Postrehy od odborníkom na sociálny marketing. čo nás v roku 2021 čaká?

V roku 2020 sa značky všetkých veľkostí ťažko prispôsobovali meniacim sa potrebám spotrebiteľov. Po náročnom roku začalo veľa malých firiem uprednostňovať vytváranie skutočných a trvalých spojení online. Či už to robia zvyšovaním svojej prítomnosti na sociálnych sieťach alebo pridaním vzdialených služieb do svojho zoznamu ponúk značky hľadajú spôsob, ako zostať viditeľní a relevantní pre svojich zákazníkov, a to aj na diaľku. Ako sa tieto snahy prejavia v roku 2021 na sociálnych sieťach? Požiadali sme 6 odborníkov, aby nás previedli kľúčovými prognózami video marketingu, ktoré by tento rok mali mať malé podniky na pamäti. Skontrolujte ich v infografike nižšie. 1. Komunita je kľúčová - a tá vaša môže byť na instagramových navijakoch. NATASHA SAMUEL, ZAKLADATEĽKA A STRATÉGKA PRE SOCIÁLNE MÉDIÁ / SOL STUDIO V roku 2021 by Reels mohol byť aj naďalej najlepším spôsobom, ako značkám organicky rásť na Instagrame. Všetko je o experimentovaní na platforme, aby ste zistili, čo najviac zvyšuje zapojenie. Vďaka dôslednému používaniu programu Reels vo svojej obsahovej stratégii môžete vytvoriť angažovanejšiu komunitu s relatívnym, vzdelávacím a zábavným obsahom. 2. Video nie je stratégia typu hotovo. Sally Sargood, hlavná video referentka / Animoto V roku 2020 značky, ktoré dosiahli najlepšiu návratnosť investícií do svojho video marketingu, používali značky dôsledne a na rôznych sociálnych platformách. Začiatkom roku 2021 uvidíme príliv videí na sociálnych sieťach, takže vyčnievanie bude znamenať vytvorenie stratégie pre nepretržité vytváranie videí začiatkom roka a stanovenie konkrétnych cieľov pre každý mesiac, aby sme udržali svoju úlohu. 3. Živé video a nakupovanie v reálnom čase budú v roku 2021 stúpať. Mari Smith, vodkyňa myslenia v sociálnych médiách / popredná expertka na marketing na Facebooku. V roku 2021 zaznamenáme prudký nárast živého videa spojený s nakupovaním v reálnom čase na Facebooku aj Instagrame. Táto funkcia je už k dispozícii obmedzenému počtu autorov, ale bude sprístupnená ďalším používateľom. Instagram narážal na to, že nakupovanie v reálnom čase so živým videom nie je určené iba pre online predajcov fyzických výrobkov; spoločnosť tiež pracuje na spôsoboch, ako pomôcť aj všetkým druhom podnikania. 4. Rozprávanie vášho príbehu pomocou videa pomáha humanizovať vašu značku. Tanya Smith, stratégka pre videoobsah / Nechajte si všimnúť video. Ľudia doslova trpia kvôli spojeniu s inými ľuďmi, nielen s hovoriacou hlavou. Predpovedám, že značky, ktoré na zdieľanie svojich príbehov a ukážok svojej hodnoty používajú viac interaktívnych videí s veľkosťou občerstvenia, budú mať oveľa kratší predajný cyklus ako tie, ktoré ich nepoužívajú. 5. Jednoduché dostane trakciu. Josh Krakauer, CEO / Sculpt Brand (značka), získava väčšiu hodnotu z ľahkého obsahu malého sústa. Takže znova použite existujúce aktíva a vytvorte nový obsah. Pre obsah, ktorý priťahuje vašich divákov: vezmite svoj textový obsah a vytvorte sociálne videá, alebo vytvorte dlhodobé video a vytvorte niekoľko kratších častí vhodných pre sociálne siete. 6. Organický video obsah podporuje skutočné spojenie s vašim zákazníkom. Chelsea Krost, tisícročná odborníčka na stratégie, marketing a branding. V roku 2021 bude video absolútne najdôležitejším prvkom v marketingovej a obsahovej marketingovej stratégii každého. Verím, že veľkým video trendom pre tento rok budú „jednoduchšie produkcie“, pretože natáčame obsah priameho prenosu na diaľku alebo z našich domovov a pomocou zmenšených štúdií a vybavenia vytvárame obsah, ktorý spája naše publikum a zákazníka. Ako môžete využiť trendy v roku 2021 vo svojej marketingovej stratégii? Teraz, keď viete, čo funguje, je čas začať vytvárať. Jedným z užitočných spôsobov, ako začať, je týždenný alebo mesačný plán. Nie ste si istí, čo vytvoriť? Žiaden problém. V tomto príspevku nájdete nápady na video v hodnote jedného roka, ktoré vám pomôžu lepšie sa zorientovať.Ak chcete začať vytvárať videá rýchlo a ľahko, napíšte nám a my pre vás pripravíme video obsah namieru. S viac ako peťročnými skúsenostami, je Arthead.sk dôveryhodným partnerom pre video marketing.Boli by sme radi, keby sme počuli, z čoho ste najviac nadšení, pokiaľ ide o video marketing v roku 2021. Ak sa chcete dozvedieť viac od iných vlastníkov firiem alebo sa podeliť o to, aké trendy nás čakajú, pripojte sa k našej komunite na Facebooku. Zdroj: https://animoto.com/blog/video-marketing/best-practices/2021-marketing-trends-insights-from-social-media-experts? The post Postrehy od odborníkom na sociálny marketing. čo nás v roku 2021 čaká? appeared first on ArtHead - Video tvorba a Marketing.

prejsť na článok

Video marketing trend 2021

Video marketing Videá sa končia. Povedať, že sa nachádzame v zlatom veku videa, by bolo podceňovaním, zvlášť keď sa zdá, že nové formáty, kreativita a stratégie zapojenia verejnosti nebudú mať konca. Pokiaľ ide o publikum, štatistika je trochu divoká.

prejsť na článok

Malá príručka: Ako na email marketing?

Email marketing využíva elektronickú poštu ako prostriedok priamej komunikácie s publikom. Správny email marketing vytvára jednu z najvyšších návratov investícii. Viete, ako ho využiť naplno?  Pozrite sa, prečo je email marketing dôležitý zlepšuje vzťah

prejsť na článok

Servisný partner MAN 2021

[ Servisný partner roku 2021 Súťaž, ktorú organizuje zastúpenie spoločnosti MAN v Českej republike a na Slovensku, má nových víťazov. V rámci súťaže Servisný partner roku sa hodnotí úroveň poskytovania služieb zákazníkom jednotlivými autorizovanými servis

prejsť na článok

Sieťový Multi level marketing

Víkendová sobota patrila priamemu prenosu z konferencie Sieťový & Multi level marketing. Bolo to pre nás niečo nové a zaujímavé. Všetko však technicky zvládnuté a už teraz sa tešíme na II, ktorá bude 2x väčšia : ). The post Sieťový Multi level ma

prejsť na článok

Sieťový Multi level marketing II

Celý víkend patril priamemu prenosu z konferencie Sieťový & Multi level marketing II. Prvý krát sme použili nové, dlaľkovo ovládané PTZ videokamery a dopadlo to na výbornú. Aby to nebolo celkom také jednoduché, tak prezentáciu od prednášajúceho sme na

prejsť na článok