Nepodceňujte význam hodnotení

Pred pár rokmi takmer nepoznané a momentálne svojou dôležitosťou priamo na Olympe. Online hodnotenia spoločností, produktov, služieb a prakticky všetkého, čo môžeme hodnotiť, budú hrať v roku 2017 veľmi významnú rolu pri budovaní vašej reputácie. Už teraz sú tým kľúčovým rozhodovacím faktorom, ktorý hovorí ostatným, či sa majú alebo nemajú zaoberať vašimi produktami a službami. Ako sa hovorí, čísla nepustia: 84% užívateľov dôveruje online hodnoteniam rovnako ako osobnému doporučeniu od známeho 90% užívateľov si vie utvoriť názor na obchod, produkt, alebo službu z menej ako 10 hodnotení 74% spotrebiteľov verí viac lokálnym podnikom na základe kladných hodnotení 58% užívateľov považuje za najdôležitejšie hviezdičkové hodnotenia 87% užívateľov nebude zvažovať využite vašej služby, alebo kúpu vášho produktu, ak sú hodnotenia nízke. [Zdroj dát] Vďaka narastajúcim možnostiam hodnotenia, ako sú napríklad mobilné aplikácie, či špecializované stránky na zber hodnotení, cez ktoré najčastejšie hodnotíme produkty, jedlo a pobyty, je výber toho správneho produktu, alebo služby pre nás ako spotrebiteľov, oveľa jednoduchší. Dôležité pre Google Hodnotenia zobrazuje Google v lokálnych výsledkoch vyhľadávania priamo pri výsledkoch hľadania, čo výrazne urýchľuje rozhodovanie užívateľa, ktorý podnik navštívi. Rozhodovať môže výška hodnotenia, no pre niektorých  môže byť určujúci aj počet hodnotení, čiže kvantita prebije kvalitu. Takto môžu vyzerať výsledky vyhľadávania na dotaz „reštaurácie v mojom okolí“. Pre ktorú by ste  sa rozhodli vy? Čo to však znamená pre majiteľov obchodov, reštaurácií, ubytovacích zariadení a e-shopov? Tí môžu byť samozrejme radi, že vďaka jednoduchej funkcionalite sa môžu ich produkty, alebo služby predávať oveľa jednoduchšie a rýchlejšie, no na druhej strane by mali byť pripravení zvládať krízovú komunikáciu v prípade negatívnych recenzií. Či sú negatívne recenzie oprávnené, alebo nie (bohužiaľ stáva, sa aj to), odporúčame ich vždy vykomunikovať a nikdy nemazať. To, že recenziu nezmažete, ale na ňu odpoviete, dá ostatným užívateľom oveľa viac, ako to, čo by dalo vymazanie recenzie vám. Vždy však pamätajte na to, že na negatívnu recenziu treba reagovať s triezvou hlavou, nikdy to nerobte po prvom prečítaní. Ak sa aj stalo, že pochybenie bolo skutočne na vašej strane, nebojte sa ho priznať a ospravedlniť sa zaň. Navrhnite možné riešenia a skúste vylepšiť svoju reputáciu. Ako ste na tom vy? Majú vaši zákazníci možnosť hodnotiť vaše služby, či produkty? Ak by náhodou nie, implementácia tejto funkcionality by mala byť medzi prvými na zozname. Príspevok Nepodceňujte význam hodnotení zobrazený najskôr .

prejsť na článok

Význam reprezentatívnej vizitky

Vizitky už dlhú dobu predstavujú viac ako len odovzdanie kontaktu na kartičke. A firmy si na nich dávajú čoraz viac záležať. Stále má vo všeobecnosti ten rovnaký tvar, rovnaké rozmery. No nesie oveľa väčšie posolstvo. Článok Význam reprezentatívnej vizitk

prejsť na článok

Základy HTML tagov a ich význam pre SEO

HTML (Hypertext Markup Language) je základný stavebný kameň každej webovej stránky. Ako jazyk určený na štruktúrovanie a prezentáciu obsahu na internete, HTML používa rôzne tagy alebo značky na definovanie rôznych častí webového obsahu. Príspevok Základy

prejsť na článok

Aký má význam nasávanie z exteriéru pri krbe alebo krbových kachliach?

Na začiatku si musíme uvedomiť že pri horení v krbe, sporáku na drevo alebo krbových kachliach dochádza k spaľovaniu kyslíka a ten potom odchádza von komínom. Význam nasávania s exteriéru je hlavne v tom aby sme si nespaľovali kyslík s domácnosti ktorý je

prejsť na článok

Aký ma význam sekundárny a terciálny prívod vzduchu do krbu alebo krbových kachlí?

Sekundárny prívod vzduchu - pri krbovej vložke alebo krbovej peci má význam hlavne na čistotu skla pri kúrení. Dym ktorý sa inak osádza na sklo je vzduchom odrážaní od skla a toto ostáva čisté. Je tu aj čiastočná úspora paliva lebo splodiny (dym) je stlá

prejsť na článok

Ako vybrať hokejové rukavice - overené tipy od hokejistov

Hokejové rukavice sú po hokejke druhým najčastejšie kupovaným artiklom. Nepodceňujte preto ich výber a doprajte svojim prstom pocit bezpečia a komfortu. Ako sa však vyznať v spleti produktov a ich výkonnostých tried? Ktoré rukavice vás dostatočne ochránia

prejsť na článok