História značky Morellato začína v Benátkach v roku 1930, kedy Giulio Morellato otvára malú klenotníckej dielňu. Po niekoľkých rokoch sa špecializoval na výrobu kožených remienkov a obnovoval sa, keď sa začali šíriť náramkové hodinky. V priebehu času sa malý rodinný podnik stal najdôležitejšie talianskou skupinou šperkov a hodiniek, pričom si vždy udržiaval silné väzby s územím na zemi, kde sa narodil. Spoločnosť, ktorá svoju prácu a svoj úspech zakladá na vášni, ktorá dáva životu niečo jedinečného, tímovej práci a túžbe spoločne rast, učiť sa a experimentovať. Morellato mení ľudí a ich väzby. Keď jeho zakladateľ zomrel, prevzali vedenie jeho najbližší spolupracovníci: Arrigo Volpato a Silvano Carraro, a potom jeho deti, ktoré v 90. rokoch získali celý firemný kapitál, čo viedlo spoločnosť k celosvetovému úspechu. Zlom nastal v roku 1999 poňatím inovatívneho konceptu živých šperkov . Okamih predefinovanie, inovácie a otvorenosti k zmene, udržiavanie ako základného kameňa tie prvky, na ktorých značka vybudovala svoj úspech: taliansky dizajn, výsledok mimoriadneho tvorivého procesu, trpezlivé spracovania, odolný dedičstvo zručností a vedomostí na zlatnícke umenie. Prvky umiestnené v službách potrieb a vkusu súčasných spotrebiteľov, ktorí sa nikdy nechcú vzdať vzrušenia z nosenia zvláštneho šperku. Tajomstvo úspechu šperkov Morellato spočíva v novej interpretácii pojmu luxus, chápanej nie ako okázalosť, ale ako emočné prvok. Malá revolúcia, umožnená umením vedieť, ako vyrábať šperky: dedičstvo techník a zručností odovzdávaných po viac ako osemdesiat rokov, ktoré sa spája s neustálym hľadaním podnetov, nápadov, štýlov. Šikovné používanie drahých materiálov, ako je striebro, autentické kamene, prírodné perly a diamanty, v kombinácii s dostupnejšími prvkami vytvára výsledok vysokej štylistické a kreatívne hodnoty. Každodenné luxus neznamená vzdať sa kvality a vzácnosti. Kvalita však tiež závisí na zákazníkovi a profesionalite ľudí, ktorí každý deň pracujú na tom, aby sa výrobok vždy na vrchole a certifikovaný.
Julius Meinl je rakúska kávová a čajová značka s bohatou históriou a globálnou pôsobnosťou. Tu je 10 zaujímavých faktov o značke Julius Meinl: Založená v roku 1862: Julius Meinl bola založená v roku 1862 v Rakúsku Juliusom Meinlom I. Spoločnosť sa postupn
prejsť na článokReklamné svetelné boxy pre predajne Action v retail parkoch. Všetko od výroby až po profesionálnu montáž. Reklamné boxy v retail parkoch Slúžia k odlíšeniu a označeniu predajní, ale zároveň napomáhajú zanechať vizuálny dojem a povedomie o značk
prejsť na článokUžite si západ Slnka a krásne výhľady na Jelenej hore. Pre vášho psíka to bude pohodová prechádzka a bude sa tešiť, že sa vy tešíte Jedná sa o krátku túru nad Plaveckým Mikulášom. Odporúčam naplánovať si ju na podvečerný čas, aby ste uvideli západ Slnka.
prejsť na článokAby bolo vozidlo spôsobilé na prevádzku po cestných komunikáciách, musí mať spájacie zariadenie zapísané v technickom preukaze. V prípade, že ste si ho nechávali inštalovať dodatočne, je potrebné túto zmenu zaevidovať na dopravnom inšpektoráte. V nasleduj
prejsť na článokSociálna sieť Twitter zažívala v uplynulých rokoch ústup zo slávy, charakterizovaný obdobím neistoty. Po návrate spoluzakladateľa Jacka Dorseyho sa zdá, že spoločnosť získala konečne jasnejšiu víziu o svojom fungovaní. Produktové smerovanie najnovšie for
prejsť na článok