Polep auta: Moderný trend alebo praktická nutnosť?

Čoraz častejšie sa stretávame s pojmom polep auta. Je to moderný trend, alebo je to skôr praktická nutnosť, ktorá našim vozidlám poskytuje dodatočnú ochranu? Ako sa hovorí, všetko má svoje výhody aj nevýhody. No nepochybne si polepy na auta získavajú stále viac fanúšikov, či už z estetických dôvodov alebo kvôli ochrane vozidla. 1. Polep auta ako investícia Dobre vieme, že reklamu v televízii či rádiu si môžu dovoliť väčšinou iba “veľkí hráči”. No veľkým plusom v prípade reklamy vo forme polepu auta, je jej nízka cena a vysoké percento oslovenia publika. Denne ho totiž môže zahliadnuť naozaj veľké množstvo ľudí. U nás v PrintExpert.sk vám vaše vozidlo polepíme už od 240€, v závislosti od veľkosti vozidla a polepu. Polepy na autá chránia vaše auto Polepy na auta sa stali moderným trendom najmä v posledných rokoch. Čoraz viac ľudí si vyberá tento spôsob, ako zmeniť vzhľad svojho auta a vytvoriť tak úplne jedinečný dizajn. Automobily tak môžu získať nový, moderný look, alebo naopak, môžu byť pokryté retro alebo vintage polepom. Možností je naozaj nespočetne veľa a len na vás záleží, akú tvár chcete svojmu vozidlu dať. Ale polep na auto nie je len o vzhľade. Je to aj o praktickosti a ochrane. Polepy na auta sú totiž schopné chrániť originálnu farbu auta pred poškodením. Či už ide o škrabance, prach, slnko, alebo vplyv iných environmentálnych faktorov, polep auta dokáže vaše vozidlo ochrániť a zachovať tak jeho hodnotu. 3. Reklama, ktorá vydrží naozaj dlho Reklama v novinách vydrží tak dlho, kým ich niekto nevyhodí. Reklamu na billboarde môžu poškodiť buď vandali alebo vplyvy počasia. Kvalitný polep auta však vydrží aj niekoľko rokov bez porušenia. Či už idete s autom po meste, alebo uviaznete v zápche, neustále vás obklopujú ľudia cestujúci v autách či hromadných dopravných prostriedkoch. Preto môže byť vaša reklama pozitívnym rozptýlením v hodinových kolónach. Táto reklama na kolesách je navyše s vami všade tam, kam sa pohnete. Či už pracujete, alebo idete firemným autom na rodinný výlet.  Veľkou výhodou je aj to, že na ulici sa reklama zablokovať nedá, ako je to v prípade internetu. Takže ju uvidí jednoducho každý. A ďalší plus? Sami viete, že sme už voči reklame na internete, v televízii či v rádiu trošku imúnni a nevšímame si ju. Ignorovať polepené auto však bude trošku náročnejšie, nemyslíte? 5. Cieli na širšie publikum Keď inzerujete reklamu na internete, cielite na konkrétnu cieľovú skupinu, ktorá nemusí byť vždy 100% presná a účinná. V prípade reklamy na kolesách cielite na omnoho väčšie publikum. Všimnú si ju totiž vodiči za volantom, ale aj tínedžeri na uliciach, kočíkujúce mamičky či nezainteresovaní okoloidúci. A čo všetko budete potrebovať k tomuto širokému zacieleniu? Iba polep vozidla od PrintExpert.sk!  The post Polep auta: Moderný trend alebo praktická nutnosť? first appeared on PrintExpert.sk.

prejsť na článok

Polep auta: Moderný trend alebo praktická nutnosť?

Čoraz častejšie sa stretávame s pojmom polep auta. Je to moderný trend, alebo je to skôr praktická nutnosť, ktorá našim vozidlám poskytuje dodatočnú ochranu? Ako sa hovorí, všetko má svoje výhody aj nevýhody. No nepochybne si polepy na auta získavajú stál

prejsť na článok

polep vozidiel

polep vozidiel RENAULT MASTER pre spoločnosť Lindström The post polep vozidiel appeared first on eurocompany.sk.

prejsť na článok

Dôvody, prečo polep auta pomôže aj vášmu biznisu

Dnes máme k dispozícii množstvo metód digitálneho či printového marketingu. Ten aj napriek svojmu rozvoju nezastavil úspech a efektivitu klasických polepov áut. Ide o nízkonákladovú a veľmi prispôsobiteľnú formu reklamy. Aj preto sa niet čomu diviť, že po

prejsť na článok

polep obchodných priestorov

Prečo polepiť obchodné priestory? Reklamné polepy výkladov sú efektívny a moderný spôsob označenia priestorov a budov. AKÉ SÚ VÝHODY REKLAMNÝCH POLEPOV? Reklamné polepy s pútavou grafikou priťahujú veľkú pozornosť. Nemusíte platiť za ďalšie reklamné nosič

prejsť na článok

polep automobilov

Prečo si dať reklamu na auto? Vozidlo vašej firmy je ako billboard na kolesách. Polepený dopravný prostriedok má byť vidieť, má vzbudzovať pozornosť a chuť na kúpu vášho produktu či služby. Pre tento účel je najvhodnejší celopolep, ktorý splní aj tie najn

prejsť na článok