História značky Morellato začína v Benátkach v roku 1930, kedy Giulio Morellato otvára malú klenotníckej dielňu. Po niekoľkých rokoch sa špecializoval na výrobu kožených remienkov a obnovoval sa, keď sa začali šíriť náramkové hodinky. V priebehu času sa malý rodinný podnik stal najdôležitejšie talianskou skupinou šperkov a hodiniek, pričom si vždy udržiaval silné väzby s územím na zemi, kde sa narodil. Spoločnosť, ktorá svoju prácu a svoj úspech zakladá na vášni, ktorá dáva životu niečo jedinečného, tímovej práci a túžbe spoločne rast, učiť sa a experimentovať. Morellato mení ľudí a ich väzby. Keď jeho zakladateľ zomrel, prevzali vedenie jeho najbližší spolupracovníci: Arrigo Volpato a Silvano Carraro, a potom jeho deti, ktoré v 90. rokoch získali celý firemný kapitál, čo viedlo spoločnosť k celosvetovému úspechu. Zlom nastal v roku 1999 poňatím inovatívneho konceptu živých šperkov . Okamih predefinovanie, inovácie a otvorenosti k zmene, udržiavanie ako základného kameňa tie prvky, na ktorých značka vybudovala svoj úspech: taliansky dizajn, výsledok mimoriadneho tvorivého procesu, trpezlivé spracovania, odolný dedičstvo zručností a vedomostí na zlatnícke umenie. Prvky umiestnené v službách potrieb a vkusu súčasných spotrebiteľov, ktorí sa nikdy nechcú vzdať vzrušenia z nosenia zvláštneho šperku. Tajomstvo úspechu šperkov Morellato spočíva v novej interpretácii pojmu luxus, chápanej nie ako okázalosť, ale ako emočné prvok. Malá revolúcia, umožnená umením vedieť, ako vyrábať šperky: dedičstvo techník a zručností odovzdávaných po viac ako osemdesiat rokov, ktoré sa spája s neustálym hľadaním podnetov, nápadov, štýlov. Šikovné používanie drahých materiálov, ako je striebro, autentické kamene, prírodné perly a diamanty, v kombinácii s dostupnejšími prvkami vytvára výsledok vysokej štylistické a kreatívne hodnoty. Každodenné luxus neznamená vzdať sa kvality a vzácnosti. Kvalita však tiež závisí na zákazníkovi a profesionalite ľudí, ktorí každý deň pracujú na tom, aby sa výrobok vždy na vrchole a certifikovaný.
Julius Meinl je rakúska kávová a čajová značka s bohatou históriou a globálnou pôsobnosťou. Tu je 10 zaujímavých faktov o značke Julius Meinl: Založená v roku 1862: Julius Meinl bola založená v roku 1862 v Rakúsku Juliusom Meinlom I. Spoločnosť sa postupn
prejsť na článokNa platforme simploSHOP môžete ľahko vytvárať a spravovať množstvo rôznych vernostných programov, ktoré zvýšia spokojnosť vašich zákazníkov a podporia ich vernosť vašej značke.
prejsť na článokV dnešnom svete, ktorý je zahltený reklamou, je hľadanie účinných marketingových stratégií čoraz náročnejšie. Reklamné predmety však ponúkajú jednoduché a nenápadné riešenie, ako osloviť široké publikum a vybudovať si silné povedomie o vašej značke. Malá
Reklamné svetelné boxy pre predajne Action v retail parkoch. Všetko od výroby až po profesionálnu montáž. Reklamné boxy v retail parkoch Slúžia k odlíšeniu a označeniu predajní, ale zároveň napomáhajú zanechať vizuálny dojem a povedomie o značk
prejsť na článokUžite si západ Slnka a krásne výhľady na Jelenej hore. Pre vášho psíka to bude pohodová prechádzka a bude sa tešiť, že sa vy tešíte Jedná sa o krátku túru nad Plaveckým Mikulášom. Odporúčam naplánovať si ju na podvečerný čas, aby ste uvideli západ Slnka.
prejsť na článok