O značke Morellato

História značky Morellato začína v Benátkach v roku 1930, kedy Giulio Morellato otvára malú klenotníckej dielňu. Po niekoľkých rokoch sa špecializoval na výrobu kožených remienkov a obnovoval sa, keď sa začali šíriť náramkové hodinky.   V priebehu času sa malý rodinný podnik stal najdôležitejšie talianskou skupinou šperkov a hodiniek, pričom si vždy udržiaval silné väzby s územím na zemi, kde sa narodil. Spoločnosť, ktorá svoju prácu a svoj úspech zakladá na vášni, ktorá dáva životu niečo jedinečného, ​​tímovej práci a túžbe spoločne rast, učiť sa a experimentovať. Morellato mení ľudí a ich väzby. Keď jeho zakladateľ zomrel, prevzali vedenie jeho najbližší spolupracovníci: Arrigo Volpato a Silvano Carraro, a potom jeho deti, ktoré v 90. rokoch získali celý firemný kapitál, čo viedlo spoločnosť k celosvetovému úspechu.   Zlom nastal v roku 1999 poňatím inovatívneho konceptu živých šperkov . Okamih predefinovanie, inovácie a otvorenosti k zmene, udržiavanie ako základného kameňa tie prvky, na ktorých značka vybudovala svoj úspech: taliansky dizajn, výsledok mimoriadneho tvorivého procesu, trpezlivé spracovania, odolný dedičstvo zručností a vedomostí na zlatnícke umenie. Prvky umiestnené v službách potrieb a vkusu súčasných spotrebiteľov, ktorí sa nikdy nechcú vzdať vzrušenia z nosenia zvláštneho šperku.   Tajomstvo úspechu šperkov Morellato spočíva v novej interpretácii pojmu luxus, chápanej nie ako okázalosť, ale ako emočné prvok. Malá revolúcia, umožnená umením vedieť, ako vyrábať šperky: dedičstvo techník a zručností odovzdávaných po viac ako osemdesiat rokov, ktoré sa spája s neustálym hľadaním podnetov, nápadov, štýlov.   Šikovné používanie drahých materiálov, ako je striebro, autentické kamene, prírodné perly a diamanty, v kombinácii s dostupnejšími prvkami vytvára výsledok vysokej štylistické a kreatívne hodnoty. Každodenné luxus neznamená vzdať sa kvality a vzácnosti. Kvalita však tiež závisí na zákazníkovi a profesionalite ľudí, ktorí každý deň pracujú na tom, aby sa výrobok vždy na vrchole a certifikovaný.

prejsť na článok

10 zaujímavých faktov o značke Julius Meinl

Julius Meinl je rakúska kávová a čajová značka s bohatou históriou a globálnou pôsobnosťou. Tu je 10 zaujímavých faktov o značke Julius Meinl: Založená v roku 1862: Julius Meinl bola založená v roku 1862 v Rakúsku Juliusom Meinlom I. Spoločnosť sa postupn

prejsť na článok

Reklamné boxy pre predajne Action

Reklamné svetelné boxy pre predajne Action v retail parkoch. Všetko od výroby až po profesionálnu montáž. Reklamné boxy v retail parkoch Slúžia k odlíšeniu a označeniu predajní, ale zároveň napomáhajú zanechať vizuálny dojem a povedomie o značk

prejsť na článok

Západ slnka na Jelenej hore

Užite si západ Slnka a krásne výhľady na Jelenej hore. Pre vášho psíka to bude pohodová prechádzka a bude sa tešiť, že sa vy tešíte Jedná sa o krátku túru nad Plaveckým Mikulášom. Odporúčam naplánovať si ju na podvečerný čas, aby ste uvideli západ Slnka.

prejsť na článok

Zápis ťažného zariadenia do technického preukazu – návod, ako na to?

Aby bolo vozidlo spôsobilé na prevádzku po cestných komunikáciách, musí mať spájacie zariadenie zapísané v technickom preukaze. V prípade, že ste si ho nechávali inštalovať dodatočne, je potrebné túto zmenu zaevidovať na dopravnom inšpektoráte. V nasleduj

prejsť na článok

Twitter sa prispôsobuje užívateľom, predstavuje vlákna

Sociálna sieť Twitter zažívala v uplynulých rokoch ústup zo slávy, charakterizovaný obdobím neistoty. Po návrate spoluzakladateľa Jacka Dorseyho sa zdá, že spoločnosť získala konečne jasnejšiu víziu o svojom fungovaní.  Produktové smerovanie najnovšie for

prejsť na článok