Postrehy od odborníkom na sociálny marketing. čo nás v roku 2021 čaká?

V roku 2020 sa značky všetkých veľkostí ťažko prispôsobovali meniacim sa potrebám spotrebiteľov. Po náročnom roku začalo veľa malých firiem uprednostňovať vytváranie skutočných a trvalých spojení online. Či už to robia zvyšovaním svojej prítomnosti na sociálnych sieťach alebo pridaním vzdialených služieb do svojho zoznamu ponúk značky hľadajú spôsob, ako zostať viditeľní a relevantní pre svojich zákazníkov, a to aj na diaľku. Ako sa tieto snahy prejavia v roku 2021 na sociálnych sieťach? Požiadali sme 6 odborníkov, aby nás previedli kľúčovými prognózami video marketingu, ktoré by tento rok mali mať malé podniky na pamäti. Skontrolujte ich v infografike nižšie. 1. Komunita je kľúčová - a tá vaša môže byť na instagramových navijakoch. NATASHA SAMUEL, ZAKLADATEĽKA A STRATÉGKA PRE SOCIÁLNE MÉDIÁ / SOL STUDIO V roku 2021 by Reels mohol byť aj naďalej najlepším spôsobom, ako značkám organicky rásť na Instagrame. Všetko je o experimentovaní na platforme, aby ste zistili, čo najviac zvyšuje zapojenie. Vďaka dôslednému používaniu programu Reels vo svojej obsahovej stratégii môžete vytvoriť angažovanejšiu komunitu s relatívnym, vzdelávacím a zábavným obsahom. 2. Video nie je stratégia typu hotovo. Sally Sargood, hlavná video referentka / Animoto V roku 2020 značky, ktoré dosiahli najlepšiu návratnosť investícií do svojho video marketingu, používali značky dôsledne a na rôznych sociálnych platformách. Začiatkom roku 2021 uvidíme príliv videí na sociálnych sieťach, takže vyčnievanie bude znamenať vytvorenie stratégie pre nepretržité vytváranie videí začiatkom roka a stanovenie konkrétnych cieľov pre každý mesiac, aby sme udržali svoju úlohu. 3. Živé video a nakupovanie v reálnom čase budú v roku 2021 stúpať. Mari Smith, vodkyňa myslenia v sociálnych médiách / popredná expertka na marketing na Facebooku. V roku 2021 zaznamenáme prudký nárast živého videa spojený s nakupovaním v reálnom čase na Facebooku aj Instagrame. Táto funkcia je už k dispozícii obmedzenému počtu autorov, ale bude sprístupnená ďalším používateľom. Instagram narážal na to, že nakupovanie v reálnom čase so živým videom nie je určené iba pre online predajcov fyzických výrobkov; spoločnosť tiež pracuje na spôsoboch, ako pomôcť aj všetkým druhom podnikania. 4. Rozprávanie vášho príbehu pomocou videa pomáha humanizovať vašu značku. Tanya Smith, stratégka pre videoobsah / Nechajte si všimnúť video. Ľudia doslova trpia kvôli spojeniu s inými ľuďmi, nielen s hovoriacou hlavou. Predpovedám, že značky, ktoré na zdieľanie svojich príbehov a ukážok svojej hodnoty používajú viac interaktívnych videí s veľkosťou občerstvenia, budú mať oveľa kratší predajný cyklus ako tie, ktoré ich nepoužívajú. 5. Jednoduché dostane trakciu. Josh Krakauer, CEO / Sculpt Brand (značka), získava väčšiu hodnotu z ľahkého obsahu malého sústa. Takže znova použite existujúce aktíva a vytvorte nový obsah. Pre obsah, ktorý priťahuje vašich divákov: vezmite svoj textový obsah a vytvorte sociálne videá, alebo vytvorte dlhodobé video a vytvorte niekoľko kratších častí vhodných pre sociálne siete. 6. Organický video obsah podporuje skutočné spojenie s vašim zákazníkom. Chelsea Krost, tisícročná odborníčka na stratégie, marketing a branding. V roku 2021 bude video absolútne najdôležitejším prvkom v marketingovej a obsahovej marketingovej stratégii každého. Verím, že veľkým video trendom pre tento rok budú „jednoduchšie produkcie“, pretože natáčame obsah priameho prenosu na diaľku alebo z našich domovov a pomocou zmenšených štúdií a vybavenia vytvárame obsah, ktorý spája naše publikum a zákazníka. Ako môžete využiť trendy v roku 2021 vo svojej marketingovej stratégii? Teraz, keď viete, čo funguje, je čas začať vytvárať. Jedným z užitočných spôsobov, ako začať, je týždenný alebo mesačný plán. Nie ste si istí, čo vytvoriť? Žiaden problém. V tomto príspevku nájdete nápady na video v hodnote jedného roka, ktoré vám pomôžu lepšie sa zorientovať.Ak chcete začať vytvárať videá rýchlo a ľahko, napíšte nám a my pre vás pripravíme video obsah namieru. S viac ako peťročnými skúsenostami, je Arthead.sk dôveryhodným partnerom pre video marketing.Boli by sme radi, keby sme počuli, z čoho ste najviac nadšení, pokiaľ ide o video marketing v roku 2021. Ak sa chcete dozvedieť viac od iných vlastníkov firiem alebo sa podeliť o to, aké trendy nás čakajú, pripojte sa k našej komunite na Facebooku. Zdroj: https://animoto.com/blog/video-marketing/best-practices/2021-marketing-trends-insights-from-social-media-experts? The post Postrehy od odborníkom na sociálny marketing. čo nás v roku 2021 čaká? appeared first on ArtHead - Video tvorba a Marketing.

prejsť na článok

Video marketing trend 2021

Video marketing Videá sa končia. Povedať, že sa nachádzame v zlatom veku videa, by bolo podceňovaním, zvlášť keď sa zdá, že nové formáty, kreativita a stratégie zapojenia verejnosti nebudú mať konca. Pokiaľ ide o publikum, štatistika je trochu divoká.

prejsť na článok

Servisný partner MAN 2021

[ Servisný partner roku 2021 Súťaž, ktorú organizuje zastúpenie spoločnosti MAN v Českej republike a na Slovensku, má nových víťazov. V rámci súťaže Servisný partner roku sa hodnotí úroveň poskytovania služieb zákazníkom jednotlivými autorizovanými servis

prejsť na článok

Sieťový Multi level marketing

Víkendová sobota patrila priamemu prenosu z konferencie Sieťový & Multi level marketing. Bolo to pre nás niečo nové a zaujímavé. Všetko však technicky zvládnuté a už teraz sa tešíme na II, ktorá bude 2x väčšia : ). The post Sieťový Multi level ma

prejsť na článok

Sieťový Multi level marketing II

Celý víkend patril priamemu prenosu z konferencie Sieťový & Multi level marketing II. Prvý krát sme použili nové, dlaľkovo ovládané PTZ videokamery a dopadlo to na výbornú. Aby to nebolo celkom také jednoduché, tak prezentáciu od prednášajúceho sme na

prejsť na článok

Farby roka PANTONE 2021

Farbami roku 2021 PANTONE vyhlásila sivú PANTONE 17-5104 Ultimate Gray a žiariacu žltú PANTONE 13-0647 Illuminating, dve nezávislé farby, ktoré zdôrazňujú ako sa môžu rôzne elementy navzájom spolu podporovať, a ktoré najlepšie vyjadrujú náladu pre farbu r

prejsť na článok