nenašli sme vhodné riešenie. Na hľadanie sme sa nakoniec vrátili v roku 2019, pretože naša spoločnosť rastie a CRM sme potrebovali, aby sme mohli zdieľať informácie medzi členmi nášho tímu. Mali ste nejaké špecifické požiadavky pre výber CRM systému? Chceli sme mať úplnú integráciu s Outlookom, pretože je to náš základný pracovný systém. Hľadali sme systém s užívateľsky prívetivým rozhraním, ktorý nebude príliš robustný, aby sa používatelia vo všemožných funkciách a možnostiach nestrácali. Zároveň sme sa chceli vyhnúť opakovanému vyplňovaniu rovnakých informácií v rôznych tabuľkách či programoch. A súčasťou systému sme chceli mať aj nástroj pre hromadnú e-mailovú rozosielku, ktorý bude v súlade s GDPR. Ako ste prišli na eWay-CRM? Čo bolo pre vás rozhodujúce pri výbere nového systému? Vykonali sme rozsiahly prieskum na internete, pri ktorom sme sa veľmi pozerali na hodnotenie zákazníkov. V eWay-CRM sme našli kompletnú CRM platformu, ktorá obsahuje všetky nástroje, vďaka ktorým sa môžeme rýchlo vyvíjať do zavedenej nadnárodnej spoločnosti. Akým spôsobom prebiehala implementácia eWay-CRM? V našej spoločnosti sme viedli diskusiu o tom, čo od systému chceme, čo vie a ako ho nastaviť. S nastavením systému nám potom ochotne pomohli zástupcovia eWay-CRM a dostali sme aj školenia. Vykonávali ste nejaké kustomizácie, aby systém zodpovedal špecifikám vášho odboru? Nejaké modifikácie sme vykonávali, ale všetko sme zvládli v rámci štandardných možností úprav, ktoré eWay-CRM ponúka. Vaša spoločnosť pôsobí po celom svete. Je eWay-CRM vhodným riešením pre spoločnosť vašej veľkosti? Aký veľký je tím, ktorý eWay-CRM používa? V súčasnej dobe máme viac ako 10 užívateľov. S eWay-CRM pracujú naše obchodné a marketingové oddelenia v Európe, Spojených štátoch aj Juhoafrickej republike. Obchodné tímy používajú systém každý deň na sledovanie komunikácie, špeciálne ponuky, riadenie vzťahov a zhromažďovanie všetkých informácií súvisiacich s väčšími projektmi. Na marketingové účely používame eWay-CRM na sledovanie KPI, reakcií zákazníkov, rozosielcov newsletterov a ďalších e-mail marketingových aktivít. Ktoré moduly v eWay-CRM používate? Používame obchod, kontakty a spoločnosti, projekty a marketingové kampane. Do budúcnosti uvažujeme o tom, že začneme používať aj modul tovaru. Aké funkcie sú pre vás kľúčové? Marketingové kampane, projekty a správa kontaktov. Umožňuje nám to sledovať a dohľadávať kľúčové informácie o klientoch a zákazkách a vytvárať dopyty po celom svete. A aké sú plány vašej spoločnosti všeobecne? Plánujeme ďalšiu expanziu a rast v ďalších regiónoch a ďalších trhoch. Chceme sa novo stať poskytovateľom anténnych riešení aj v ťažobnom priemysle, námorníctve, doprave či IoT. Vyskúšať eWay-CRM Najlepšie CRM v Outlooku The post Poynting: eWay-CRM obsahuje všetky nástroje, vďaka ktorým rastieme rýchlejšie appeared first on eWay-CRM.

prejsť na článok

Ako v eWay-CRM exportovať položky jediným kliknutím

VEDELI STE že v eWay-CRM môžete položky exportovať jediným kliknutím? Export zoznamov do Excelu už sme vám ukázali. Stačí kliknúť pravým tlačidlom na ľubovoľný záznam a potom kliknúť na požadovanú funkciu. Novo sme ju pre lepšiu prehľadnosť umiestnili aj

prejsť na článok

Nový eWay-CRM pre Office 365 prináša rýchle zakladanie kontaktov

Zoznámte sa s novou verziou nášho doplnku pre Office 365, ktorá obsahuje skvelú novinku. Ak dostanete e-mail od niekoho, kto ešte nie je vo Vašom CRM, novo môžete odosielateľa jedným kliknutím previesť na príležitosť alebo kontakt. A pretože doplnok eWa

prejsť na článok

eWay-CRM s vydaním verzie 7.2 opäť zrýchľuje

Po vydaní siedmej generácie eWay-CRM prichádzajú ďalšie aktualizácie. Všetci používatelia určite ocenia rýchlejšie otváranie okien v Outlooku. Okrem optimalizácie nášho softvéru sme sa ale venovali aj vývoju nových funkcií. Pozrite sa, aké novinky prináša

prejsť na článok

GetApp radí eWay-CRM medzi najlepšie nástroje na správu kontaktov

Hledáte ideální nástroj na správu kontaktů? Uznávaný server GetApp zařadil eWay-CRM na 6. místo v žebříčku Category Leaders in Contact Management pro rok 2022. Ocenění Category Leaders in Contact Management od GetApp vychází z uživatelských hodnocení, k

prejsť na článok

Ako prepnúť na starý vzhľad eWay-CRM

VEDELI STE, že po vydaní novej eWay-CRM 7 môžete zmeniť vzhľad užívateľského rozhrania a používať to, na ktoré ste zvyknutí z predchádzajúcich verzií? Postup je veľmi rýchly a jednoduchý: Otvorte ľubovoľnú položku eWay-CRM (Kontakt, Spoločnosť, Príleži

prejsť na článok